Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat FOK! daar nog voor bande
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:48 schreef jogy het volgende:
Braddie, even zo duidelijk mogelijk neer gezet voor je. Duimpje omhoog komt positief over duimpje omlaag negatief. Kan je eventueel je inlevingsvermogen op kalibreren.
• Je bent 16 kilo afgevallen [ afbeelding ]
• Je bent nog steeds enthousiast over sporten en afvallen [ afbeelding ]
• Je wilt het met ons delen [ afbeelding ]
• Je doet uit de hoogte over zaken waar jij het ook moeilijk mee hebt gehad [ afbeelding ]
• Alles is iedereens eigen schuld tenzij jij het mee maakt [ afbeelding ]
• Eindeloos janken over één en hetzelfde ding maar niets doen met goedbedoeld advies wat niet in je straatje past [ afbeelding ]
• Toch iets doen met het goedbedoelde advies en dan doen alsof jij op het briljante idee bent gekomen. [ afbeelding ]
• Je gebruikersnaam [ afbeelding ]
• Jij [ afbeelding ]
Oké, die laatste twee niet maar ik liet mij even gaan.
je bent zelf een soort haringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.
Dat is gewoon pure poëzie. Daar wil ik een t-shirt van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blijven hangen in de mist van je herinnering, als een soort haring.
Jij bent al net zo grappig als je knap bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 maanden geleden ja.
Ik heb nieuws voor je, mensen veranderen, de knop is om bij mij, ik ben gezond gaan leven, en gaan bewegen en sporten en ik voel me heerlijk.
Noem me hypocriet, mag je doen, maar ik heb alle recht om het te zeggen, JUIST omdat ik weet hoe het is om 10-11 jaar met overgewicht te kampen.
Wat heb jij eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Gast, ik heb astma, en niet zo`n klein beetje ook, maar als mensen willen roken, be my guest.. dat interesseert mij echt vrij weinig.
Drank hou ik ook niet van, maar als andere het willen doen, be my guest.
Maar mensen die lopen te zeiken op het feit dat ze te dik zijn, en dat hun conditie zo slecht is, en dat ze al bezweet zijn als ze de trap op lopen, daar heb ik gewoon echt geen medelijden mee, die mensen doen het toch echt zelf... Dan moeten die mensen ook voor hun eigen gezondheid en hun eigen lichaam in actie komen en er wat aan gaan doen. En niet zielig (zoals ik) in een hoekje gaan lopen huilen "Och och och wat ben ik dik, wat ben ik zielig, wat ben ik onzeker" Want dat doe je ZELF.
Braddie is nog leuker dan jijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik verzin graag woorden, leuk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |