Met af en toe een stoplicht of een stukje wandelen tussendoor heb ik ook zulke grafieken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, ik ben er wel tevreden over. Zodra ik buiten stond verdween het zonnetje en werd het een stuk kouder, ik was bijna terug naar huis gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Met af en toe een stoplicht of een stukje wandelen tussendoor heb ik ook zulke grafieken.
Belangrijkste is dat je lekker gelopen hebt en tevreden bent over wat je gedaan hebt.
Helemaal niks mis mee. Je loopt sneller dan ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ben geen hardloper, maar heb vandaag ook even een stukje gedaan. Duidelijk geen conditie meer![]()
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee. Je loopt sneller dan ik.En met je grafiekjes is ook niet zo veel aan de hand, je bent misschien wat te snel gestart waardoor je het niet vol kon houden maar als je rustiger start (en misschien met wat kortere afstanden/intervallen) is er niks aan de hand en kun je het prima volhouden zo te zien.
Respect voor de LDL lopers vandaag. 30+ kilometers vergt toch behoorlijk wat doorzettingsvermogen!
En ookvoor alle Start to runners. Er zullen altijd mensen zijn die harder lopen dan jij maar waar het om gaat is dat je het volhoud op jouw tempo.
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn hoofd en zou graag een rondje lopen om het er even uit te waaien maar morgen wedstrijd dus maar even niet doen. Net daarom toch maar even een paracetamol gepakt maar het voelt alsof dat deze keer niet zo heel veel gaat uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Even naar buiten om te wandelen kan ook, het hoeft niet altijd hard. Misschien waait de pijn je hoofd uit. Sterkte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Nanook24 het volgende:
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn hoofd en zou graag een rondje lopen om het er even uit te waaien maar morgen wedstrijd dus maar even niet doen. Net daarom toch maar even een paracetamol gepakt maar het voelt alsof dat deze keer niet zo heel veel gaat uitmaken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ging vanmorgen dus op jacht naar een sportzonnebril op sterkte! Dus vol goede moed naar winkelcentrum Kronenburg gefietst.
Bij Eyewish keken ze me heel schapig aan en moest ik maar kijken bij de gewone zonnebrillen die op sterkte leverbaar waren. Bij Pearle zeiden ze doodleuk dat ik op internet maar een montuur moest bestellen en dat ik daar dan wel de glazen kon laten regelen. Ja, maar dat wil ik dus juist niet, ik wil passen en alles! Bij Hans Anders heb ik het maar niet eens meer geprobeerd.
Ik dacht even aan opgeven, maar in winkelcentrum Rijkerswoerd zat ook nog een opticien, wist ik. Geen grote keten, dus misschien had ik daar meer geluk. En ja hoor! Ruimte keuzeVerschillende merken en mogelijkheden, fijn!
Ik heb een aantal modellen gepast, maar eigenlijk wist ik al meteen dat het de eerste bril die ik opzette moest wordenTot nu toe is dat altijd zo geweest, de eerste bril is altijd meen raak. Ik had m eigenlijk al min of meer gekozen, maar toen vertelde de opticien dat hij dezelfde bril ook nog in bestelling had staat, in twee andere kleuren. En toen ik heb besloten te wachten tot die twee ook binnen zijn, om dan te kiezen. Hij belt als ze binnen zijn.
Mooie bril! Ik blijf me verbazen over de service bij andere Eyewish vestigingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bij een andere opticien wel goed geholpen werd. Zelf zou ik in alle gevallen voor blauw
gaan. Als je het niet weet gewoon even allebei passen en desnoods willekeurige mensen in de winkel om hun mening vragen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Angel-A het volgende:
Even naar buiten om te wandelen kan ook, het hoeft niet altijd hard. Misschien waait de pijn je hoofd uit. Sterkte.Ik denk dat ik dat straks maar even ga doen ja.
Fijn zo'n meedenkende opticien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Guard het volgende:
* Guard is even binnengelopen bij de opticien
En stond ook weer snel buiten
Vanaf 1 april is er een actie waardoor de zonnebrilglazen een stuk goedkoper zijn, dus wacht ik daar even op.
Maar heb al wel gezien dat dit weer een duur grapje gaat worden
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Netjes dat ze dat alvast even melden! En heb je wel al iets gezien wat je bevalt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Guard het volgende:
* Guard is even binnengelopen bij de opticien
En stond ook weer snel buiten
Vanaf 1 april is er een actie waardoor de zonnebrilglazen een stuk goedkoper zijn, dus wacht ik daar even op.
Maar heb al wel gezien dat dit weer een duur grapje gaat worden
Ja dat wel, maar ik ga pas echt kijken in april, misschien hebben ze dan ook wat nieuwe modellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Netjes dat ze dat alvast even melden! En heb je wel al iets gezien wat je bevalt?
Ik vond vooral de reactie van de Pearle bijzonder: "bestel maar ergens online". Hoe on-klantvriendelijk wil je het hebben?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mooie bril! Ik blijf me verbazen over de service bij andere Eyewish vestigingen.Fijn dat je bij een andere opticien wel goed geholpen werd. Zelf zou ik in alle gevallen voor blauw
gaan. Als je het niet weet gewoon even allebei passen en desnoods willekeurige mensen in de winkel om hun mening vragen.
De mevrouw die me vandaag hielp keek ook een beetje meewarig toen ik vertelde dat ik mijn vorige (gewone en zonne) bril bij de eye wish had gekocht. "ja die kunnen die gebogen glazen niet eens bestellen, en die krijgen die actie prijs ook niet"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond vooral de reactie van de Pearle bijzonder: "bestel maar ergens online". Hoe on-klantvriendelijk wil je het hebben?!
Rood is zeker ook acceptabel hoor, maar als ik dan een kleur kan kiezen en ze zijn toch al besteld, dan wil ik daar wel even op wachtenzo op het plaatje lijkt blauw me net iets mooier/beter staan. Leukleuk!
Dat is dan wel een leuke inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kom je gewoon ook in Fok!king Determination! Dan hoef je niet zo hard, want volharding is dan al voldoende
Zoveel heb ik vorig jaar gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef YUR het volgende:
De 30km van vandaag zit er ook weer in. Er liepen er een paar mee die de 35km nog moesten/wilden doen. Heb er even aan gedacht om de laatste 5 er dan ook maar aan vast te plakken, maar ik moest te nodig kakken.
Op 29,8km kreeg ik ook ineens een krampscheut in mn kuit, de het kwam op zich wel aardig uit dat ik toch gewoon voor de 30 ben gegaan.
Mijlpaal van de dag: Over de 500km heen dit jaar
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Angel-A het volgende:
Dat ziet er leuk uit als loopplek. Heb jaren van Amsterdam Noord naar mijn werk in Amstelveen gefietst, maar nooit bedacht dat je naast de Bosbaan ook een leuk park hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, toen was ik ook totaal niet geinteresseerd in lopen, dat scheelt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
M'n ene gewone bril is van Het Huis/Eyewish, en m'n huidige van Pearle. Maar ik denk dat als ik weer een nieuwe wil, ik eerst naar de opticien ga waar ik vandaag ben geweest. Veel leuker, persoonlijker en mooiere keuze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
De mevrouw die me vandaag hielp keek ook een beetje meewarig toen ik vertelde dat ik mijn vorige (gewone en zonne) bril bij de eye wish had gekocht. "ja die kunnen die gebogen glazen niet eens bestellen, en die krijgen die actie prijs ook niet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik woon hier nu bijna een jaar en het is echt mijn favoriete hang-out met lopen, fietsen, chillen, vliegeren, barbecuen en zonnen. Zelfs als het druk is in het bos zijn er plekken waar nauwelijks mensen zijn. En ik verdwaal er nog regelmatig, dat komt door al die watertjes waar niet altijd een brug over loopt, en er zijn veel paadjes die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit als loopplek. Heb jaren van Amsterdam Noord naar mijn werk in Amstelveen gefietst, maar nooit bedacht dat je naast de Bosbaan ook een leuk park hebtOk, toen was ik ook totaal niet geinteresseerd in lopen, dat scheelt
Pak een schema uit de OP, anders kan je over 2 weken een maand niet meer lopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held. Geen last van de CPC?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef YUR het volgende:
De 30km van vandaag zit er ook weer in. Er liepen er een paar mee die de 35km nog moesten/wilden doen. Heb er even aan gedacht om de laatste 5 er dan ook maar aan vast te plakken, maar ik moest te nodig kakken.
Op 29,8km kreeg ik ook ineens een krampscheut in mn kuit, de het kwam op zich wel aardig uit dat ik toch gewoon voor de 30 ben gegaan.
Mijlpaal van de dag: Over de 500km heen dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |