Shit! Dat is raarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb twintig euro betaald voor een looptraining waarbij niemand kwam opdagen.Dus nu even mailen naar Run2Day want dit vind ik NIET leuk.
Ik heb een heel duidelijk mailtje gehad met tijd & plaats en het staat ook zo op de website... Echt een beetje idioot dit. Ik heb ze gemaild, hopelijk reageren ze nog. Later op de dag & morgen kan ik er toch niet meer heen, dus het heeft geen haast. Ik wil alleen wel graag weten of de clinic geannuleerd is (en zo ja, mijn geld terug) of dat ik gewoon niet gemaild ben over de nieuwe startlocatie (en zo ja, waar dat dan is zodat ik volgende week wel goed zit).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shit! Dat is raar![]()
Kan je ze niet bellen? Misschien is het later op de dag nog, of morgen?
Dit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
e kans om het weekend alsnog lekker te beg
ja dit! Laat die stommerds je dag niet verpesten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
Sarasi, ga lekker zelf lopen! Je kans om het weekend alsnog lekker te beginnen
Ja, ik wacht even tot mijn moeder wakker wordt en dan sleep ik haar mee voor een rondje. Heb zelf op Kardinge ook al even gerend om warm te blijven en dat was ook wel lekker. Het is gewoon zo stom dat ik al drie keer gedroomd heb dat ik het niet kon vinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
Sarasi, ga lekker zelf lopen! Je kans om het weekend alsnog lekker te beginnen
Zou het even checken! Er zijn verzekeringen die een vergoeding hebben voor sportbril op sterkte; naast gewone brillen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verzekering: geen idee eigenlijk. Shinen: yeps!
Hats, de sponsor van de Golden Ten is echt een aanrader dus, of was je daar al geweest?
Ja ze nemen dus niet op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit!
En gewoon even de Run2Day bellen joh. Dat gaat sneller. En Run2Day kennende zeggen ze dan meteen dat ze je terugbetalen en met excuses enzo
Wat een stomme situatie!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, ik wacht even tot mijn moeder wakker wordt en dan sleep ik haar mee voor een rondje. Heb zelf op Kardinge ook al even gerend om warm te blijven en dat was ook wel lekker. Het is gewoon zo stom dat ik al drie keer gedroomd heb dat ik het niet kon vinden.![]()
Nu eerst maar even aan de chocomel.
Maar, hoe kan het dat jij daar niet van op de hoogte gesteld bent dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Sarasi het volgende:
Nou, de clinic schijnt afgelopen donderdag geannuleerd te zijn. Dus het lag niet aan mij, hoezee.
Ik heb verder nog geen idee, ik krijg straks een mailtje met meer info. Ze boden in ieder geval direct hun verontschuldigingen aan, en ik kan er inmiddels (wat chocomel al niet doet met je) eigenlijk ook wel weer om lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar, hoe kan het dat jij daar niet van op de hoogte gesteld bent dan?
En wordt 'ie verplaatst, of krijg je je geld terug?
Balen dat het niet hier in de buurt is anders konden we samen trage slak zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Medische test, overgewicht, joh dat wist ik nog niet, bloeddruk perfect.
Daarna aan de warming up en starten met 5x2 min 1 min lopen en een stukje op hardste tempo wat je kunt.
Ik kon wel janken, ik kan de rest van de groep gewoon niet bijhouden. Ik heb mn eigen tempo en die lange latten die gaan veel sneller. Dat voelt zo frustrerend.
Als ik dan hoor dat met de huiswerktrainingen zij echt moeite hadden (5x 1m l/w en de andere dag 4x 2 min l/3 wandelen) en ik dat dan weer wel haal.
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.
Niemand loopt hetzelfde tempo. Het gaat ook niet om snel lopen, maar om lekker lopen! Gewoon je eigen ding doen en niets aantrekkenvan prestaties van anderen. Zelfs Jero is niet altijd de snelste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Daarna aan de warming up en starten met 5x2 min 1 min lopen en een stukje op hardste tempo wat je kunt.
Ik kon wel janken, ik kan de rest van de groep gewoon niet bijhouden. Ik heb mn eigen tempo en die lange latten die gaan veel sneller. Dat voelt zo frustrerend.
Als ik dan hoor dat met de huiswerktrainingen zij echt moeite hadden (5x 1m l/w en de andere dag 4x 2 min l/3 wandelen) en ik dat dan weer wel haal.
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.
Jij loopt dus een beter tempo, want jij houdt alle traingen vol. Misschien kunnen die latten wel goed voor de bus rennen maar daar gaat het niet om. Het gaat om doseren en uithoudingsvermogen en dat heb jij dus meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Zij lopen te snel, zij houden de training thuis niet vol.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Laat die lange latten lekker snel zijn. Ieder heeft zijn eigen tempo. Als je er maar plezier in hebt! Je doet het voor jezelfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Vervelende situatie, maar gelukkig kun je er weer om lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb verder nog geen idee, ik krijg straks een mailtje met meer info. Ze boden in ieder geval direct hun verontschuldigingen aan, en ik kan er inmiddels (wat chocomel al niet doet met je) eigenlijk ook wel weer om lachen.
Edit: Geld was nog niet geïncasseerd, dus dat blijf ik houden. Vanuit de winkel kunnen ze me eventueel doorverwijzen naar een andere loopgroep in de buurt. Waarom ik de mail niet ontvangen heb is een raadsel, maar de winkel in Groningen is een franchise dus iRun wist verder ook niet zoveel van de incasso ed. Dus geannuleerd wegens te weinig inschrijvingen. Jammer wel.![]()
k wil dat shirt!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat die lange latten lekker snel zijn. Ieder heeft zijn eigen tempo. Als je er maar plezier in hebt! Je doet het voor jezelf![]()
[ afbeelding ]
Pas wel op met die afstanden gelijk op je oude schoenen. Je kan de conditie van de waterpolo wel hebben maar de belasting op de benen is weer groot aan het begin. En vooral omdat je op oudere schoenen loopt waar de demping al wel eens uit kan zijn na die lange poos in de kast te hebben gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef VKV het volgende:
Ik ga ook maar weer beginnen met hardlopen. In 2012 alle Evylessen tot 5 km gedaan en twee wedstrijden gelopen (5 km). Toptijd destijds ongeveer 28,5 minuut. (toen ook actief hier meegepost)
Heb sinds een aantal maanden een baan waarbij ik vrijwel de hele dag achter de computer zit. De kilo's vliegen eraan en dat is knudde. Vind hardlopen niet leuk (daarom in 2013 er niks aan gedaan) maar het werkt welVanochtend gelijk m'n oude goedje uit de kast gehaald en gekeken wat ik kon (2,6 km in 19 minuten).
Wel geinig, ik liep over het fietspad en een tegemoetkomende oude man riep "ga zo door, ik zie de calorieën eraf vliegen" Gelijk steun bij de eerste keer dus![]()
Hiernaast nog actief met waterpolo, wedstrijdseizoen is een beetje aan het afronden dus de trainingen zullen ook wat makkelijker gaan worden. Mooie tijd dus om dat ergens te gaan compenseren
Doe jij ook mee met Ekiden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh wat heerlijk was dat![]()
Kort kort, flauw zonnetje, lekker windje, polderlandschap, boerenlucht, water, 12 km
http://www.endomondo.com/workouts/308797531/6503018
En dat een wildvreemde dan roept "zo, jij bent afgevallen zeg!"
* De_kluizenaar zijn dag kan niet meer stuk.
Ik twijfel nog met inschrijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met Ekiden?
FOK!king held
Die is moordend idd. Meedoen dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog met inschrijven.
Super om de Fokkers weer te meeten maar het parcours is echt niet leuk. En die peer pressure om snel te lopen voor het team he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GlenHighland op 15-03-2014 12:20:03 ]
Niet zeuren en meedoenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Super om de Fokkers weer te meeten maar het parcours is echt niet leuk. En die peer pressure om snel te lopen voor het team he
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]
Ja chef.quote:
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Erkenning uit onverwachte hoekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh wat heerlijk was dat![]()
Kort kort, flauw zonnetje, lekker windje, polderlandschap, boerenlucht, water, 12 km
http://www.endomondo.com/workouts/308797531/6503018
En dat een wildvreemde dan roept "zo, jij bent afgevallen zeg!"
* De_kluizenaar zijn dag kan niet meer stuk.
Oeh, dat ziet er leuk uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je gewoon ook in Fok!king Determination! Dan hoef je niet zo hard, want volharding is dan al voldoendequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |