Mijn eetlust als ik wakker word, als ik in de ochtend wakker word neem ik s`ochtends 1 sneetje brood, en dan rond 12 uur 2 sneetjes brood, of 1 tosti.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef Tokamak het volgende:
Sja, het is niet persé slecht. Voor het verteren maakt het niet tot nauwelijks verschil overigens, het is vooral slecht voor de nachtrust (vooral omdat het snelle koolhydraten en slechte vetten zijn). Het zijn natuurlijk wél extra calorieën.
Vraag: hoe is je eetlust als je wakker wordt?
Dat geldt alleen als je op de bank voor de tv hangt of achter je computer en kort daarna naar bed gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
's Nachts word je eten minder makkelijk/snel verteerd, het is niet per definitie heel slecht ofzo maar het helpt niet echt als je wilt afvallen. En makkelijk af te leren, tsja, ga gewoon slapen zoals je hoort te doen
Ik ben 24 kilo kwijt geraakt in 3 maanden, van 114 naar 90.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik waardeer je inzet, maar 10-15 kilo in een paar maanden gaat je echt niet lukken, tenzij je nu 300 weegt ofzo. Een kilo per maand is redelijk als je verantwoord, permanent wil afvallen.
Ja, dat doe ik dus.... achter de pc.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je op de bank voor de tv hangt of achter je computer en kort daarna naar bed gaat.
Ik werk 's nachts en eet dan gewoon een stuk of 6 sneden brood en een warme hap.
Dat wordt gewoon verteerd hoor.
Ergo: het ligt eraan waar je op dat moment mee bezig bent
Mja, dat is niet bijzonder slecht, maar je zou 's ochtends wat meer moeten eten, bijna volproppen, en naarmate de dag vordert steeds meer moeten matigen met eten, en vooral de verzadigde vetten en de snelle koolhydraten laten liggen (sowieso wel een beetje matig uiteraard). je spijsvertering werkt 's ochtends namelijk het snelst en zwakt daarna naarmate de dag vordert ook steeds meer af, met het dieptepunt vlak voordat je gaat slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn eetlust als ik wakker word, als ik in de ochtend wakker word neem ik s`ochtends 1 sneetje brood, en dan rond 12 uur 2 sneetjes brood, of 1 tosti.
Snel, iets te snel naar mijn zin, maar het is er wél afquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 24 kilo kwijt geraakt in 3 maanden, van 114 naar 90.
Niets mis met tosti's hoor. Simpel broodje kaas, niets om echt te moeten laten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef Hidefinition het volgende:
2 tosti's achter elkaar eten terwijl je wilt afvallen helpt sowieso niet echt, ongeacht op welk tijdstip je het eet. Probeer gewoon EEN van de vele eetschema's aan te houden die er op het internet te vinden zijn. Tosti's komen in geen van die schema's voor.
Mja, kaas is niet goed (en afgezien daarvan ook calorierijk), en eigenlijk (strikt genomen) brood ook niet. Als hij het lekker vind, zou ik het niet verbieden. Maar minderen ermee kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Niets mis met tosti's hoor. Simpel broodje kaas, niets om echt te moeten laten.
Het is niet alleen het brood hè, het is ook wat je erop doet....hoe dan ook het blijft een complete maaltijd. wat je 's nachts naar binnen zit te werken. Minder dan eens en hou het op 1 tosti (desnoods drink je daarbij een sloot waterquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:23 schreef Braddie het volgende:
Voor m`n dieet heb ik al caloriearm brood, en ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, wat ik nog wel doe is koffie drinken, weliswaar zonder suiker, maar toch.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om er dan maar meer van te eten, vind 4-7 sneetjes brood (ook als het caloriearm is) nogal veel voor 's nachts. Toch ff vragen, wat doe je op de tosti's?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:23 schreef Braddie het volgende:
Voor m`n dieet heb ik al caloriearm brood, en ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, wat ik nog wel doe is koffie drinken, weliswaar zonder suiker, maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |