SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik thuis komquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!quote:
Waarom zou je een iPhone, Blackberry en GSM mee willen nemen, vraag ik mij dan afquote:
Bij mij liep het ook in het begin helemaal in de soep. Ik ben toen begonnen met een half uur wandelen en heb elke training een minuut hardlopen eraan toegevoegd, 'op weg naar evy'. Het duurde lang maar was uiteindelijk wel dat wat ervoor gezorgd heeft dat ik met Evy verder konquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag van de fysio beginnen met wandelen. Gewoon wandelen, stevig doorlopen. Als dat goed gaat mag ik weer hardlopen.
Beginnend met les 1 van Evy![]()
![]()
Ik ga het ook wel doen, overigens, liever nu goed dan dat ik blijf sukkelen en niet pijnvrij kan lopen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallenquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
Damm dat klinkt niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
Tis dat ik een keer een nieuwe afstand heb aangetikt, maar doe het verder al een tijdje zonder bekertjes, en het lopen is nog steeds leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
Oei, klote stipstreep... we duimen voor een goede afloop![]()
En hoewel sceptisch, hier nu ook een fan van langzaaaaaaamWas geen moment buiten adem en kon de laatste 5 minuten nog een "sprintje" trekken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/308897508/14149185
Maar geen bekertjes op die manier
Lijkt alsof daar een atletiekbaan in het bos is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
Oei, klote stipstreep... we duimen voor een goede afloop![]()
En hoewel sceptisch, hier nu ook een fan van langzaaaaaaamWas geen moment buiten adem en kon de laatste 5 minuten nog een "sprintje" trekken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/308897508/14149185
Maar geen bekertjes op die manier
Ai, da's niet funny! Beterschap!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
*proest....quote:
Het is de oprit van een hotel, maar je kan langs 2 kanten en zo heb je een mooi rondje, van nét geen 500m (dus makkelijk kilometers tellen).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Lijkt alsof daar een atletiekbaan in het bos is?
Wat een goed retro-behang!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Show medailles post.
[ afbeelding ]
Na een jaar wedstrijdjes doen.
De lelijkste plastic medaille was het zwaarste.. slechts 4 km door mul zand bij 25 graden. (star balm)
Blessures liggen nooit alleen aan je schoenen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:19 schreef GANZENBORD het volgende:
Wat vinden jullie van de loopanalyses en het hele gebeuren bij het aanschaffen van nieuwe schoenen? Heb dit bij mijn vorige twee paar wel gedaan, asics waren dat. Had soms wel last van tintelende tenen en een keer shin splints. Toen op de bonnefooi nike lunarglide gekocht en heb werkelijk nergens last meer van. Begin de waarde van zo'n loopanalyse nu dus wel in twijfel te trekken. Nike is gekocht omdat ik ze er leuk uit vond zien, dus dat zegt ook weinig....
Tuurlijk. Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Zou het morgen lekker hardloopweer worden?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennen
Beter dan vandaag, als ik het weerbericht zo zie. Vandaag was trouwens overigens ook een prima hardloopweertje: Af en toe een lekker zonnetje, maar niks te warm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Het is altijd hardloopweer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennen
Damn! Sterkte!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Onze wall of Fame.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Ik heb met ET gesproken laatst ^^
Zo, dat zuigt behoorlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mascleta het volgende:
Wat klote stipstreep! ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je.
Ik heb vandaag de Roparun-kustloop op Dishoek gelopen. Ik had al wel verwacht dat het parcours zwaar zou zijn, omdat de duinen daar vrij hoog zijn en we een stuk over het strand moesten. Ik besloot me niet voor de 10km in te schrijven, maar voor de 4km. Wat een rotparcours. Veel lange trappen. Veel hoogteverschillen in het stuk over de duinen en dan nog het strand op. Volle tegenwind en hoog water waardoor iedereen door het mulle zand moest.
foto van de duinpaden
[ afbeelding ]
Ik liep met de snellere lopers van de 10km mee tot het punt dat de 4km weer het strand af moest. Ik kon over het strand richting de duin kijken en zag niemand voor me lopen. Ook bij de trappen aan het eind zag ik niemand. Eenmaal bovenop de duin keek ik achter me en zag dat ik ook een aardig gat geslagen had met de mensen achter me. Na een stuk over de duinen kwam ik weer een verkeersregelaar tegen. Die vertelde me dat ik tweede lag. Dus lekker door gelopen door het bos en af en toe over mijn schouder gekeken. Toen was ik bij de finish en bleek ik de eerste man te zijn! Wel is waar geklopt door een vrouw, maar zei bleek bij de Nederlandse sub-top te horen, dus dan maakt me dat helemaal niks uit!
ondanks dat de meeste en betere lopers de 10km liepen en ik daar zeker niet voorin mee had kunnen doen toch heel erg trots. Eerste man op de 4km en een VVV bon van 10,- rijker.
4km in 18:37
http://www.endomondo.com/workouts/308933800/9191691
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)
Mwah, mijn trainingsschema is niet verandert. Intensiteit en hoeveelheid lopen per week is al jaren stabiel bij mij. Wellicht dat ik beter ben gaan lopen, maar eigenlijk zie ik de schoenen vrijwel als enige variabele parameter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Blessures liggen nooit alleen aan je schoenen...
En het niet hebben van shin splints (op het ogenblik) is niet omdat je geen loopanalyse hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |