Wat veel duo-startnummers alquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]
Mja, als de een moet lopen, moet de ander mee om te rijden. En als die ander er dan toch al is, kan die net zo goed ook meelopen. Dus geven we ons meestal maar allebei opquote:
Was niet bij de Safari run!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, als de een moet lopen, moet de ander mee om te rijden. En als die ander er dan toch al is, kan die net zo goed ook meelopen. Dus geven we ons meestal maar allebei op
First things firstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, maar werd het tijd om echt te gaan trainen voor CPC.
Rustigaan je kilometers blijven maken nu, lijkt me. Snelheidstrainingen hoeven niet meer, dat werkt nu toch niet meer door. Wel sterk gedaan hoor tot nu toe!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
man man man, je 30KM en 35KM duurloop van elkaar scheiden met een PR op een HM is niet slim marathontrainingtechnisch gezien kwam ik vandaag op een heul HEUL pijnlijke manier achter. Afzien heeft voor mij een compleet nieuwe betekenis.
Al na een kilometer of 5 voelde ik dat het een zware dag ging worden, bij elke stap sleepte ik een sub 2 uur HM mee. Loodzware benen. Hoewel het op dat moment volgens de statistieken nog wel aardig ging. gemiddelde pace zo rond de 6:30 en HR keurig rond de 150. Tot zo'n 28KM was het ook allemaal nog wel te doen, maar daarna werd het echt zwaar, en de laatste 5KM heb ik louter op karakter uit kunnen lopen strompelen met een pace van rond de 7 minuten. En kiezeltje op de weg zorgde in dat stadium voor instantie kramp in kuit en hamstring. En de hele familie met de hamer die vorig jaar Yur stonden op te wachten tijdens de marathon heb ik nu in de laatste 3KM een handje geschud. Die kunnen de 13e dus thuis blijven.
Na thuis komst even wat koolhydraten gegeten en gaan douchen. Onder de douche kotsmisselijk en ongeveer ALLES onder m'n navel doet zeer en schiet in een ernstige verkramping als ik er naar kijk.
Maar goed... hij staat op de teller die 35. Nu wel even goed nadenken hoe mijn trainingsprogramma er voor de komende 4 weken uit gaat zien want ik heb geen zin om tegen een overtraining of, erger, een zware blessure aan te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/308831957/819185
Ja! Lekker op 6.59min/km rondhobbelen daar met een zwoegende Gogo achter me aan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
First things firsten met Rondje NL ben je er wel gewoon weer rennend bij!
Swets, nu heb je die familie Hamer vast ontmoet. Hoef je ze tijdens de Marathon niet meer te groetennu lekker uitrusten!
2 Ekiden startnummersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | [b]5 Juli 2014 - [url=www.rotterdamekiden.nl]Ekiden (Rotterdam)[/url][/b] [*] Streamnl [*] Levitas [*] cafca (ovb) [*] Zwabberhark [*] Twinky [*] pijll [*] GlenHighland [*] Debsterr [*] Guard (ovb) [*] hatsaflats (ovb) [*] Yuki (ovb) [*] Corniel [*] Guppyfriend [*] ..-._---_-.- (ovb) [*] GotC [*] YUR [*] Jero_nimo [*] Swetsenegger [*] E.T. [*] Daywalk3r (ovb) [*] Quoi [*] Mr. Quoi [*] Lastpost [*] Silk (ovb) [*] Angel-A [*] McTwente [*] Murmeli [*] TheWhiteCowboy [*] MaleDuck |
Ik ben geen OVB meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
2 Ekiden startnummers
RD, mag dit in de OP:
[ code verwijderd ]
quote:
Hoop dat niet te erg is met je schouder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goed gedaan Swets. Nu afbouwen en de laatste 1 a 2 weken gaan taperen. Je M rustig starten en dan komt het helemaal goed.
* ..-._---_-.- komt net terug van minimeet/funrun. Het was leuk! Behalve dan de koprol aan het eind. Vol op mijn schouder geland en die begint nu aardig stijf te worden.
Als je lichaam daar om vraagt moet je dat doen. Goed hydrateren vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ff een uurtje of 2 naar bed denk ik
Dat is een flinke club!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2 Ekiden startnummers
RD, mag dit in de OP:
[ code verwijderd ]
En nu al op 1 na evenveel deelnemers als vorig jaar, dat beloofd wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas wel op met die afstanden gelijk op je oude schoenen. Je kan de conditie van de waterpolo wel hebben maar de belasting op de benen is weer groot aan het begin. En vooral omdat je op oudere schoenen loopt waar de demping al wel eens uit kan zijn na die lange poos in de kast te hebben gestaan.
Ik zie niet in wat er verkeerd aan is. Blijkbaar kun je 9km lopen in 7.22 gemiddeld. Prima conditie dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ben geen hardloper, maar heb vandaag ook even een stukje gedaan. Duidelijk geen conditie meer![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het nogal een eind voor iemand die nooit looptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ben geen hardloper, maar heb vandaag ook even een stukje gedaan. Duidelijk geen conditie meer![]()
[ afbeelding ]
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er verkeerd aan is. Blijkbaar kun je 9km lopen in 7.22 gemiddeld. Prima conditie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |