quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkonigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Laat ik dat nou eens niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vreet het er weer aan, probleem opgelost.
Dan moet je leren leven met je problemen jong. Andere optie heb je niet.quote:
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef Klokov het volgende:
Goed bezig Braddie, nu je 16 kilo kwijt bent ben je welkom in het elitetopic van FOK! ONZ / [DE GYM #371] HOER!
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
maar toen herinnerde ik mij Braddie's karakterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.
16 kilo afvallen door sonja bakkeren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.
Heerlijk pragmatisch weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vreet het er weer aan, probleem opgelost.
Niet meer eten s`nachts, veel water drinken en meer bewegen. Eet patroon is verder hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
16 kilo afvallen door sonja bakkeren?
3 maanden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe kan jij 16 kilo kwijt zijn op deze korte tijd?
Succes met het jojo effect.quote:
Hoe veel sport je?quote:
Ik doe ongeveer 2 uur per dag steps. Thats about it.quote:
Tijd om te beginnen bradster, mirrin aesthetics awaitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.
Omdat ban in US.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:42 schreef Fascination het volgende:
waarom geen foto's, Braddie? Je zou denken dat iemand die zoveel is afgevallen dat graag wil laten zien. Zeker iemand die voorheen altijd foto's van zichzelf postte.
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?
Gefeliciteerd met je eerste post. En meteen een levenswijsheid, niet mis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Niet te vroeg juichen! Na Sonja Bakker komt Jojo Bakker.
Niks Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Jerommeke_077 het volgende:
Niet te vroeg juichen! Na Sonja Bakker komt Jojo Bakker.
Ontzettend jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat veel vrouwen daar niet in slagen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |