Eerlijk gezegd vind ik het wel een veilig idee zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net autorijden!
EDIT: Laat maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef Chai het volgende:
Lol, je bent dus alleen lichaamsvet kwijt, je hebt zeker nog steeds een dikke kop?
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef fluffy2 het volgende:
Goed bezig! Maar hoe zwaar was je gezien je op zeer korte tijd zoveel ben kwijt geraakt?
Of heb je je voedings/bewegings patroon radicaal omgegooid?
Ik heb er twee jaar over gedaan mn doel te halen (van 93 naar 58) ben nu al maanden op hetzelfde gewicht.
Ik was 123 kiloquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef fluffy2 het volgende:
Goed bezig! Maar hoe zwaar was je gezien je op zeer korte tijd zoveel ben kwijt geraakt?
Of heb je je voedings/bewegings patroon radicaal omgegooid?
Ik heb er twee jaar over gedaan mn doel te halen (van 93 naar 58) ben nu al maanden op hetzelfde gewicht.
Duurde dus ff maar nu happy!
Good job in elk geval!
Dat is best wel vervelend hé, het afvallen zelf is super, maar steeds weer nieuwe kleren kopen is dat nietquote:
Ik heb een #$#&$ hekel aan kleren kopen. Daarom doe ik geen pogingen om af te vallen al zou dat best goed voor mijn gezondheid zijn...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:03 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Door het afvallen nieuwe kleren moeten kopen.
Anti-Klacht: Heerlijk in m`n vel zitten.
Nou netjes toch! Nog even volhouden!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was 123 kiloNu ben ik 107. Mijn voedingspatroon is niet radicaal omgegooid, ik ben gewoon gestopt met het s`nachts eten, en bewegen is van 1x per dag 30 minuten lopen naar, 2 uur per dag steps, 30 minuten per dag wandelen, gegaan.
Ik wil als ik onder de 100 kilo zit beginnen met T25, dan durf ik dat wel aan qua conditie en qua gewicht, er is dan toch al 23 kilo af, dus dan is het ook minder belastend.
Het is ook echt heel vervelend om kleren te moeten kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb een #$#&$ hekel aan kleren kopen. Daarom doe ik geen pogingen om af te vallen al zou dat best goed voor mijn gezondheid zijn...
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nou netjes toch! Nog even volhouden!
Enne nieuwe kleren kopen is toch leuk! Haha!
(Zegt een vrouw)
Klopt ook! En in grote kleren zit ook totaal geen vorm... nouja niet dat je dan ook graag je vormen laat zien. Maar t ziet er nooit uit. Ik pas nu ook weer leuke kleding! Erg fijn en geeft je toch een goed gevoel! Komt bij jou ook echt wel goed!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.
Natuurlijk ben ik nogsteeds niet dun, maar het is wel duidelijk te zien dat ik er 16 kilo af heb gekregen.
johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wél weer zo dat nu ik dunner begin te worden ik ook wel steeds meer "leuke" kleren zie, ik krijg het idee dat er voor dikke mensen niet zo veel leuke shirts zijn als voor dunne mensen.
Natuurlijk ben ik nogsteeds niet dun, maar het is wel duidelijk te zien dat ik er 16 kilo af heb gekregen.
Ik begin ook weer wat normale kleding te passen eindelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Klopt ook! En in grote kleren zit ook totaal geen vorm... nouja niet dat je dan ook graag je vormen laat zien. Maar t ziet er nooit uit. Ik pas nu ook weer leuke kleding! Erg fijn en geeft je toch een goed gevoel! Komt bij jou ook echt wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |