SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik thuis komquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!quote:
Waarom zou je een iPhone, Blackberry en GSM mee willen nemen, vraag ik mij dan afquote:
Bij mij liep het ook in het begin helemaal in de soep. Ik ben toen begonnen met een half uur wandelen en heb elke training een minuut hardlopen eraan toegevoegd, 'op weg naar evy'. Het duurde lang maar was uiteindelijk wel dat wat ervoor gezorgd heeft dat ik met Evy verder konquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag van de fysio beginnen met wandelen. Gewoon wandelen, stevig doorlopen. Als dat goed gaat mag ik weer hardlopen.
Beginnend met les 1 van Evy![]()
![]()
Ik ga het ook wel doen, overigens, liever nu goed dan dat ik blijf sukkelen en niet pijnvrij kan lopen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallenquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
Damm dat klinkt niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |