The one and only!quote:
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef schvvmert het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je zo'n topic verlaat.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.
Op FOK! Gaat het (voor mij) zo:
1: Ik post een klacht.
2: Users zien een Braddie Topic en reageren daar in zonder het te lezen.
3: Users laten het topic backfiren.
4: Users proberen mij onzeker te maken met bepaalde woorden/zinnen.
5: Users lokken mij uit mijn tent.
6: Dat lukt diezelfde users.
7: Topic gaat op slot.
8: ik open een volgend topic dat ik nooit meer op FOK! kom.
9: Dat hou ik 3 - 4 weken vol.
10: Dan ben ik weer terug en begint het opnieuw.
Je vergeet dat er ook daadwerkelijk mensen zijn die je goed advies geven, maar dat veeg je graag onde rde tafel omdat het je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om constant te moeten lezen hoe mensen mij proberen steeds de grond in te drukken, en om steeds vaker (dezelfde) achterlijke opmerkingen te moeten lezen.
Daar zorg jij voor hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier 50 mummiepakken voor je vadsigheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alsof 5 kilo per maand op zijn gewicht zo belachelijk veel is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe kan jij 16 kilo kwijt zijn op deze korte tijd?
Dank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof 5 kilo per maand op zijn gewicht zo belachelijk veel is.
Goed bezig Braddie.
Nou moet je er niet te licht over doen. Jij bent al eerder zoveel afgevallen en dat ben je toen ook weer aangekomen. Voor veel mensen is afvallen niet ontzettend moeilijk, maar blijvend afvallen wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
16 kilo is niet een paar kilo, dat is ongeveer 1/5e van een gezond persoonDat is redelijk wat.
Maar, kom op zeg.. het is toch zo? Het is niet moeilijk om af te vallen, ok.. als je schildklier problemen hebt en daarom dik bent is het een ander verhaal, maar als je jezelf gewoon dagelijks loopt vol te vreten en elke dag flessen cola naar binnen slurpt, sja... Dan doe je het er om, dan moet je niet lopen klagen dat je zo dik bent, en dat je zo`n slechte conditie hebt.
Doe er dan ook gewoon wat aan.
Het jojo-effect heeft meer te maken met het feit dat mensen gaan overeten als ze klaar zijn met crashdieeten. Overtollige huid kan je ook krijgen als je langzaam afvalt, maar langzaam afvallen is wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef SchoneZoon het volgende:
Oppassen dat je niet te snel afvalt. Dan krijg je te maken met overtollig huid en dat wil je echt niet hebben.
En inderdaad het jojo-effect. Je lichaam kan er niet aan wennen dat het ineens zo weinig calorieën binnenkrijgt.
Dit is gelukkig geen crash dieet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het jojo-effect heeft meer te maken met het feit dat mensen gaan overeten als ze klaar zijn met crashdieeten. Overtollige huid kan je ook krijgen als je langzaam afvalt, maar langzaam afvallen is wel beter inderdaad.
Nee klopt, ik wilde daar ook niet mee zeggen dat jij een crashdieet volgt. Je eet niet te weinig. Je sport wel veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is gelukkig geen crash dieet.
Ik eet nog gewoon wat ik altijd al at, alleen nu exclusief het s`nachts eten omdat ik nu gewoon rond een normale tijd naar bed ga
Vind je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik wilde daar ook niet mee zeggen dat jij een crashdieet volgt. Je eet niet te weinig. Je sport wel veel.
Zijn botten zijn tot poeder verwerkt door zijn zware gewicht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waar heb je die 16 kilo gelaten? Dat kan toch niet zomaar verdwijnen.
Ik weet niet hoe intensief jij steps doet, maar 2 uur cardio per dag vind ik best veel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind je?
2 uur steps per dag (soms 3-4 ligt er aan hoe ik me voel)
Meestal wandel ik dan ook nog 30-45 minuten per dag (al komt het vaker voor dat ik dat niet doe als ik al zoveel steps doe)
Lijkt mij nog wel ok toch?
CO2 en H2O.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waar heb je die 16 kilo gelaten? Dat kan toch niet zomaar verdwijnen.
Niet heel intensief hoor..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief jij steps doet, maar 2 uur cardio per dag vind ik best veel ja.
3 of 4 uur is absurd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet heel intensief hoor..
Ik noem het maar "Steps" omdat het dit in theorie ook is, ik heb alleen geen "Steps" trappetje (zo`n verhoging) dus ik loop op maat van de muziek.. Ziet er heel stom uit, het is ook vrij ... dom eigenlijk... Maar beter iets dan niets, en niemand die het verder ziet, en het is ook gewoon cardio volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |