*btw, ik heb daar een speciale op de persoon gesneden methode voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:33 schreef w44sk44s het volgende:
Wat voor methode pas jij toe om af te vallen Braddie?
Misschien is Gelepino verstandig gewordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is de klacht? En belangrijker nog, waar is gelepino?
% of 6 zat je er naast jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
Ik zat er laatst dus nog niet zo heel ver naast met m'n 10% lichaamsgewicht. Wel goed bezig kerel!
Post hier eens een foto. Dat hoeft niet perse in US.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
Natuurlijk ben ik nogsteeds niet dun, maar het is wel duidelijk te zien dat ik er 16 kilo af heb gekregen.
Ik MOET er ook nog minimaal 15 kwijt voor ik op een redelijk gezond gewicht zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
IS, na de foto's die ik gezien heb, kan braddy er nog wel een 10-tal kwijtraken hoor
Noem je Braddie nou hypocriet? Hoe durf je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef jogy het volgende:
Over een paar maanden begint Braddie dus af te geven op dikke mensen. Ik durf er bijna geld op te zetten.
Dat doe ik nu al hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef jogy het volgende:
Over een paar maanden begint Braddie dus af te geven op dikke mensen. Ik durf er bijna geld op te zetten.
GODVERDOMME BRADDIEquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Dikke mensen die lopen te klagen "Ik ben zo dik, ik kan niet afvallen, ik heb zo`n slechte conditie" Ja, vind je het gek? Als je de hele dag binnen zit en 10x op een dag eet, en 0,0 beweging hebt, ja... Dan val je niet af nee, en dan is je conditie ook kut.
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk, toegegeven.. de eerste 2-3 weken was het voor mij een beetje een hel.. Ik sliep vrij slecht omdat ik gewend was aan het s`nachts eten, ik had echt absoluut niet de motivatie om mezelf naar buiten te slepen en een lange wandeling te gaan maken.
Nu ik bij mezelf verandering merk/zie, voel ik mezelf echt heerlijk, het is "Maar" 16 kilo, maar het is zó`n enorm verschil al, bewegen gaat makkelijker, ademen gaat makkelijker, conditie word beter, je word er ook soepeler en losser van, je word er ook positiever van.
Er is een verschil tussen janken op mensen die dik zijn, of janken op mensen die debiel én dik zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Dikke mensen die lopen te klagen "Ik ben zo dik, ik kan niet afvallen, ik heb zo`n slechte conditie" Ja, vind je het gek? Als je de hele dag binnen zit en 10x op een dag eet, en 0,0 beweging hebt, ja... Dan val je niet af nee, en dan is je conditie ook kut.
Een paar weken terug was er nog iemand die zei "Ja maar Braddie, jij bent zelf ook dik, dus waarom doe jij er niks aan dan?" Toen zei ik dat ik 16 kilo was afgevallen, en toen werd ik een hypocriet genoemd omdat ik een slecht voorbeeld zou zijn, want ik was nogsteeds dik..
GOH, vind je het hééééel gek met nog een kleine 26 kilo overgewicht? Dan ben ik nogsteeds dik ja. Maar ik doe er wél wat aan.
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk, toegegeven.. de eerste 2-3 weken was het voor mij een beetje een hel.. Ik sliep vrij slecht omdat ik gewend was aan het s`nachts eten, ik had echt absoluut niet de motivatie om mezelf naar buiten te slepen en een lange wandeling te gaan maken.
Nu ik bij mezelf verandering merk/zie, voel ik mezelf echt heerlijk, het is "Maar" 16 kilo, maar het is zó`n enorm verschil al, bewegen gaat makkelijker, ademen gaat makkelijker, conditie word beter, je word er ook soepeler en losser van, je word er ook positiever van.
3 maanden geleden ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
GODVERDOMME BRADDIE
3 maanden geleden deed je zelf niets anders! Elke week weer zo'n Tyfustopic over dat gejank van je.
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al hoor.
Een paar weken terug was er nog iemand die zei "Ja maar Braddie, jij bent zelf ook dik, dus waarom doe jij er niks aan dan?" Toen zei ik dat ik 16 kilo was afgevallen, en toen werd ik een hypocriet genoemd omdat ik een slecht voorbeeld zou zijn, want ik was nogsteeds dik..
GOH, vind je het hééééel gek met nog een kleine 26 kilo overgewicht? Dan ben ik nogsteeds dik ja. Maar ik doe er wél wat aan.
Ik hoop met heel veel schaamte!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?
Vandaar dat je er zoveel topics voor nodig hebt:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Normaal eten, veel water drinken, goed bewegen. Dan lukt het iedereen wel. Het is zo verschrikkelijk makkelijk,
En dat het hem voor altijd een herinnering zal zijn dat hij nooooooit meer zo wil zijn, natuurlijk.quote:
En ik ben nog te laat ook. Bradster heeft gewoon al een voorschot genomen op de dikke mensen retoriek omdat hij al een paar kilo is afgevallen. (Wel goed bezig wat dat betreft trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Braddie nou hypocriet? Hoe durf je?
Hoe kijk ik terug op m`n PoHi, sja... Al dat gejank van mezelf over dat ik dik ben, en m`n pens me onzeker maakt... Dat was ook zo, maar nu ik er zelf alles aan doe om gezond te worden, en gewoon fit te zijn, en m`n overtollige gewicht kwijt te raken, heb ik echt zoiets van "Waar was ik mee bezig? Al dat gejank en gehuil om eigenlijk iets wat heel erg makkelijk is om te doen, om vol te houden, en wat na een tijd zelfs nog leuk word ook!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op je pohi dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |