Herkenbaar, TS. Ik leef met je mee!quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..quote:
Eerlijk gezegd niet...quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Scuidward het volgende:
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.quote:
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tropanzia het volgende:
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
ben jij dezelfde als ditquote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij dezelfde als dit
Fotoboek van IrishCutie
Ja... daar heb je gelijk in, ik heb geen geld want ik ben bezig met m`n rijbewijs, hier ben ik ook al 7 maanden mee bezig ondertussen omdat ik nogsteeds geen theorie heb.. en dat vreet me ook wel een beetje op van binnen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.
Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.
Repeat.
Klopt... ik weet dat ik het wil, en ik moet het ook doen, maar het is voor mij zo moeilijk om het ook daadwerkelijk té doen..quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Het is moeilijk om serieus op je te reageren. Eigenlijk is het ergens lachwekkend maar ergens anders ook weer niet want het gaat wel om je leven.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
Hoezo "verder is er niks" In Braddie's world niet nee. Er is zat. Ik heb het idee dat je telkens om een schop onder de kont vraagt en als iemand je die wil geven loop je snel weg om even later de zelfde routine te volgen en de kontschopkringloop in stand te houden.quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
Mja, wat is normaal.. iedereen heeft wel gebreken, bij mij zijn ze wat ernstiger i.v.m te vroeg geboren (ga ik verder niet op in)quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.
Nuttig kan je ook breder zien dan enkel werk. Denk aan een thuisstudie bijvoorbeeld. Met alle respect, maar met enkel je frustraties wekelijks van je afschrijven kom je er natuurlijk ook niet. Maar wellicht heb ik makkelijk praten omdat ik studeer omdat ik het 'kan' en het gevoel heb dat het 'moet'.
Er is op dit moment gewoon niets waar ik naar uit kan kijken, als er weer eens iemand wilt afspreken met me wel.. Maar dat wuif ik vaak weg omdat ik niet wil dat ik weer word afgezeken.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoezo "verder is er niks" In Braddie's world niet nee. Er is zat. Ik heb het idee dat je telkens om een schop onder de kont vraagt en als iemand je die wil geven loop je snel weg om even later de zelfde routine te volgen en de kontschopkringloop in stand te houden.
Nee, ik ben niet verstandelijk gehandicapt, in m`n dossier van ziekenhuis bezoeken etc etc staat een hoop, maar ik heb geen verstandelijke handicap.quote:Op maandag 9 september 2013 01:30 schreef BlueMage het volgende:
Ben je verstandelijk gehandicapt, Braddie? (serieuze vraag)
Waar ben ik niet begonnen aan een opleiding? Omdat ik het behalen van m`n rijbewijs belangrijker vind op dit moment, als ik dat heb kan ik altijd nog kijken naar een opleiding, rijbewijs is m`n nr 1 prioriteit..quote:Op maandag 9 september 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
Waarom ben je dan dit jaar niet aan een opleiding begonnen bijvoorbeeld?
Ten eerste heb je dan een toekomstperspectief, het gevoel dat je met iets nuttigs bezig bent waar je later profijt van hebt.
Ten tweede vormt er wat meer structuur in je leven, aangezien je les en / of colleges (moet) volgen, en je dus op geregelde tijden weg van huis bent. Soms is het fijn dat er wat druk van buitenaf op staat om dingen te ondernemen.
Als je eenmaal college hebt gehad, kan je in plaats van meteen naar huis gaan, bijvoorbeeld gaan sporten, iets kopen in de stad, of weet ik veel... de drempel om dan iets te ondernemen is veel lager omdat je toch al van huis bent.
Ten derde leer je nieuwe, en misschien aardige mensen kennen met eventueel dezelfde interesses.
Wil je eens uitleggen waarom jij een rijbewijs op dit moment belangrijker vindt dan een opleiding?quote:Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar ben ik niet begonnen aan een opleiding? Omdat ik het behalen van m`n rijbewijs belangrijker vind op dit moment, als ik dat heb kan ik altijd nog kijken naar een opleiding, rijbewijs is m`n nr 1 prioriteit..
Niet lief dit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
![]()
![]()
En weet je wat nu het mooie is? Je bent ook niets waard.
Je hebt goede zelfkennis zie ik.
Dik ook vooral ja. Bah.
Ja, ik ga a.s donderdag kijken of ze me bij dat vrijwilligers baantje ook een vast contract kunnen geven (Volgens mij is dat wel mogelijk) en ik ga dat sportschool abbonement sowieso afsluiten, en als die mensen waar mee ik zou gaan tóch niet gaan (zal me niks verbazen) dan ga ik toch alleen... ik moet wel uit m`n comfort zone gaan kruipen ooit...quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef IrCute het volgende:
Begin gewoon eens met een part-time baantje ergens, bijv in een muziekwinkel. Verder zou de sportschool niet slecht zijn voor je, in het begin is het eng, maar daar moet je schijt aan hebben, je bent daar voor jezelf, niet voor iemand anders.
En zet doelen en beloningen voor jezelf, bijv 10 kilo afgevallen en je koopt een concertkaartje of wat dan ook, wees streng voor jezelf.
En verder waarom ga je niet een opleiding met muziek doen ofzo? En dan kun je les gaan geven oid.
Je komt over als een heel redelijk persoon. Waarom doe je de rest jezelf aan?quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verstandelijk gehandicapt, in m`n dossier van ziekenhuis bezoeken etc etc staat een hoop, maar ik heb geen verstandelijke handicap.
Ik ben 22... en ik heb zoiets van, ik ga eerst voor m`n rijbewijs, dan ben ik in ieder geval mobiel(er) dan ik nu ben (Ik heb geen ov, en geen fiets) dan kan ik kijken voor een opleiding.quote:Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wil je eens uitleggen waarom jij een rijbewijs op dit moment belangrijker vindt dan een opleiding?
Hoe bedoel je dit? Waarom doe je de rest jezelf aan?... Ben gewoon absoluut niet tevreden met mezelf, en wil al járen dingen aan mezelf veranderen... maar het gebeurd maar niet..quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je komt over als een heel redelijk persoon. Waarom doe je de rest jezelf aan?
Ik kan de fiets van m`n ma lenen om te fietsen, maar dat is ook maar voor bepaalde periodes natuurlijk want ze heeft hem zelf veel nodig..quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef BlueMage het volgende:
Oh en koop 'n fiets, badmuts, is goedkoper dan al die rijbewijsshit en is goed om af te vallen, moet je in Zuid-Limburg gaan fietsen, lekker die heuvels op.
Ik moet af en toe naar m'n wietplantage kijken, helaas 't leven in de bijstand is niet altijd even makkelijk.quote:
Deze opmerking maakt jou echt de klootzak van de dag.quote:Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
![]()
![]()
En weet je wat nu het mooie is? Je bent ook niets waard.
Je hebt goede zelfkennis zie ik.
Dik ook vooral ja. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |