abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130975333
Ja, ik heb voor het eerst in m`n leven tijdens een flinke wandeling eens nagedacht over wat ik nou wil, waar ik nou naartoe wil met m`n leven...

Mijn routine is nu dit:

Wakker > Douchen > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Eten > Schuurtje > Slapen.
Iets anders doe ik niet, ik heb niks om naar uit te kijken, ik heb 1x per week m`n werk, en daar blijft het bij.. M`n rijbewijs had ik al kunnen hebben maar ik verdom het elke keer weer om te zitten en te leren, ik had allang dun kunnen zijn als ik me er ook echt goed voor in zou zetten, maar dat heb ik tot 2 weken geleden nog niet gedaan.

Het enige wat ik zie als ik in de spiegel kijk is een gast zonder opleiding, die alleen vrijwilligers werk doet, ik kom nooit ergens/ Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik mezelf amper nog buiten de deur durf te vertonen omdat ik bang ben dat mensen me raar gaan aankijken en raar tegen me gaan doen omdat ik mezelf enorm veel zorgen maak om hoe ik er uitzie op dit moment...

Het is élke keer hetzelfde, ik zeg dat ik ga afvallen, en ik hou het 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik ga leren voor m`n rijbewijs, en dat hou ik 2-3 dagen vol, ik zeg dat ik m`n leven ga beteren en dat doe ik niet, want ik hou dat niet vol....

Het moet op gewoon écht anders, ik zit de hele dag binnen en ga zo rond 10 uur half 11 in de avond naar buiten om een stuk te wandelen, en thats it. M`n hele dag is weg omdat ik pas om 1 uur s`middags m`n nest uit kom.

M`n knieën doen zeer als ik 2 kilometer loop, m`n conditie is énorm slecht... ik begin nu éindelijk wat af te vallen, en ik wil een abbo afsluiten bij de sportschool morgen, maar dat is puur omdat er mensen met me meegaan, ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.

Vrienden heb ik niet, er word met mij afgesproken, en vervolgens worden die afspraken opeens óf 1 uur van te voren afgezegd, of ze komen wel maar gaan dan vervolgens mij irriteren, of mij afzeiken.. ze doen soms ook net alsof ik niet besta, dan word ik dagen lang genegeerd...

Sorry, maar dit moest ik echt even kwijt.

Klacht: Lees bovenstaande.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 01:23:50 ]
pi_130975358
Wat doe je in het schuurtje? :@
  maandag 9 september 2013 @ 01:17:27 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_130975360
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
  maandag 9 september 2013 @ 01:17:38 #4
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_130975363
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.
Herkenbaar, TS. Ik leef met je mee! :'(
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_130975378
...

[ Bericht 100% gewijzigd door 123hopsaflops op 09-09-2013 01:28:39 ]
pi_130975380
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Arriviste het volgende:
Wat doe je in het schuurtje? :@
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
pi_130975396
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
Digo
pi_130975403
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Scuidward het volgende:
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
Eerlijk gezegd niet...
pi_130975405
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
pi_130975408
Daarom FOK!. Meer is er niet nodig in je leven.
pi_130975412
hoi brad. im bored
  maandag 9 september 2013 @ 01:20:33 #12
203089 Scuidward
pi_130975419
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet...
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.

Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.

Repeat.
pi_130975420
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tropanzia het volgende:
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
pi_130975426
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
ben jij dezelfde als dit

Fotoboek van IrishCutie
pi_130975437
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

ben jij dezelfde als dit

Fotoboek van IrishCutie
nee.
pi_130975438
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Ja... daar heb je gelijk in, ik heb geen geld want ik ben bezig met m`n rijbewijs, hier ben ik ook al 7 maanden mee bezig ondertussen omdat ik nogsteeds geen theorie heb.. en dat vreet me ook wel een beetje op van binnen.

Ik ga eten uit verveling inderdaad, en hoe ik dat tegen ga?... Mezelf niet vervelen, maar dat is echt vrij moeilijk... Want ik heb niks om naar uit te kijekn.
pi_130975439
Jij hebt geen basis.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_130975449
waarom heb je dan niet gewoon een studie/baan zoals ieder ander van jouw leeftijd?
pi_130975457
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Digo
pi_130975458
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef IrCute het volgende:

[..]

nee.
bedankt
pi_130975459
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.

Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.

Repeat.
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
pi_130975462
You rack a disciprine
pi_130975486
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Klopt... ik weet dat ik het wil, en ik moet het ook doen, maar het is voor mij zo moeilijk om het ook daadwerkelijk té doen..

Het is ook altijd "Ja, morgen komt het wel, morgen begin ik " Maar dat gebeurd niet.
pi_130975487
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
Het is moeilijk om serieus op je te reageren. Eigenlijk is het ergens lachwekkend maar ergens anders ook weer niet want het gaat wel om je leven.
Digo
  maandag 9 september 2013 @ 01:26:25 #25
203089 Scuidward
pi_130975527
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.

Nuttig kan je ook breder zien dan enkel werk. Denk aan een thuisstudie bijvoorbeeld. Met alle respect, maar met enkel je frustraties wekelijks van je afschrijven kom je er natuurlijk ook niet. Maar wellicht heb ik makkelijk praten omdat ik studeer omdat ik het 'kan' en het gevoel heb dat het 'moet'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')