abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137380358
Die 16 KG eraf, kwam die toevallig door geldgebrek?
pi_137380362
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

En dat het hem voor altijd een herinnering zal zijn dat hij nooooooit meer zo wil zijn, natuurlijk.
Ik geef het 1 maand. Dan heeft hij weer zoooooo veel problemen met zijn "vrienden" dat hij zijn verdriet snachts weg gaat zitten eten.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:19:33 #128
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137380371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe kijk ik terug op m`n PoHi, sja... Al dat gejank van mezelf over dat ik dik ben, en m`n pens me onzeker maakt... Dat was ook zo, maar nu ik er zelf alles aan doe om gezond te worden, en gewoon fit te zijn, en m`n overtollige gewicht kwijt te raken, heb ik echt zoiets van "Waar was ik mee bezig? Al dat gejank en gehuil om eigenlijk iets wat heel erg makkelijk is om te doen, om vol te houden, en wat na een tijd zelfs nog leuk word ook!"
Hopen dat de trend aanhoudt dan, en veel succes natuurlijk.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137380397
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Hopen dat de trend aanhoudt dan, en veel succes natuurlijk.
Uiteraard wensen we allemaal Braddie veel succes in zijn strijd.
pi_137380406
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

En ik ben nog te laat ook. Bradster heeft gewoon al een voorschot genomen op de dikke mensen retoriek omdat hij al een paar kilo is afgevallen. (Wel goed bezig wat dat betreft trouwens O+ )
16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoon ;) Dat is redelijk wat.
Maar, kom op zeg.. het is toch zo? Het is niet moeilijk om af te vallen, ok.. als je schildklier problemen hebt en daarom dik bent is het een ander verhaal, maar als je jezelf gewoon dagelijks loopt vol te vreten en elke dag flessen cola naar binnen slurpt, sja... Dan doe je het er om, dan moet je niet lopen klagen dat je zo dik bent, en dat je zo`n slechte conditie hebt.

Doe er dan ook gewoon wat aan.
pi_137380410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

3 maanden geleden ja.

Noem me hypocriet, mag je doen, maar ik heb alle recht om het te zeggen, JUIST omdat ik weet hoe het is om 10-11 jaar met overgewicht te kampen.
Ach, boo fucking hoo. Jij bent zo'n ex-roker die gestopt is en nu buiten rond een rookpaal gaat staan kuchen en evangeliseren dat je niet in hun kankerlucht wil staan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137380484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ach, boo fucking hoo. Jij bent zo'n ex-roker die gestopt is en nu buiten rond een rookpaal gaat staan kuchen en evangeliseren dat je niet in hun kankerlucht wil staan.
Nee.
Gast, ik heb astma, en niet zo`n klein beetje ook, maar als mensen willen roken, be my guest.. dat interesseert mij echt vrij weinig.
Drank hou ik ook niet van, maar als andere het willen doen, be my guest.

Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:25:30 #133
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137380504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee.
Gast, ik heb astma, en niet zo`n klein beetje ook, maar als mensen willen roken, be my guest.. dat interesseert mij echt vrij weinig.

Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
Ja, we snappen het.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:25:44 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137380508
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef Braddie het volgende:

[..]

16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoon ;) Dat is redelijk wat.
Maar, kom op zeg.. het is toch zo? Het is niet moeilijk om af te vallen, ok.. als je schildklier problemen hebt en daarom dik bent is het een ander verhaal, maar als je jezelf gewoon dagelijks loopt vol te vreten en elke dag flessen cola naar binnen slurpt, sja... Dan doe je het er om, dan moet je niet lopen klagen dat je zo dik bent, en dat je zo`n slechte conditie hebt.

Doe er dan ook gewoon wat aan.
Het probleem is dan ook niet dat je op zich gelijk hebt. Het probleem is de toon die je dan aan slaat tegen anderen terwijl je zelf weet hoe moeilijk het kan zijn met de verkeerde instelling. 'Het is niet moeilijk om af te vallen', Je moet het zelf weten maar je komt inderdaad over als een ex roker die bij een rookpaal begint te miepen dat het stinkt. Dood moeten ze.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137380516
Je bent nog steeds een fattie.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:26:45 #136
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137380538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe kan jij 16 kilo kwijt zijn op deze korte tijd? :')
Door niet zo vies alles te eten wat los en vast zit en alleen maar gamen in een gesloten inrichting.
En altijd het laatste woord.
pi_137380546
quote:

[..]

Nee.
Zoiets noemen ze een metafoor maat.
quote:
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar geef toe, dit is letterlijk iets wat jou honderden keren is gezegd voordat je zelf ook daadwerkelijk actie ondernam. Dan weet je ook dat het blijkbaar niet altijd even makkelijk is om jezelf te motiveren.

Dus, kom voorlopig nou maar van je hoge paard af voordat je dadelijk jezelf (weer) onsterfelijk belachelijk maakt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:27:41 #138
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137380567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
:D
En altijd het laatste woord.
pi_137380570
quote:

[..]

Oh, Braddie toch. :').

Doe nou eens niet. :').
pi_137380598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze een metafoor maat.

[..]

Ben ik helemaal met je eens hoor, maar geef toe, dit is letterlijk iets wat jou honderden keren is gezegd voordat je zelf ook daadwerkelijk actie ondernam. Dan weet je ook dat het blijkbaar niet altijd even makkelijk is om jezelf te motiveren.

Dus, kom voorlopig nou maar van je hoge paard af voordat je dadelijk jezelf (weer) onsterfelijk belachelijk maakt.
Ben ik met je eens.
Het kostte mij ook echt zeker 2-3-4 weken voordat ik echt gemotiveerd was om ook maar 2 kilometer te lopen, maar als je dat een maand vol houd dan ga je gewoon heel erg snel veranderingen zien/merken, en dat opzich is al een hele goede motivatie om door te zetten.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:30:41 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137380666
Ik heb een foto van Braddie's zijn plaat gevonden die hij voor zijn hoofd heeft.

Vrijheid
pi_137380673
Goed om te zien dat je instelling verandert is Braddie. Nog mooier is om het gewoon in alle stilte te beleven. Dus STFU.

En gefeliciteerd.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137380675
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
Het kostte mij ook echt zeker 2-3-4 weken voordat ik echt gemotiveerd was om ook maar 2 kilometer te lopen, maar als je dat een maand vol houd dan ga je gewoon heel erg snel veranderingen zien/merken, en dat opzich is al een hele goede motivatie om door te zetten.
Daar gaat het dan ook nu niet om, het gaat erom dat je even moet dimmen met wat je hier weer allemaal loopt te roepen. Staat niet zo heel snugger.

Nogmaals, petje af hoor. :)
pi_137380718
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef jogy het volgende:
Ik heb een foto van Braddie's zijn plaat gevonden die hij voor zijn hoofd heeft.

[ afbeelding ]
Het is ook belachelijk zeldzaam om te zien hoe weinig zelfkennis iemand kan hebben. Als een zebra met groene strepen.
pi_137380834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
Dit is jou echt al miljoenen keren verteld! En nog was je zo'n stronteigenwijs kutjoch! Hoe durf je het in je dikke krullenkop te halen om andere mensen dan te beoordelen? Fucking idioot
pi_137381012
Braddie is wereldkampioen op de 500m hypocrisie.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_137381024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

edit
Kan je er niet tegen als je met je neus op de feiten wordt gedrukt? sneu type

[ Bericht 5% gewijzigd door HaywoodJablome op 04-03-2014 14:46:39 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:47:20 #148
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137381189
Genoeg doodverwensingen weer zo :*
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:48:03 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137381212
Braddie, even zo duidelijk mogelijk neer gezet voor je. Duimpje omhoog komt positief over duimpje omlaag negatief. Kan je eventueel je inlevingsvermogen op kalibreren.
• Je bent 16 kilo afgevallen 14.gif
• Je bent nog steeds enthousiast over sporten en afvallen 14.gif
• Je wilt het met ons delen 14.gif
• Je doet uit de hoogte over zaken waar jij het ook moeilijk mee hebt gehad 13.gif
• Alles is iedereens eigen schuld tenzij jij het mee maakt 13.gif
• Eindeloos janken over één en hetzelfde ding maar niets doen met goedbedoeld advies wat niet in je straatje past 13.gif
• Toch iets doen met het goedbedoelde advies en dan doen alsof jij op het briljante idee bent gekomen. 13.gif
• Je gebruikersnaam 13.gif
• Jij 13.gif

Oké, die laatste twee niet maar ik liet mij even gaan.
Vrijheid
pi_137381258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Genoeg doodverwensingen weer zo :*
Waar is de tijd gebleven dat FOK! daar nog voor bande ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')