quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkonigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Laat ik dat nou eens niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vreet het er weer aan, probleem opgelost.
Dan moet je leren leven met je problemen jong. Andere optie heb je niet.quote:
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef Klokov het volgende:
Goed bezig Braddie, nu je 16 kilo kwijt bent ben je welkom in het elitetopic van FOK! ONZ / [DE GYM #371] HOER!
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
maar toen herinnerde ik mij Braddie's karakterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.
16 kilo afvallen door sonja bakkeren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.
Heerlijk pragmatisch weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vreet het er weer aan, probleem opgelost.
Niet meer eten s`nachts, veel water drinken en meer bewegen. Eet patroon is verder hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
16 kilo afvallen door sonja bakkeren?
3 maanden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe kan jij 16 kilo kwijt zijn op deze korte tijd?
Succes met het jojo effect.quote:
Hoe veel sport je?quote:
Ik doe ongeveer 2 uur per dag steps. Thats about it.quote:
Tijd om te beginnen bradster, mirrin aesthetics awaitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.
Omdat ban in US.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:42 schreef Fascination het volgende:
waarom geen foto's, Braddie? Je zou denken dat iemand die zoveel is afgevallen dat graag wil laten zien. Zeker iemand die voorheen altijd foto's van zichzelf postte.
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?
Gefeliciteerd met je eerste post. En meteen een levenswijsheid, niet mis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Niet te vroeg juichen! Na Sonja Bakker komt Jojo Bakker.
Niks Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Niet te vroeg juichen! Na Sonja Bakker komt Jojo Bakker.
Ontzettend jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?
Keurig! Ik heb hetzelfde gedaan en ben er vorig jaar 24 verloren. En ja, zonder amputatie of penisverkleining. Mijn eetpatroon is ook niet echt veranderd. Ben op 1 of 2 glaasjes per dag na van de frisdrank afgestapt en ik drink de koffie (>6 per dag) zwart. Ook het borreltje 's morgens sla ik tegenwoordig over! Hiep hiep hoera.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks Sonja Bakker
S`nachts niet meer eten, veel water drinken, meer bewegen. verder is mijn eet patroon gewoon hetzelfde gebleven, zo moeilijk is het allemaal niet.
Meeste levenswijsheden kun je gewoon uit je duim zuigen, dat doe ik altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Mijn dank is groot Haywood! Mijn rugzakje levenswijsheden helaas nog niet zo.
Maar het is wel een echte vriend!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste post. En meteen een levenswijsheid, niet mis.
Mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is wel een echte vriend!
Frisdranken drink ik helemaal niet meer, behalve als ik naar de stad ga, dan neem ik 2 colaatjes omdat ik geen bier meer drink.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Mijn dank is groot Haywood! Mijn rugzakje levenswijsheden helaas nog niet zo.
[..]
Keurig! Ik heb hetzelfde gedaan en ben er vorig jaar 24 verloren. En ja, zonder amputatie of penisverkleining. Mijn eetpatroon is ook niet echt veranderd. Ben op 1 of 2 glaasjes per dag na van de frisdrank afgestapt en ik drink de koffie (>6 per dag) zwart. Ook het borreltje 's morgens sla ik tegenwoordig over! Hiep hiep hoera.
Je kent me al!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is wel een echte vriend!
Waar ben jij trouwens de afgelopen dagen geweest, jij ongevraagd afwezige?quote:
Weg. Nu ben ik weer terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ben jij trouwens de afgelopen dagen geweest, jij ongevraagd afwezige?
Moet je even in het forumoverzicht kijken, daar staan ze allemaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ben te lang weggeweest, welk een vage Mods zijn er nu dan?
Vroeger liep dat altijd hopeloos achter, is dat verbeterd inmiddels?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Moet je even in het forumoverzicht kijken, daar staan ze allemaal.
Ik denk het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vroeger liep dat altijd hopeloos achter, is dat verbeterd inmiddels?
Ik mis je haywooderigheid van vroeger.quote:
Ik kan er niks aan doen. Misschien kun je orchideen gaan kweken om je gedachten te verzetten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik mis je haywooderigheid van vroeger.
Wat dat betreft is het net autorijden!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
....zo moeilijk is het allemaal niet.
Eerlijk gezegd vind ik het wel een veilig idee zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net autorijden!
EDIT: Laat maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef Chai het volgende:
Lol, je bent dus alleen lichaamsvet kwijt, je hebt zeker nog steeds een dikke kop?
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef fluffy2 het volgende:
Goed bezig! Maar hoe zwaar was je gezien je op zeer korte tijd zoveel ben kwijt geraakt?
Of heb je je voedings/bewegings patroon radicaal omgegooid?
Ik heb er twee jaar over gedaan mn doel te halen (van 93 naar 58) ben nu al maanden op hetzelfde gewicht.
Ik was 123 kiloquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef fluffy2 het volgende:
Goed bezig! Maar hoe zwaar was je gezien je op zeer korte tijd zoveel ben kwijt geraakt?
Of heb je je voedings/bewegings patroon radicaal omgegooid?
Ik heb er twee jaar over gedaan mn doel te halen (van 93 naar 58) ben nu al maanden op hetzelfde gewicht.
Duurde dus ff maar nu happy!
Good job in elk geval!
Dat is best wel vervelend hé, het afvallen zelf is super, maar steeds weer nieuwe kleren kopen is dat nietquote:
Ik heb een #$#&$ hekel aan kleren kopen. Daarom doe ik geen pogingen om af te vallen al zou dat best goed voor mijn gezondheid zijn...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:03 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Door het afvallen nieuwe kleren moeten kopen.
Anti-Klacht: Heerlijk in m`n vel zitten.
Nou netjes toch! Nog even volhouden!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was 123 kiloNu ben ik 107. Mijn voedingspatroon is niet radicaal omgegooid, ik ben gewoon gestopt met het s`nachts eten, en bewegen is van 1x per dag 30 minuten lopen naar, 2 uur per dag steps, 30 minuten per dag wandelen, gegaan.
Ik wil als ik onder de 100 kilo zit beginnen met T25, dan durf ik dat wel aan qua conditie en qua gewicht, er is dan toch al 23 kilo af, dus dan is het ook minder belastend.
Het is ook echt heel vervelend om kleren te moeten kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb een #$#&$ hekel aan kleren kopen. Daarom doe ik geen pogingen om af te vallen al zou dat best goed voor mijn gezondheid zijn...
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nou netjes toch! Nog even volhouden!
Enne nieuwe kleren kopen is toch leuk! Haha!
(Zegt een vrouw)
Klopt ook! En in grote kleren zit ook totaal geen vorm... nouja niet dat je dan ook graag je vormen laat zien. Maar t ziet er nooit uit. Ik pas nu ook weer leuke kleding! Erg fijn en geeft je toch een goed gevoel! Komt bij jou ook echt wel goed!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.
Natuurlijk ben ik nogsteeds niet dun, maar het is wel duidelijk te zien dat ik er 16 kilo af heb gekregen.
johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.
Natuurlijk ben ik nogsteeds niet dun, maar het is wel duidelijk te zien dat ik er 16 kilo af heb gekregen.
Ik begin ook weer wat normale kleding te passen eindelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Klopt ook! En in grote kleren zit ook totaal geen vorm... nouja niet dat je dan ook graag je vormen laat zien. Maar t ziet er nooit uit. Ik pas nu ook weer leuke kleding! Erg fijn en geeft je toch een goed gevoel! Komt bij jou ook echt wel goed!
*btw, ik heb daar een speciale op de persoon gesneden methode voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:33 schreef w44sk44s het volgende:
Wat voor methode pas jij toe om af te vallen Braddie?
Misschien is Gelepino verstandig gewordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is de klacht? En belangrijker nog, waar is gelepino?
% of 6 zat je er naast jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
Ik zat er laatst dus nog niet zo heel ver naast met m'n 10% lichaamsgewicht. Wel goed bezig kerel!
Post hier eens een foto. Dat hoeft niet perse in US.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
Ik MOET er ook nog minimaal 15 kwijt voor ik op een redelijk gezond gewicht zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
IS, na de foto's die ik gezien heb, kan braddy er nog wel een 10-tal kwijtraken hoor
Noem je Braddie nou hypocriet? Hoe durf je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef jogy het volgende:
Over een paar maanden begint Braddie dus af te geven op dikke mensen. Ik durf er bijna geld op te zetten.
Dat doe ik nu al hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef jogy het volgende:
Over een paar maanden begint Braddie dus af te geven op dikke mensen. Ik durf er bijna geld op te zetten.
GODVERDOMME BRADDIEquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Dikke mensen die lopen te klagen "Ik ben zo dik, ik kan niet afvallen, ik heb zo`n slechte conditie" Ja, vind je het gek? Als je de hele dag binnen zit en 10x op een dag eet, en 0,0 beweging hebt, ja... Dan val je niet af nee, en dan is je conditie ook kut.
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk, toegegeven.. de eerste 2-3 weken was het voor mij een beetje een hel.. Ik sliep vrij slecht omdat ik gewend was aan het s`nachts eten, ik had echt absoluut niet de motivatie om mezelf naar buiten te slepen en een lange wandeling te gaan maken.
Nu ik bij mezelf verandering merk/zie, voel ik mezelf echt heerlijk, het is "Maar" 16 kilo, maar het is zó`n enorm verschil al, bewegen gaat makkelijker, ademen gaat makkelijker, conditie word beter, je word er ook soepeler en losser van, je word er ook positiever van.
Er is een verschil tussen janken op mensen die dik zijn, of janken op mensen die debiel én dik zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Dikke mensen die lopen te klagen "Ik ben zo dik, ik kan niet afvallen, ik heb zo`n slechte conditie" Ja, vind je het gek? Als je de hele dag binnen zit en 10x op een dag eet, en 0,0 beweging hebt, ja... Dan val je niet af nee, en dan is je conditie ook kut.
Een paar weken terug was er nog iemand die zei "Ja maar Braddie, jij bent zelf ook dik, dus waarom doe jij er niks aan dan?" Toen zei ik dat ik 16 kilo was afgevallen, en toen werd ik een hypocriet genoemd omdat ik een slecht voorbeeld zou zijn, want ik was nogsteeds dik..
GOH, vind je het hééééel gek met nog een kleine 26 kilo overgewicht? Dan ben ik nogsteeds dik ja. Maar ik doe er wél wat aan.
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk, toegegeven.. de eerste 2-3 weken was het voor mij een beetje een hel.. Ik sliep vrij slecht omdat ik gewend was aan het s`nachts eten, ik had echt absoluut niet de motivatie om mezelf naar buiten te slepen en een lange wandeling te gaan maken.
Nu ik bij mezelf verandering merk/zie, voel ik mezelf echt heerlijk, het is "Maar" 16 kilo, maar het is zó`n enorm verschil al, bewegen gaat makkelijker, ademen gaat makkelijker, conditie word beter, je word er ook soepeler en losser van, je word er ook positiever van.
3 maanden geleden ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
GODVERDOMME BRADDIE
3 maanden geleden deed je zelf niets anders! Elke week weer zo'n Tyfustopic over dat gejank van je.
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Een paar weken terug was er nog iemand die zei "Ja maar Braddie, jij bent zelf ook dik, dus waarom doe jij er niks aan dan?" Toen zei ik dat ik 16 kilo was afgevallen, en toen werd ik een hypocriet genoemd omdat ik een slecht voorbeeld zou zijn, want ik was nogsteeds dik..
GOH, vind je het hééééel gek met nog een kleine 26 kilo overgewicht? Dan ben ik nogsteeds dik ja. Maar ik doe er wél wat aan.
Ik hoop met heel veel schaamte!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?
Vandaar dat je er zoveel topics voor nodig hebt:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk,
En dat het hem voor altijd een herinnering zal zijn dat hij nooooooit meer zo wil zijn, natuurlijk.quote:
En ik ben nog te laat ook. Bradster heeft gewoon al een voorschot genomen op de dikke mensen retoriek omdat hij al een paar kilo is afgevallen. (Wel goed bezig wat dat betreft trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Braddie nou hypocriet? Hoe durf je?
Hoe kijk ik terug op m`n PoHi, sja... Al dat gejank van mezelf over dat ik dik ben, en m`n pens me onzeker maakt... Dat was ook zo, maar nu ik er zelf alles aan doe om gezond te worden, en gewoon fit te zijn, en m`n overtollige gewicht kwijt te raken, heb ik echt zoiets van "Waar was ik mee bezig? Al dat gejank en gehuil om eigenlijk iets wat heel erg makkelijk is om te doen, om vol te houden, en wat na een tijd zelfs nog leuk word ook!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?
Ik geef het 1 maand. Dan heeft hij weer zoooooo veel problemen met zijn "vrienden" dat hij zijn verdriet snachts weg gaat zitten eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En dat het hem voor altijd een herinnering zal zijn dat hij nooooooit meer zo wil zijn, natuurlijk.
Hopen dat de trend aanhoudt dan, en veel succes natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kijk ik terug op m`n PoHi, sja... Al dat gejank van mezelf over dat ik dik ben, en m`n pens me onzeker maakt... Dat was ook zo, maar nu ik er zelf alles aan doe om gezond te worden, en gewoon fit te zijn, en m`n overtollige gewicht kwijt te raken, heb ik echt zoiets van "Waar was ik mee bezig? Al dat gejank en gehuil om eigenlijk iets wat heel erg makkelijk is om te doen, om vol te houden, en wat na een tijd zelfs nog leuk word ook!"
Uiteraard wensen we allemaal Braddie veel succes in zijn strijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hopen dat de trend aanhoudt dan, en veel succes natuurlijk.
16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoonquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik ben nog te laat ook. Bradster heeft gewoon al een voorschot genomen op de dikke mensen retoriek omdat hij al een paar kilo is afgevallen. (Wel goed bezig wat dat betreft trouwens)
Ach, boo fucking hoo. Jij bent zo'n ex-roker die gestopt is en nu buiten rond een rookpaal gaat staan kuchen en evangeliseren dat je niet in hun kankerlucht wil staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 maanden geleden ja.
Noem me hypocriet, mag je doen, maar ik heb alle recht om het te zeggen, JUIST omdat ik weet hoe het is om 10-11 jaar met overgewicht te kampen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, boo fucking hoo. Jij bent zo'n ex-roker die gestopt is en nu buiten rond een rookpaal gaat staan kuchen en evangeliseren dat je niet in hun kankerlucht wil staan.
Ja, we snappen het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Gast, ik heb astma, en niet zo`n klein beetje ook, maar als mensen willen roken, be my guest.. dat interesseert mij echt vrij weinig.
Drank hou ik ook niet van, maar als andere het willen doen, be my guest.
Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
Het probleem is dan ook niet dat je op zich gelijk hebt. Het probleem is de toon die je dan aan slaat tegen anderen terwijl je zelf weet hoe moeilijk het kan zijn met de verkeerde instelling. 'Het is niet moeilijk om af te vallen', Je moet het zelf weten maar je komt inderdaad over als een ex roker die bij een rookpaal begint te miepen dat het stinkt. Dood moeten ze.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoonDat is redelijk wat.
Maar, kom op zeg.. het is toch zo? Het is niet moeilijk om af te vallen, ok.. als je schildklier problemen hebt en daarom dik bent is het een ander verhaal, maar als je jezelf gewoon dagelijks loopt vol te vreten en elke dag flessen cola naar binnen slurpt, sja... Dan doe je het er om, dan moet je niet lopen klagen dat je zo dik bent, en dat je zo`n slechte conditie hebt.
Doe er dan ook gewoon wat aan.
Door niet zo vies alles te eten wat los en vast zit en alleen maar gamen in een gesloten inrichting.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Zoiets noemen ze een metafoor maat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Gast, ik heb astma, en niet zo`n klein beetje ook, maar als mensen willen roken, be my guest.. dat interesseert mij echt vrij weinig.
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar geef toe, dit is letterlijk iets wat jou honderden keren is gezegd voordat je zelf ook daadwerkelijk actie ondernam. Dan weet je ook dat het blijkbaar niet altijd even makkelijk is om jezelf te motiveren.quote:Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
Oh, Braddie toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een metafoor maat.
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar geef toe, dit is letterlijk iets wat jou honderden keren is gezegd voordat je zelf ook daadwerkelijk actie ondernam. Dan weet je ook dat het blijkbaar niet altijd even makkelijk is om jezelf te motiveren.
Dus, kom voorlopig nou maar van je hoge paard af voordat je dadelijk jezelf (weer) onsterfelijk belachelijk maakt.
Daar gaat het dan ook nu niet om, het gaat erom dat je even moet dimmen met wat je hier weer allemaal loopt te roepen. Staat niet zo heel snugger.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Het kostte mij ook echt zeker 2-3-4 weken voordat ik echt gemotiveerd was om ook maar 2 kilometer te lopen, maar als je dat een maand vol houd dan ga je gewoon heel erg snel veranderingen zien/merken, en dat opzich is al een hele goede motivatie om door te zetten.
Het is ook belachelijk zeldzaam om te zien hoe weinig zelfkennis iemand kan hebben. Als een zebra met groene strepen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef jogy het volgende:
Ik heb een foto van Braddie's zijn plaat gevonden die hij voor zijn hoofd heeft.
[ afbeelding ]
Dit is jou echt al miljoenen keren verteld! En nog was je zo'n stronteigenwijs kutjoch! Hoe durf je het in je dikke krullenkop te halen om andere mensen dan te beoordelen? Fucking idiootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Het kostte mij ook echt zeker 2-3-4 weken voordat ik echt gemotiveerd was om ook maar 2 kilometer te lopen, maar als je dat een maand vol houd dan ga je gewoon heel erg snel veranderingen zien/merken, en dat opzich is al een hele goede motivatie om door te zetten.
Kan je er niet tegen als je met je neus op de feiten wordt gedrukt? sneu typequote:
Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat FOK! daar nog voor bande
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:48 schreef jogy het volgende:
Braddie, even zo duidelijk mogelijk neer gezet voor je. Duimpje omhoog komt positief over duimpje omlaag negatief. Kan je eventueel je inlevingsvermogen op kalibreren.
• Je bent 16 kilo afgevallen [ afbeelding ]
• Je bent nog steeds enthousiast over sporten en afvallen [ afbeelding ]
• Je wilt het met ons delen [ afbeelding ]
• Je doet uit de hoogte over zaken waar jij het ook moeilijk mee hebt gehad [ afbeelding ]
• Alles is iedereens eigen schuld tenzij jij het mee maakt [ afbeelding ]
• Eindeloos janken over één en hetzelfde ding maar niets doen met goedbedoeld advies wat niet in je straatje past [ afbeelding ]
• Toch iets doen met het goedbedoelde advies en dan doen alsof jij op het briljante idee bent gekomen. [ afbeelding ]
• Je gebruikersnaam [ afbeelding ]
• Jij [ afbeelding ]
Oké, die laatste twee niet maar ik liet mij even gaan.
je bent zelf een soort haringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.
Dat is gewoon pure poëzie. Daar wil ik een t-shirt van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.
Jij bent al net zo grappig als je knap bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 maanden geleden ja.
Ik heb nieuws voor je, mensen veranderen, de knop is om bij mij, ik ben gezond gaan leven, en gaan bewegen en sporten en ik voel me heerlijk.
Noem me hypocriet, mag je doen, maar ik heb alle recht om het te zeggen, JUIST omdat ik weet hoe het is om 10-11 jaar met overgewicht te kampen.
Wat heb jij eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Braddie is nog leuker dan jijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik verzin graag woorden, leuk he
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef schvvmert het volgende:
De inspiratie spat er vanaf en dan ineens dat geneuzel.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef schvvmert het volgende:
Waarom die onderlinge schermutselingen in zo'n geweldig tipoc?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Beetje vaag quoten maakt het niet echt duidelijker.
wat is nu precies het probleemquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
wat is nu precies het probleem
quote:
Ik zou graag bedanken, Mijn mama, die heeft altijd in me geloofd. HaywoodJablome, geen betere haring in heel de noordzee, Schvvmert, zodat ik niet meer zelf hoefde te typen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu wordt dat irritante gedrag nog grappig ook.
Is daar een deel 2 van dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
Topic trekt nog langer dan het tweede deel van Gone with the wind op deze manier.
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Misschien kun je orchideen gaan kweken om je gedachten te verzetten?
Ik geloof niet dat het verflimd is, maar er is niet eens zo vreselijk lang geleden een vervolg op geschreven. Er kwam geen einde aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is daar een deel 2 van dan?
Ben consequent elke keer voor het einde van deel 1 al in slaap gevallen.
The one and only!quote:
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef schvvmert het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je zo'n topic verlaat.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.
Op FOK! Gaat het (voor mij) zo:
1: Ik post een klacht.
2: Users zien een Braddie Topic en reageren daar in zonder het te lezen.
3: Users laten het topic backfiren.
4: Users proberen mij onzeker te maken met bepaalde woorden/zinnen.
5: Users lokken mij uit mijn tent.
6: Dat lukt diezelfde users.
7: Topic gaat op slot.
8: ik open een volgend topic dat ik nooit meer op FOK! kom.
9: Dat hou ik 3 - 4 weken vol.
10: Dan ben ik weer terug en begint het opnieuw.
Je vergeet dat er ook daadwerkelijk mensen zijn die je goed advies geven, maar dat veeg je graag onde rde tafel omdat het je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.
Daar zorg jij voor hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier 50 mummiepakken voor je vadsigheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alsof 5 kilo per maand op zijn gewicht zo belachelijk veel is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof 5 kilo per maand op zijn gewicht zo belachelijk veel is.
Goed bezig Braddie.
Nou moet je er niet te licht over doen. Jij bent al eerder zoveel afgevallen en dat ben je toen ook weer aangekomen. Voor veel mensen is afvallen niet ontzettend moeilijk, maar blijvend afvallen wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoonDat is redelijk wat.
Maar, kom op zeg.. het is toch zo? Het is niet moeilijk om af te vallen, ok.. als je schildklier problemen hebt en daarom dik bent is het een ander verhaal, maar als je jezelf gewoon dagelijks loopt vol te vreten en elke dag flessen cola naar binnen slurpt, sja... Dan doe je het er om, dan moet je niet lopen klagen dat je zo dik bent, en dat je zo`n slechte conditie hebt.
Doe er dan ook gewoon wat aan.
Het jojo-effect heeft meer te maken met het feit dat mensen gaan overeten als ze klaar zijn met crashdieeten. Overtollige huid kan je ook krijgen als je langzaam afvalt, maar langzaam afvallen is wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef SchoneZoon het volgende:
Oppassen dat je niet te snel afvalt. Dan krijg je te maken met overtollig huid en dat wil je echt niet hebben.
En inderdaad het jojo-effect. Je lichaam kan er niet aan wennen dat het ineens zo weinig calorieën binnenkrijgt.
Dit is gelukkig geen crash dieet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het jojo-effect heeft meer te maken met het feit dat mensen gaan overeten als ze klaar zijn met crashdieeten. Overtollige huid kan je ook krijgen als je langzaam afvalt, maar langzaam afvallen is wel beter inderdaad.
Nee klopt, ik wilde daar ook niet mee zeggen dat jij een crashdieet volgt. Je eet niet te weinig. Je sport wel veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is gelukkig geen crash dieet.
Ik eet nog gewoon wat ik altijd al at, alleen nu exclusief het s`nachts eten omdat ik nu gewoon rond een normale tijd naar bed ga
Vind je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik wilde daar ook niet mee zeggen dat jij een crashdieet volgt. Je eet niet te weinig. Je sport wel veel.
Zijn botten zijn tot poeder verwerkt door zijn zware gewicht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waar heb je die 16 kilo gelaten? Dat kan toch niet zomaar verdwijnen.
Ik weet niet hoe intensief jij steps doet, maar 2 uur cardio per dag vind ik best veel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind je?
2 uur steps per dag (soms 3-4 ligt er aan hoe ik me voel)
Meestal wandel ik dan ook nog 30-45 minuten per dag (al komt het vaker voor dat ik dat niet doe als ik al zoveel steps doe)
Lijkt mij nog wel ok toch?
CO2 en H2O.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waar heb je die 16 kilo gelaten? Dat kan toch niet zomaar verdwijnen.
Niet heel intensief hoor..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief jij steps doet, maar 2 uur cardio per dag vind ik best veel ja.
3 of 4 uur is absurd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet heel intensief hoor..
Ik noem het maar "Steps" omdat het dit in theorie ook is, ik heb alleen geen "Steps" trappetje (zo`n verhoging) dus ik loop op maat van de muziek.. Ziet er heel stom uit, het is ook vrij ... dom eigenlijk... Maar beter iets dan niets, en niemand die het verder ziet, en het is ook gewoon cardio volgens mij...
Ik zou het niet kunnen zo lang. Dan liever wat minder eten. Maar als jij dit vol kunt houden, doe je ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik noem het maar "Steps" omdat het dit in theorie ook is, ik heb alleen geen "Steps" trappetje (zo`n verhoging) dus ik loop op maat van de muziek.. Ziet er heel stom uit, het is ook vrij ... dom eigenlijk... Maar beter iets dan niets, en niemand die het verder ziet, en het is ook gewoon cardio volgens mij...
Ik combineer het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen zo lang. Dan liever wat minder eten. Maar als jij dit vol kunt houden, doe je ding.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Left, right, leftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker marcheren op Captain Jack.
damn bijna 20 jaar geledenquote:
Ik denk 16kg vet...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef ecktebaas123 het volgende:
16kg spier of vet kwijt? Zit verschil in.
Ik ben laatste tijd 12kg aangekomen, in spier , vet verloren.
Laatste tijd is ongeveer 5 jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef ecktebaas123 het volgende:
16kg spier of vet kwijt? Zit verschil in.
Ik ben laatste tijd 12kg aangekomen, in spier , vet verloren.
Je theorie halen is ook niet moeilijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks Sonja Bakker
S`nachts niet meer eten, veel water drinken, meer bewegen. verder is mijn eet patroon gewoon hetzelfde gebleven, zo moeilijk is het allemaal niet.
Denken dat ik dikke vingers hebquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Goed gedaan jochie. Kun je misschien ook weer één toets gelijkertijd aanslaan op je keyboard.
Als je 'm moet uitleggen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bedenk nu een goede grap!
Is die drol er eindelijk uit braddie?!(verwijzing naar zijn moeilijk poepen topic inbegrepen; 9,42/10 grap al zeg ik het zelf)
Ectoquote:
3maandenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Laatste tijd is ongeveer 5 jaar neem ik aan?
picsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ecto
2.21 182kg 5% bf
[..]
3maanden
Denken dat je plaatselijk slank kan bijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik dikke vingers heb
JUIST door het muziek maken, het keyboardspelen/gitaarspelen/bassen, zijn mijn vingers slank geblevenAls ik niet muziek zou maken zou ik worsten vingers hebben ja.
Blijkbaar kan dat ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat je plaatselijk slank kan bijven.Jij hebt ook gewoon een klein dik piemeltje.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik dikke vingers heb
JUIST door het muziek maken, het keyboardspelen/gitaarspelen/bassen, zijn mijn vingers slank geblevenAls ik niet muziek zou maken zou ik worsten vingers hebben ja.
Dat wist ik serieus nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan geen plaatselijk vet verbranden hè. Dat je geen worstenvingers hebt gehad betekent dat je geluk hebt gehad met je vetverdeling.
Jij hapt altijd zo lekker als iemand iets zegt over worstenvingers hè. Doet je zeker denken aan worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat wist ik serieus nietDan moet ik maar blij zijn ja
x2384732746 voor mij
_____________!!!!!!!!!
Waarom trek jij iets aan van mensen waar jij geen fuck om geeft. Fuck hen, fuck alle mensen die alleen maar iets negatiefs over je kunnen zeggen. Ga gewoon door met het behalen van jouw doel maar laat anderen in hun waarde. Inspireer ze in plaats van te zeggen dat ze niet moeten zeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Happen > worstenbroodjes, i see what you did there.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Chai het volgende:
Of nouja geluk, ik had het liever op mijn vingers gehad dan op mijn kin.
[..]
Jij hapt altijd zo lekker als iemand iets zegt over worstenvingers hè. Doet je zeker denken aan worstenbroodjes.
Doorgaan met het behalen van mijn doel ga ik ook zeker, de reden dat ik me er iets van aantrek is omdat diezelfde mensen mij graag onderuit schoppen en mij 100x per topic wel moeten zeggen wat er mis is met me. Dat werkt enorm op mijn zenuwen, ondanks dat het zo goed als anoniem is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom trek jij iets aan van mensen waar jij geen fuck om geeft. Fuck hen, fuck alle mensen die alleen maar iets negatiefs over je kunnen zeggen. Ga gewoon door met het behalen van jouw doel maar laat anderen in hun waarde. Inspireer ze in plaats van te zeggen dat ze niet moeten zeuren
Staat al in het topic... Maar ehh, 107, en ik wil nog minimaal 7 kilo kwijt voor ik met Focus T25 begin, en in het algemeen nog 17 kilo, dan zit ik voor mijn gevoel op wel een ok gewicht, dan ben ik 90 kilo... Dat gecombineerd met 181cm is misschien niet extreem gezond(Het is toch 9 kilo) maar die laatste paar kilo`s, sja... als ik daarna gewoon naar de sportschool ga elke week, dan komt dat er ook wel afquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef KoningPils het volgende:
Hoeveel weeg je nu Braddie? En hoeveel wil je nog kwijt?
Oke, veel succes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Staat al in het topic... Maar ehh, 107, en ik wil nog minimaal 7 kilo kwijt voor ik met Focus T25 begin, en in het algemeen nog 17 kilo, dan zit ik voor mijn gevoel op wel een ok gewicht, dan ben ik 90 kilo... Dat gecombineerd met 181cm is misschien niet extreem gezond(Het is toch 9 kilo) maar die laatste paar kilo`s, sja... als ik daarna gewoon naar de sportschool ga elke week, dan komt dat er ook wel af
Het opnemen van al die negatieve gevoelens is een enorme verspilling van positieve energie die jij in je hebt. Nogmaals, de mensen hier geven niets om je. Op een dag ga jij keihard op je bek vallen, alleen omdat jij onnodig negatieve emoties opwekt. Ga met mensen om die je inspireren, die je steunen in hetgeen wat jij wil bereiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doorgaan met het behalen van mijn doel ga ik ook zeker, de reden dat ik me er iets van aantrek is omdat diezelfde mensen mij graag onderuit schoppen en mij 100x per topic wel moeten zeggen wat er mis is met me. Dat werkt enorm op mijn zenuwen, ondanks dat het zo goed als anoniem is.
Dat is zeker waar, die mensen hier geven niks om mij.. Misschien is dat maar beter ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het opnemen van al die negatieve gevoelens is een enorme verspilling van positieve energie die jij in je hebt. Nogmaals, de mensen hier geven niets om je. Op een dag ga jij keihard op je bek vallen, alleen omdat jij onnodig negatieve emoties opwekt. Ga met mensen om die je inspireren, die je steunen in hetgeen wat jij wil bereiken.
Bradley, waz met jou?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, die mensen hier geven niks om mij.. Misschien is dat maar beter ook.
Ik moet echt met mensen omgaan die mij gewoon positief beinvloeden!
Awesome! Geloof me maar, je omringen met mensen die jou dagelijks inspireren, op welk vlak dan ook, is een van de betere dingen die jou, maar ook anderen kan overkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, die mensen hier geven niks om mij.. Misschien is dat maar beter ook.
Braatworst je gaat alleen maar met mongolen en borderliners om, ieder normaal mens zou irl namelijk net zo op je reageren als hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij alleen voor jezelf kan sprekenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:08 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
[..]
Braatworst je gaat alleen maar met mongolen en borderliners om, ieder normaal mens zou irl namelijk net zo op je reageren als hier.
Ik moet ook eens 4 kg afvallen voor de zomer, heb je nog tips?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is tóch 16 kilo, ik moet in totaal ongeveer.... 33 kilo kwijt, dus ik ben op de helft
Ik zou zeggen gewoon wat meer bewegen, ga cardio doen, fietsen, hardlopen. Veel water drinken, dan is het er zo af denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet ook eens 4 kg afvallen voor de zomer, heb je nog tips?
Hmm misschien gaat het vanzelf weer, het wordt beter weer en nu kan ik weer elke dag 45 fietsen naar school en terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon wat meer bewegen, ga cardio doen, fietsen, hardlopen. Veel water drinken, dan is het er zo af denk ik.
Weet je, nee, dat is niet waar, genoeg mensen die het beste met je voor hebben, zelfs een paar in het afzeik-kamp. Soms werkt het iemand een spiegel voor te zetten om die persoon tot een inzicht te doen komen. Bij jou misschien wat minder. Het is lastig om de vinger op de zere plek leggen maar om één of andere manier krijg jij het altijd wel voor elkaar om zodanig hypocriet over te komen in je posts dat het eigenlijk grappig is en twijfel ik soms of je nou wel of niet serieus bent. Zeker hier op FOK! heb je een fenomeen die neerkomt op wie kaatst kan de bal verwachten. Jij kan wel smijten maar totaal niet vangen dus ga je met enige regelmaat ervandoor wanneer je weer een digitale bloedneus op hebt gelopen door, inderdaad, een backfire. Die backfire is 94.8% van de keren helemaal aan je zelf te danken. Of je nou bewust hypocriet bent of dat je een verschrikkelijke blinde vlek hebt voor dat deel van je eigen persona hier op FOK! zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon dikke chips handen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat ja.
Kijk eens aan, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Goed bezig en veel succes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Staat al in het topic... Maar ehh, 107, en ik wil nog minimaal 7 kilo kwijt voor ik met Focus T25 begin, en in het algemeen nog 17 kilo, dan zit ik voor mijn gevoel op wel een ok gewicht, dan ben ik 90 kilo... Dat gecombineerd met 181cm is misschien niet extreem gezond(Het is toch 9 kilo) maar die laatste paar kilo`s, sja... als ik daarna gewoon naar de sportschool ga elke week, dan komt dat er ook wel af
Mensen die Braddie hatenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Echt..., fokkers die anno 2014 de braatslee nog steeds een positieve post gunnen....
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan geen plaatselijk vet verbranden hè. Dat je geen worstenvingers hebt gehad betekent dat je geluk hebt gehad met je vetverdeling.
Wacht maar tot je bij de laatste kg's komt. Als je een fatty bent gaat het grote gedeelte er zo af, maar om echt slank te worden, dat is het lastigste.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon wat meer bewegen, ga cardio doen, fietsen, hardlopen. Veel water drinken, dan is het er zo af denk ik.
Het hangt maar net af hoe je bepaalde reacties en backfires interpreteert. Een reactie als 'je hebt nog zeker een dikke kop' is een en al negatief. Daar kun je als persoon helemaal niets mee en daarom kan Braddie zulke reacties het beste negeren. Mensen die hem wezen op zijn hypocrisie, daar kan Braddie wel iets mee. Het is juist belangrijk voor hem om kritiek, waar hij zichzelf mee kan verbeteren, op zich te nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet je, nee, dat is niet waar, genoeg mensen die het beste met je voor hebben, zelfs een paar in het afzeik-kamp. Soms werkt het iemand een spiegel voor te zetten om die persoon tot een inzicht te doen komen. Bij jou misschien wat minder. Het is lastig om de vinger op de zere plek leggen maar om één of andere manier krijg jij het altijd wel voor elkaar om zodanig hypocriet over te komen in je posts dat het eigenlijk grappig is en twijfel ik soms of je nou wel of niet serieus bent. Zeker hier op FOK! heb je een fenomeen die neerkomt op wie kaatst kan de bal verwachten. Jij kan wel smijten maar totaal niet vangen dus ga je met enige regelmaat ervandoor wanneer je weer een digitale bloedneus op hebt gelopen door, inderdaad, een backfire. Die backfire is 94.8% van de keren helemaal aan je zelf te danken. Of je nou bewust hypocriet bent of dat je een verschrikkelijke blinde vlek hebt voor dat deel van je eigen persona hier op FOK! zou ik niet weten.
Verder nogmaals dikke (hihi) kudo's voor die 16 kilo en nu de rest nog. Komt helemaal goed.
Daarom ook 'zelfs een paar in het afzeik-kamp'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het hangt maar net af hoe je bepaalde reacties en backfires interpreteert. Een reactie als 'je hebt nog zeker een dikke kop' is een en al negatief. Daar kun je als persoon helemaal niets mee en daarom kan Braddie zulke reacties het beste negeren. Mensen die hem wezen op zijn hypocrisie, daar kan Braddie wel iets mee. Het is juist belangrijk voor hem om kritiek, waar hij zichzelf mee kan verbeteren, op zich te nemen.
My bad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom ook 'zelfs een paar in het afzeik-kamp'. Tuurlijk heb je de eikels die eikelen om het eikel zijn en hopen ooit een boom te worden maar niet allemaal.
Bedankt! Komt wel goed, heb heel veel positieve energie, en heb ook zeker het gevoel bij mezelf dat ik een grote verandering tegemoet ga!quote:
Klopt, dat is ook erg lastig, daarom heb ik nu zoiets van, ik ga pas bij 100 kilo aan de slag met T25, en dáárna... Als ik dus nog wat gewicht kwijt ben (kilo of 8) ga ik rustig aan naar de sportschool, ik besef me heel erg goed dat het laatste beetje gewicht er misschien heeel erg moeilijk af gaat, daarom ga ik vanaf de 90-95 kilo ook niet meer naar de kilo`s kijken maar puur naar de CM en naar m`n lichaam zelf,.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de laatste kg's komt. Als je een fatty bent gaat het grote gedeelte er zo af, maar om echt slank te worden, dat is het lastigste.
Stuk makkelijker dan insanityquote:
Daaromquote:
Gewoon rusten wanneer je niet meer kunt, maar niet helemaal stoppen met bewegen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
DaaromHeb het al eens geprobeerd, samen met Insanity, om te kijken wat er nou het makkelijkst was, en zelfs toen ik die 16 kilo nog niet kwijt was, was T25 al een tikkeltje makkelijker.
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om een hele workout vol te houden.(Al heb ik nog ff voor ik daadwerkelijk begin
Was ik ook van plan, er zit een soort "Modifier" bij, en mocht ik het nou echt niet meer trekken op het niveau van Shaun T, dan kan ik mee doen met dat dametje wat er naast staat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gewoon rusten wanneer je niet meer kunt, maar niet helemaal stoppen met bewegen.
Die gasten die je ziet zijn profs en moeten ook af en toe lucht happen
Net als bij de 30 day shred. Is wel fijn ja, ook omdat je het dan nog kunt uitbouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, er zit een soort "Modifier" bij, en mocht ik het nou echt niet meer trekken op het niveau van Shaun T, dan kan ik mee doen met dat dametje wat er naast staat.
Precies, dat is echt verschrikkelijk prettig! Dat ze daar gewoon rekening mee houdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Net als bij de 30 day shred. Is wel fijn ja, ook omdat je het dan nog kunt uitbouwen.
Gebruikte je nou het woord profeet als eufemisme voor je penis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |