Oh stage, dat is wel minder inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maandag weer terug naar school zonder ook maar 1 ding gedaan te hebben wat ik van plan was. Moet nog een compleet onderzoek beginnen waarvan ik had bedacht dat 9 januari met het tekenen van m'n stagecontracten volledig opgestart te hebbenWordt hard werken maandag-woensdag.
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh stage, dat is wel minder inderdaad.
Dan valt het gelukkig nog mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreid
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Germano het volgende:
Ah, ik ben niet de enige. Moet zondag 3 opdrachten afronden en één bouwtekening corrigeren zodat het maandag kan worden ingeleverd.
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maandenquote:
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Levert misschien ngo wat extra punten opquote:
Flashin' dem titties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Laat dat misschien maar weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Levert misschien ngo wat extra punten op
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.
En de latere maanden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoNeem alleen de eerste maanden overal veeeeel te veel tijd voor omdat ik te zorgvuldig ben.
Kan ik ineens knopen doorhakkenquote:
Ja ik weet er alles vanquote:
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.quote:
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolMaar kerstvakantie lukte me niet om terug te gaan.
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.
Nee daar ben ik wel overheen intussenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.
Ergens ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.
Pas als het niet verplicht is ga ik heel veel doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.
Kan me er wel wat bij voorstellen overigens maar ik trek altijd in de vakantie op vaste tijdstippen terug in mijn werkkamer en dan dwing ik mijzelf wat te doen.
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.
Kan me er wel wat bij voorstellen overigens maar ik trek altijd in de vakantie op vaste tijdstippen terug in mijn werkkamer en dan dwing ik mijzelf wat te doen.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.
Mja wij komen niet zo gemakkelijk weg met niets doen. Voor theoretische vakken misschien nog wel, maar beeldend werk kost gewoon wat tijd. Voor de een natuurlijk meer dan de ander, maar als ik kijk naar andere opleidingen zitten er bij ons toch wel wat meer uren in (hbo dan)
Jij moet natuurlijk ook echt bepaalde dingen fabriceren, dan kom je inderdaad er moeilijk mee weg als je niets hebt gedaan dan als je op goed geluk een tentamen maakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.
Mja wij komen niet zo gemakkelijk weg met niets doen. Voor theoretische vakken misschien nog wel, maar beeldend werk kost gewoon wat tijd. Voor de een natuurlijk meer dan de ander, maar als ik kijk naar andere opleidingen zitten er bij ons toch wel wat meer uren in (hbo dan)
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel. Dan heb ik geen rust in mijn reet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pas als het niet verplicht is ga ik heel veel doen.
Dit herken ik wel. Eerst liet het liggen tot de laatste dag, nu wil ik alles zo snel mogelijk af hebben om er vanaf te zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel.
Whehe, deze zin.quote:Dan heb ik geen rust in mijn reet.
Kunstacademie, richting docent. Maar mijn zwaartepunt ligt op kunstgeschiedenis ipv docentschap/kunstenaarschapquote:
Het werkt wel om bepaalde, niet al te moeilijk haalbare doelen per dag te stellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit herken ik wel. Eerst liet het liggen tot de laatste dag, nu wil ik alles zo snel mogelijk af hebben om er vanaf te zijn.
Kun je dubbelzinnig lezen inderdaadquote:Whehe, deze zin.![]()
Tof. En kunstgeschiedenis is tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunstacademie, richting docent. Maar mijn zwaartepunt ligt op kunstgeschiedenis ipv docentschap/kunstenaarschap
Kwam ik ook achter, te hoge doelen werken niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het werkt wel om bepaalde, niet al te moeilijk haalbare doelen per dag te stellen.
Ik had geen keuze.quote:[..]
Kun je dubbelzinnig lezen inderdaad![]()
.
Ja precies. Het is niet zozeer dat het allemaal qua niveau verschrikkelijk moeilijk is, je moet gewoon meer doen. De tentamens vind ik zelf belachelijk gemakkelijk, maar voor iemand op de kunstacademie ben ik veeeeeel te theoretisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk ook echt bepaalde dingen fabriceren, dan kom je inderdaad er moeilijk mee weg als je niets hebt gedaan dan als je op goed geluk een tentamen maakt.
[..]
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel. Dan heb ik geen rust in mijn reet.
Ja, hoop aangenomen te worden voor de (pre-)master en uiteindelijk kunstgeschiedenis te kunnen geven op academies ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tof. En kunstgeschiedenis is tof.
Lijkt me ook echt leuk om te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, hoop aangenomen te worden voor de (pre-)master en uiteindelijk kunstgeschiedenis te kunnen geven op academies ofzo.
Op mijn stage mag ik ook enkele lezingen gaan geven als het goed is, verheug ik me echt op
Dan ben je meer iemand voor een academische opleiding inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies. Het is niet zozeer dat het allemaal qua niveau verschrikkelijk moeilijk is, je moet gewoon meer doen. De tentamens vind ik zelf belachelijk gemakkelijk, maar voor iemand op de kunstacademie ben ik veeeeeel te theoretisch.
Hier ook, en snel achter elkaar.quote:
Ja, helaas was deze opleiding er alleen op hbo niveau anders was daar mijn voorkeur sowieso naar uitgegaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je meer iemand voor een academische opleiding inderdaad.
Ook over kunstgeschiedenis of liever iets anders?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt leuk om te doen.
Soms kun je de master combineren met een leraarschap (als je daar zin in hebt) en dan betaalt jouw werkgever de opleiding. Vaak is het zo dat je dan wel doorgaat voor een eerstegraads docentschap maar als ik mij niet vergis dacht ik dat je als docent beeldende kunsten sowieso eerstegraads docent bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, helaas was deze opleiding er alleen op hbo niveau anders was daar mijn voorkeur sowieso naar uitgegaan.
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook over kunstgeschiedenis of liever iets anders?
Ja je wordt inderdaad sowieso eerstegraads docent, maar helaas heb je daar vrij weinig aan aangezien het een vereiste wordt dat je dan een mastertitel hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms kun je de master combineren met een leraarschap (als je daar zin in hebt) en dan betaald jouw werkgever de opleiding. Vaak is het zo dat je dan wel doorgaat voor een eerstegraads docentschap maar als ik mij niet vergis dacht ik dat je als docent beeldende kunsten sowieso eerstegraads docent bent.
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.
Het lijkt mij ook niet echt rustig om het met een baan te combineren, kun je beter een jaartje of 2 twee student blijven denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja je wordt inderdaad sowieso eerstegraads docent, maar helaas heb je daar vrij weinig aan aangezien het een vereiste wordt dat je dan een mastertitel hebt.
De master die ik wil doen sluit wel erg goed aan op mijn afstudeerstage, dus misschien dat daar ergens mogelijkheden zijn maar ik zit natuurlijk altijd eerst te koekeloeren met een schakeljaar.
[..]
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecter![]()
Maar gewone geschiedenis is idd ook mooi om lezingen over te geven. Komt omdat het ook zo verhalend is denk ik.
Holy shit hemel komt naar beneden
In mijn ervaring vind ik ze beiden interessant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.
Genoeg mensen die het interessant vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecter![]()
Maar gewone geschiedenis is idd ook mooi om lezingen over te geven. Komt omdat het ook zo verhalend is denk ik.
Holy shit hemel komt naar beneden
Het ligt nog het dichtst bij cultuurgeschiedenis, krijgen wij ook heel veel. Hoort eigenlijk ook wel bij elkaar geloof ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.
[..]
Het lijkt mij ook niet echt rustig om het met een baan te combineren, kun je beter een jaartje of 2 twee student blijven denk ik.
Dat was een uurtje geleden hier.
Ja, meer dan je zou denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het interessant vinden.
gvdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of nowhere kwam die bui, waarom kunnen we bliksem niet " oogsten " kk veel wat, wat?
Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.quote:
Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen straight 8's halen bij kunstgeschiedenis zonder ooit te komen.
Zo hey, dikke skills deze dame.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.quote:
En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoorden
Wist niet wat ik zag.
Is ook een vak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
Laatste week verwend met nespresso, nu weer senseo omdat thuis.Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niks
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragen( thank god, want ik haat studeren )
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Neepaar keer geprobeerd omdat ik dan vroeg voor de klas moest maar het deed geen flikker behalve dat ik me enigszins opgefokt voelde en een smerige smaak in m'n mond had.
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn ervaring vind ik ze beiden interessant.
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het ligt nog het dichtst bij cultuurgeschiedenis, krijgen wij ook heel veel. Hoort eigenlijk ook wel bij elkaar geloof ik.
Ja dat was mijn plan inderdaad. Eerst even kijken hoeveel studiepunten de premaster daadwerkelijk wordt en misschien eerst een jaar werken aangezien het best een dure grap zal worden.
Hoop het, stage docenten die wij hadden waren een beetje mehhh, beetje jammer dit dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaWaren ook wel echt heel gemakkelijk daar. Snap niet hoe dat mogelijk is. Hoorde van mensen uit mijn klas dat je bij een herkansing iets van 10 open vragen kreeg waar je er dan een aantal van moest uitkiezen en die moest je dan maken
Snap niet hoe er ooit mensen waren die die tentamens moesten herkansen.
Huidige academie zijn ze wel iets moeilijker, maar dat moet denk ik ook wel bij docentenopleiding.
Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.
Dat is ook, en vooral de Tweede Wereldoorlog. Raken ze maar niet over uitgepraat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.
Merendeel vindt toch de oudheid en de oorlogen het meest interessant van de geschiedenis, in de regel dan.
quote:[..]
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.
Nu ik zelf werk vind ik het eigenlijk raar dat leraren om de haverklap uitvielen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.
Labiel dit dat, cnthndl.gifquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ik zelf werk vind ik het eigenlijk raar dat leraren om de haverklap uitvielen.
Docenten met passie voor hun vak? Zeldzamer dan eenhoorns, in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Snap niet dat er een " Toekomst Docent" is, die je dan niks leert wat er al is, maar jezelf aan het denken zet, hoe het eruit kan komen zien en hoe je de wereld zelf ziet.
Niks van waar, hier schijnt de zon, je verbeeld het je weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Braddie het volgende:
Ik loop naar de keuken om een kop koffie te zetten, is het droog, wil ik met die kop koffie terug naar m`n hokje lopen, is het me toch een partij aan het onweren en bliksemen, en dat echt in een tijdsbestek van misschien 1,5 minuut
Ja klopt. Literatuur in mindere mate, maar daar ben ik zelf wel in geïnteresseerd. Theater, muziek en dans dan weer wel wat meer. Religie krijgen we sowieso aardig wat, maar het is wel allemaal voornamelijk gericht op het westen. Over het algemeen wordt in de colleges alle kunst steeds teruggekoppeld aan de periode waarin het gemaakt is en dan met name voor wie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.
Merendeel vindt toch de oudheid en de oorlogen het meest interessant van de geschiedenis, in de regel dan.
[..]
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.
Doet me denken aan die smakelijke muziekdocente die na een paar weken ineens spoorloos verdween.quote:
Het is goed met jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks van waar, hier schijnt de zon, je verbeeld het je weer.
Zijn er altijd wel 1 of 2 op je school, rest zit er maar voor z'n " werk ".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Docenten met passie voor hun vak? Zeldzamer dan eenhoorns, in mijn ervaring.
AKA: salaris.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn er altijd wel 1 of 2 op je school, rest zit er maar voor z'n " werk ".
Heb eigenlijk nooit een stagiaire gehad op de academie. Is inderdaad lastig, maar je kunt wat dat betreft wel heel goed de betere docenten eruit pikken. Die gaan veel meer in op jouw eigen ontwikkeling en ambitie dan op wat zij mooi vinden en je aan willen smeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop het, stage docenten die wij hadden waren een beetje mehhh, beetje jammer dit dat.
Zowieso raar, om kunst docent te worden, en later mensen hun werk moet " keuren ". Lekker kunst paradox waar je 24/7 mee aan het vechten bent.
Welk hokje? Waarin je door de mensen wordt geplaatst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Braddie het volgende:
Ik loop naar de keuken om een kop koffie te zetten, is het droog, wil ik met die kop koffie terug naar m`n hokje lopen, is het me toch een partij aan het onweren en bliksemen, en dat echt in een tijdsbestek van misschien 1,5 minuut
Had het wel altijd te doen met die mensen, je ziet ze ook gewoon langzaam afbreken voor je ogenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan die smakelijke muziekdocente die na een paar weken ineens spoorloos verdween.
Datzelfde dachten ze waarschijnlijk ook jegens de leerlingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had het wel altijd te doen met die mensen, je ziet ze ook gewoon langzaam afbreken voor je ogen
Klopt. Werk zelf het liefst tussen 10 en 7 maar dan zijn die leerlingen natuurlijk weer te laat thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.
Dat komt ook door het onderwijs zelf. De overheid stippelt van te voren uit wat leerlingen moeten weten, doorgaans heb je niet meer dan 2 uur in de week en dus heb je niet veel speling. Doe dat 30 jaar en dan heb je het wel gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongeveer een uur of elf tot een uur of zeven, maar dan in de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klopt. Werk zelf het liefst tussen 10 en 7 maar dan zijn die leerlingen natuurlijk weer te laat thuis.
Heb er zelf vrijwel alleen maar moet ik zeggen. Hoewel dat op de middelbare school inderdaad een ander verhaal was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ja, dat er een enorme druk ligt op de leraren om de leerlingen te laten presteren. En als het er niet in zit, is het de schuld van de leraren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt ook door het onderwijs zelf. De overheid stippelt van te voren uit wat leerlingen moeten weten, doorgaans heb je niet meer dan 2 uur in de week en dus heb je niet veel speling. Doe dat 30 jaar en dan heb je het wel gehad.
Kon die docenten nooit echt goed handlen, had helft van de tijd het idee dat ik hun idee aan het uitwerken was. Zo'n gozer vroeg me een keer waarom ik dat zo maakte, zei ik " omdat ik dat mooi vind ". Gast was woedend, blijkbaar mag je nooit mooi zeggen op die Aca.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit een stagiaire gehad op de academie. Is inderdaad lastig, maar je kunt wat dat betreft wel heel goed de betere docenten eruit pikken. Die gaan veel meer in op jouw eigen ontwikkeling en ambitie dan op wat zij mooi vinden en je aan willen smeren.
Dan kun je daarvoor en daarna niets meer doen in principequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klopt. Werk zelf het liefst tussen 10 en 7 maar dan zijn die leerlingen natuurlijk weer te laat thuis.
Een klas vol eenhoorns?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb er zelf vrijwel alleen maar moet ik zeggen. Hoewel dat op de middelbare school inderdaad een ander verhaal was.
Hun manier is de enige manier ja, herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kon die docenten nooit echt goed handlen, had helft van de tijd het idee dat ik hun idee aan het uitwerken was. Zo'n gozer vroeg me een keer waarom ik dat zo maakte, zei ik " omdat ik dat mooi vind ". Gast was woedend, blijkbaar mag je nooit mooi zeggen op die Aca.
Ontzettend waar dit. Ik kwam er na twee stages van 3 maanden al achter dat dit voor mij niet ging werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt ook door het onderwijs zelf. De overheid stippelt van te voren uit wat leerlingen moeten weten, doorgaans heb je niet meer dan 2 uur in de week en dus heb je niet veel speling. Doe dat 30 jaar en dan heb je het wel gehad.
Oh 's nachts ben ik niks waard. Ofja, niet productief.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongeveer een uur of elf tot een uur of zeven, maar dan in de nacht.
Nou, die gast die ik toen een maand heb lopen observeren dacht volgens mij meer uit het raam te springen, stond altijd zo verdacht naar beneden te kijken bij het raam. ( was foetsie na die maand )quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Datzelfde dachten ze waarschijnlijk ook jegens de leerlingen.
Ik juist wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh 's nachts ben ik niks waard. Ofja, niet productief.
Ja ik ben meestal vroeg opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kun je daarvoor en daarna niets meer doen in principe.
Af en toe wel jaquote:
Tja, heb je school achter de rug en dan zit je er weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, die gast die ik toen een maand heb lopen observeren dacht volgens mij meer uit het raam te springen, stond altijd zo verdacht naar beneden te kijken bij het raam. ( was foetsie na die maand )
Hehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
deze smiley erbij [ afbeelding ] en het is compleet.
Ja bij illustratie merkte ik dat nog het meest, echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kon die docenten nooit echt goed handlen, had helft van de tijd het idee dat ik hun idee aan het uitwerken was. Zo'n gozer vroeg me een keer waarom ik dat zo maakte, zei ik " omdat ik dat mooi vind ". Gast was woedend, blijkbaar mag je nooit mooi zeggen op die Aca.
Verschil is dat jij dan de leraar bent en alle keuzes kan maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, heb je school achter de rug en dan zit je er weer.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Welk hokje? Waarin je door de mensen wordt geplaatst?
Ik vroeger ook, is ineens omgeslagenquote:
Als ik nergens op hoef te letten ga ik rond 12 uur slapen en ben ik rond half 11 wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben meestal vroeg opMaar daarna kun je inderdaad niet veel meer.
Ik slaap tegenwoordig om half 12 en word elke ochtend om 8 uur wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik nergens op hoef te letten ga ik rond 12 uur slapen en ben ik rond half 11 wakker.
Hoelang moet je nog?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij illustratie merkte ik dat nog het meest, echt heel vervelend.
Docenten die ik nu heb kijken vooral heel erg naar wat voor soort werk je maakt en proberen je in die richting gewoon te helpen. Ze zijn wel kritisch, maar dringen je - op een enkelingna - niets op.
Dat is echt veel slaapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik nergens op hoef te letten ga ik rond 12 uur slapen en ben ik rond half 11 wakker.
Is dat een initiatief vanuit jullie zelf of van de buren, al dan niet op gerechtelijk bevel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeIk heb het schuurtje in de achtertuin laten ombouwen tot "Studio"
Met andere woorden, het is geïsoleerd en er staan muziek instrumenten in, en ik kan tot laat muziek maken zonder dat andere daar last van hebben.
Tot mei/juni ergens.quote:
In de zomer heb ik dat ook, maar ik werk op het licht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig om half 12 en word elke ochtend om 8 uur wakker
Heb ik alleen in de winter. In de zomer kan ik rustig normaal functioneren met 5 uur slaap per nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is echt veel slaapAls ik zoveel slaap dan lig ik daarna 3 nachten wakker.
Hmm ik heb meestal zo'n 7 uur slaap. Maar vind het fijn om vroeg op te staan en dan te gaan sporten, kan ik me beter concentreren de rest van de dagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik alleen in de winter. In de zomer kan ik rustig normaal functioneren met 5 uur slaap per nacht.
ja voor klb sc jwtquote:
Initiatief van mij zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat een initiatief vanuit jullie zelf of van de buren, al dan niet op gerechtelijk bevel?
Ik sport meestal 's avondsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik heb meestal zo'n 7 uur slaap. Maar vind het fijn om vroeg op te staan en dan te gaan sporten, kan ik me beter concentreren de rest van de dag
Ja ik ben 's avonds meestal te moequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik sport meestal 's avonds. 's Morgens alleen eventjes fietsen en een stukje lopen.
Alleen al door de kou en het feit dat je bleek bent in de winter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben 's avonds meestal te moeBehalve 's zomers, dan heb ik daar niet zo'n last van.
Winter
Bleek (en kou dit jaar) valt nog mee gelukkig, maar die korte dagen trek ik echt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen al door de kou en het feit dat je bleek bent in de winter.
Kan wanneer je op school zit net zo goed, alleen zijn die van de minder slimme variant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verschil is dat jij dan de leraar bent en alle keuzes kan maken.
Bij mij nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, is ineens omgeslagen
Zomer is beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben 's avonds meestal te moeBehalve 's zomers, dan heb ik daar niet zo'n last van.
Winter
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bleek (en kou dit jaar) valt nog mee gelukkig, maar die korte dagen trek ik echt niet
mocroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat krijg je soms als je met zijn allen op een vierkante decimeter woont.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
En dat kwam door de buren.
Even kort:
Wij hadden buren, 2 oude mensen, en als ik op normaal praat niveau muziek had aanstaan rond etens tijd, of rond 8 uur in de avond werd er al op de muur gebonkt of het zachter mocht.
Het was zelfs zo erg dat op een gegeven moment om 2 uur in de middag die man kwam klagen "Hartstikke leuk dat je muziek maakt, maar kan je dat niet doen als wij weg zijn?"
Dus toen had ik zoiets van, we hebben een schuurtje, muziek maken is mijn hobby, en toch ook wel mijn leven, dus ik ga met wat vrienden en familie leden het schuurtje opknappen/ombouwen.
Tot nu toe nog van niemand wat gehoord, of ik nou om 2 uur s`middags, of om 3 uur s`nachts muziek maak.
Wel ironisch dat die buren 3 maanden geleden gingen verhuizen omdat ze het geluid van ons in de tuin zat warenEcht, als je niet sociaal bent ingesteld naar je buren toe bouw dan een hutje op de hei.
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan herrie en mensendrukte, daarom heb ik ook geen buren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
Even kort:
Wij hadden buren, 2 oude mensen, en als ik op normaal praat niveau muziek had aanstaan rond etens tijd, of rond 8 uur in de avond werd er al op de muur gebonkt of het zachter mocht.
Het was zelfs zo erg dat op een gegeven moment om 2 uur in de middag die man kwam klagen "Hartstikke leuk dat je muziek maakt, maar kan je dat niet doen als wij weg zijn?"
Dus toen had ik zoiets van, we hebben een schuurtje, muziek maken is mijn hobby, en toch ook wel mijn leven, dus ik ga met wat vrienden en familie leden het schuurtje opknappen/ombouwen.
Tot nu toe nog van niemand wat gehoord, of ik nou om 2 uur s`middags, of om 3 uur s`nachts muziek maak.
Wel ironisch dat die buren 3 maanden geleden gingen verhuizen omdat ze het geluid van ons in de tuin zat warenEcht, als je niet sociaal bent ingesteld naar je buren toe bouw dan een hutje op de hei.
Jaquote:
Kan ook goed dat het nooit gaat gebeuren.quote:
Ja pff tegenover de zomer ben ik ook wel bleek jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, ik heb een hekel aan ochtenden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan ook goed dat het nooit gaat gebeuren.
Ah dat is echt kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
Even kort:
Dat is het probleem met een typisch rijtjes huis helaas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat krijg je soms als je met zijn allen op een vierkante decimeter woont.
Je hebt wel een mooie rug hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, maar ben wel 25% allochtoon als je het zo bekijkt.
[ afbeelding ]
Zo'n goede seks, dat zelfs de buren zin hebben in een sigaretje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
als je ooit seks gaat hebben kunnen ze op hun horloge kijken en weten ze of het nog lang duurt.
Ja, dat is echt super kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dat is echt kut.
En als je ooit seks gaat hebben kunnen ze op hun horloge kijken en weten ze of het nog lang duurt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, maar ben wel 25% allochtoon als je het zo bekijkt.
[ afbeelding ]
Dankjewel, dat is lief. Ik vind hem zelf normaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie rug hoor.
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super kut.
Wat je met die opmerking bedoelt begrijp ik niet helemaal, maar dat terzijde.
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb een hekel aan ochtenden.
Racistquote:
De ironie wil dat ze dat dan vaak zelf schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"
"Niet zo hard roepen, anders worden ze wakker!"
Serveren ze daar ook Pantaloni?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net wat ik leuk vind aan de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan herrie en mensendrukte, daarom heb ik ook geen buren.
Maar dat soort mensen moeten gewoon een tehuis gaan opzoeken of ergens in een seniorencentrum gaan wonen, die zijn een beetje het gevoel met het dagelijks leven kwijt. Daarnaast ga je als je met pensioen bent overal opletten. Zo'n schuur is wel een mooie oplossing, kun je zoveel herrie maken als jij wil.
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ironie wil dat ze dat dan vaak zelf schreeuwen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super kut.
Wat je met die opmerking bedoelt begrijp ik niet helemaal, maar dat terzijde.
De kinderen vonden het ook vervelend worden denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies.
Die man mocht niet meer werken vanwege een hernia, en z`n vrouw had ook reuma en hartklachten, is natuurlijk hartstikke klote, en ik leefde enorm met ze mee, stond altijd voor ze klaar.
Maar hoe kut het ook is, dat is natuurlijk geen valide reden om maar te gaan zeiken om 2 uur in de middag
Ze schijnen nu ook in een tehuis te zitten, eind goed al goed denk ik dan.
Ahh, op die manier, hij moest even doordringenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"
"Niet zo hard roepen, anders worden ze wakker!"
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is net wat ik leuk vind aan de nacht.
Ja, het kwartje viel pas laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, doordat ze het altijd horen weten ze hoe lang een potje gemiddeld duurt bij jou.
Dat heb ik meer als het licht is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moe![]()
proud to be whitequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.
[..]
Racist
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die we in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kinderen vonden het ook vervelend worden denk ik.
Ziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien?)
Lijkt me ook wel logisch als je van zulke vervelende ouders hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien?)
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moe![]()
Fritzl?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.
Jij bent voorbestemd om nachtwacht te zijn en de groep te bewaken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?
Ja vind je het gek als je de hele nacht wakker bent geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik meer als het licht is.
Ja merk het ook direct als de dagen langer worden. Dan heb ik veel meer energie en ben ik ook een stuk vrolijker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.
Lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent voorbestemd om nachtwacht te zijn en de groep te bewaken.
ja, begrijp me niet verkeerd.. Als je dat soort kwaaltjes hebt snap ik dat je vrij vlot geïrriteerd bent en dat je geen zin meer hebt in lawaai vanwege stress.. Maar ga dan ook niet in een redelijk drukke buurt wonen, maar verhuis meteen naar een verzorgingstehuis, dan kan je tenminste nog "Genieten" van je ouwe dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch als je van zulke vervelende ouders hebt.
Vampierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?
Ik weet het niet, ik kwam laatst ergens een topic tegen (in BNW of TRU weet ik het) dat spoken actief zijn tussen 12:00 en 04:00, misschien ben je een spook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien. "Vind je het gek dat je in de nacht altijd moe bent als je de hele dag wakker bent geweest?"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als je de hele nacht wakker bent geweest
Dit herken ik wel, in de zomer heb ik in de nacht en dag energie.quote:[..]
Ja merk het ook direct als de dagen langer worden. Dan heb ik veel meer energie en ben ik ook een stuk vrolijker.
Ja, dat is wel absurd, ze schenen wel kinderen te hebben, maar die komen dan toch wel op bezoek neem ik aan..quote:
Zo voel ik me eerder overdag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kwam laatst ergens een topic tegen (in BNW of TRU weet ik het) dat spoken actief zijn tussen 12:00 en 04:00, misschien ben je een spook.
Misschien ligt het aan jouw ritme of je hebt nog behouden wat pubers normaal hebben, die zijn vaak ook 's avonds actief en 's ochtends niet vooruit te branden.quote:
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien. "Vind je het gek dat je in de nacht altijd moe bent als je de hele dag wakker bent geweest?"
[..]
Dit herken ik wel, in de zomer heb ik in de nacht en dag energie.
Als je het kon omdraaien waarom was je dan overtuigd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, begrijp me niet verkeerd.. Als je dat soort kwaaltjes hebt snap ik dat je vrij vlot geïrriteerd bent en dat je geen zin meer hebt in lawaai vanwege stress.. Maar ga dan ook niet in een redelijk drukke buurt wonen, maar verhuis meteen naar een verzorgingstehuis, dan kan je tenminste nog "Genieten" van je ouwe dag.
Rebels.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het kon omdraaien waarom was je dan overtuigd?
Dat heb ik ook vaak genoeg te horen gekregen. "Pubergedrag" of "Niet normaal dit dat", nou ja, ik functioneer gewoon beter in de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan jouw ritme of je hebt nog behouden wat pubers normaal hebben, die zijn vaak ook 's avonds actief en 's ochtends niet vooruit te branden.
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachtsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.
Sommige mensen.
Inderdaad, ga dan niet zeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.
Sommige mensen.
Toch wil ik geloven dat er inderdaad mensen zijn die beter tot hun recht komen wanneer de zon onder is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken heerlijk relaxend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachts
Wat werkt moet je vooral blijven doen denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak genoeg te horen gekregen. "Pubergedrag" of "Niet normaal dit dat", nou ja, ik functioneer gewoon beter in de nacht.
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachts
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat werkt moet je vooral blijven doen denk ik dan maar.
Ah, daar ging het dus mis. Jij mocht af en toe overdag slapen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"![]()
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah, daar ging het dus mis. Jij mocht af en toe overdag slapen?
Toch is de mens een dagdier en slapen 'normale' mensen, of misschien is het merendeel van de mensen een betere benaming, 's nachts. Kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.
Precies daarom is mijn ritme nu volledig omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"![]()
Is het niet ook zo dat je dan het gebrek aan energie dat je krijgt van zonlicht gaat compenseren door extra te eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.
Jezusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies daarom is mijn ritme nu volledig omgedraaid.
Heerlijk, eerst lag ik er pas om 4 uur s`nachts in en kwam ik er om 2 uur in de middag uitrollen.
Nu lig ik er om half 12 in en ga ik er om 8 uur in de ochtend uit.
(En het fijnste is misschien wel dat ik niet meer eet na m`n avond eten, dus nog een stuk gezonder ook)
De mens is inderdaad een dagdier, maar de mensen die de nacht prefereren zijn niet per definitie 'niet normaal' is wat ik wil zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch is de mens een dagdier en slapen 'normale' mensen, of misschien is het merendeel van de mensen een betere benaming, 's nachts. Kan er ook niets aan doen.
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.
Boh nu doe je het zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.
Hihi zolderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.
Dat zag je alleen op het station.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?
Dat is eigenlijk ook hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boh nu doe je het zelf.
Maakt me niet uit wanneer anderen slapen of wakker zijn. Als ik er maar geen last van heb.
Ja mijn verwarming zit niet helemaal goed vast dus als de wind net verkeerd staat rammelt dat ding gewoon als er een goederentrein langskomtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.
Oh ik hoor het wel af en toe. Soms is het niks, soms hoor je bijna gelijk daarna de sirenes al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zag je alleen op het station.
Ja dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mijn verwarming zit niet helemaal goed vast dus als de wind net verkeerd staat rammelt dat ding gewoon als er een goederentrein langskomt
Niet echt een ideale springplek wat mij betreft. Bedoel als je toch een einde eraan maakt, zoek dan een mooier plekje op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?
Ach, nu weet ik waarom ik zo vaak sirenes hoorde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik hoor het wel af en toe. Soms is het niks, soms hoor je bijna gelijk daarna de sirenes al.
Ik werd er ook gek van op een gegeven moment, ik had geen ochtend meer, en amper nog een middag, ik was elke dag zo brak als een uil totdat het 11 uur in de avond werd, toen leefde ik opeens helemaal op, maarja... daar heb je niks aan om 11 uurquote:
Maar ga jij ook gewoon overdag slapen en ben je vervolgens de hele nacht op of dat ook niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook hoe ik erover denk.
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werd er ook gek van op een gegeven moment, ik had geen ochtend meer, en amper nog een middag, ik was elke dag zo brak als een uil totdat het 11 uur in de avond werd, toen leefde ik opeens helemaal op, maarja... daar heb je niks aan om 11 uur
Als het even kan wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar ga jij ook gewoon overdag slapen en ben je vervolgens de hele nacht op of dat ook niet?
Lekker marcheren op Captain Jack.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?
Lijkt me toch best vreemd, altijd in het donker leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker marcheren op Captain Jack.
Heb ik geen last van. Behalve in de zomer, dan zijn de dagen mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me toch best vreemd, altijd in het donker leven.
Zou toch wel depressief worden denk ik.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker marcheren op Captain Jack.
Dan ben je gewoon 24/7 wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Behalve in de zomer, dan zijn de dagen mooi.
Het was niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?
Had ik ook niet echt verwachtquote:
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was niks
En ik heb altijd de gewoonte om vlak voor ik ga slapen TV te kijken.
Maar wat is er op TV s`nachts? Nieuws/Sex Reclames/Tel Sell/slechte film/Comedy Central/Dance muziek
Dus dat schoot ook niet op, en daarbij is het veel fijner zoals het nu is, ik ben tenminste fit in de ochtend
Maakt het uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is Braddie nou weer terug ondanks zijn geklaag dat de SC kut was?
Voor glitter niet?quote:
Of gewoon lezen zonder brilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.
Ik zou willen dat ik dat kon in de zomer.quote:
Ik kijk meestal een klein uurtje TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.
Dat wel ja. Zomernachten zijn ook wel te gek vaak. Was vroeger altijd mooi na het uitgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon in de zomer.
Heb ik geprobeerd met TV kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of gewoon lezen zonder brilVallen m'n ogen altijd na 2 pagina's dicht.
Je mag alleen ja of nee antwoorden.quote:
En voor en tijdens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat wel ja. Zomernachten zijn ook wel te gek vaak. Was vroeger altijd mooi na het uitgaan.
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag alleen ja of nee antwoorden.
Ja tv helpt minder omdat dat ding ook nog veel licht geeft en ik mijn ogen dan iets minder hoef te focussen. Gewoon een boek werkt echt prima. Geen tegenlicht, geen geluid/beeld dat je gemakkelijk kunt volgen dus je moet er ook nog iets meer voor doen. Slaap je zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd met TV kijkenDat werkte nóg minder, constant in m`n ogen wrijven vanwege de irritatie
Word je ook niet moeier van
Als ik echt moe ben hou ik het sowieso maar een pagina of drie vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja tv helpt minder omdat dat ding ook nog veel licht geeft en ik mijn ogen dan iets minder hoef te focussen. Gewoon een boek werkt echt prima. Geen tegenlicht, geen geluid/beeld dat je gemakkelijk kunt volgen dus je moet er ook nog iets meer voor doen. Slaap je zo. Behalve als het echt spannend is en je ineens de hele nacht aan het lezen bent
Pff inderdaad ja. Gewoon de hele dag/nacht doorgaan met dingen doen. Maakt allemaal ook niet uit dan, toch niet moe.quote:
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.quote:
Komt pas als de zon opkomt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff inderdaad ja. Gewoon de hele dag/nacht doorgaan met dingen doen. Maakt allemaal ook niet uit dan, toch niet moe.
Ja en dan vechten tegen de slaap omdat je het hoofdstuk af moet lezen. Heb ik in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben hou ik het sowieso maar een pagina of drie vol.
Ik verlies dat gevecht vaker dan dat ik hem win.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dan vechten tegen de slaap omdat je het hoofdstuk af moet lezen. Heb ik in ieder geval
Wie is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.
En dan toch gewoon op tijd weer wakker zijnquote:
Mag er nog zijn nadat er wat jaren bij opgeteld zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.
Ligt een beetje aan het boek, maar ik kan er niet tegen om middenin een hoofdstuk te stoppen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik verlies dat gevecht vaker dan dat ik hem win.
Skills, deze dame.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan toch gewoon op tijd weer wakker zijn
Dat stoppen was bij mij niet echt vrijwillig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het boek, maar ik kan er niet tegen om middenin een hoofdstuk te stoppen.
Meh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Braddie het volgende:
Alain ClarkWat is dat toch een muzikale held
Niet te tellen.quote:
Camilla Henemark, voormalig model en zangeres (nou ja, ze playbackte vooralquote:
Vooral als er een trein voorbij komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet te tellen.
Maar heb ook een zolderkamer dus dan word je vanzelf wel op tijd wakker
Hehe, las ik net en dit klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Camilla Henemark, voormalig model en zangeres (nou ja, ze playbackte vooral) van Army of Lovers. Heeft een affaire gehad met de Zweedse koning; dikke rel geweest in Zweden.
Ze leek me ook wel wat voor jou, gezien de tieten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag er nog zijn nadat er wat jaren bij opgeteld zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Braddie het volgende:
Alain ClarkWat is dat toch een muzikale held
Daarom dacht ik dat het aan mij gericht was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze leek me ook wel wat voor jou, gezien de tieten.
Achtig is niet prachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heerlijke motown achtige muziek man
Oh ziet er meer uit als zo'n ordi pornoactice.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Camilla Henemark, voormalig model en zangeres (nou ja, ze playbackte vooral) van Army of Lovers. Heeft een affaire gehad met de Zweedse koning; dikke rel geweest in Zweden.
En daarom dat die koning zoiets had van: "Ik ga daar eens een flinke hap uit nemen."quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ziet er meer uit als zo'n ordi pornoactice.
Die hoor ik al lang niet meer, moet de wind echt deze kant op staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral als er een trein voorbij komt.
Of een hemel die naar beneden komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die hoor ik al lang niet meer, moet de wind echt deze kant op staan.
Ik ook wel.quote:
Ik heb er zelf nooit echt wat mee gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mweh, voor iets uit de 00s vind ik het anders lekker funky klinken hoor
Daar word ik wel wakker van jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of een hemel die naar beneden komt.
Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heerlijke motown achtige muziek man
Michael Buble.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërdan Jamie Cullum en
Michael fukking Buble
door elkaar. Echt de kk van de NL muziek.
hard geblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je nu ervaringen met negerinnen?
Ik welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit echt wat mee gehad.
Ik zie geen kleur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je nu ervaringen met negerinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Alain Clark vergelijken met Michael "Autotune" Buble"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërdan Jamie Cullum en
Michael fukking Buble
door elkaar. Echt de kk van de NL muziek.
Beetje jammer dat ze zowat elke halve gare afschilderen als 'motown'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik welDie hele Motown sound vind ik heerlijk, James Jamerson
(Al ben ik meer van de rock)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie geen kleur.
ennnnnn flacideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie geen kleur.
Jmmr hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zeg niet dat het motown is, het is pop met een funk/soul randje grootendeels, maar de intentie is wel "Motown" aan sommige nummers hoor je dat ook wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze zowat elke halve gare afschilderen als 'motown'.
Dan nog begrijp ik het niet zo. Ik dacht dat hij allang in de vergetelheid was geraakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat het motown is, het is pop met een funk/soul randje grootendeels, maar de intentie is wel "Motown" aan sommige nummers hoor je dat ook wel.
(Al is de echte Motown natuurlijk vele malen baziger)
Zo'n muts met oortjes vind ik zo schattig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Alain Clark is toch die pipo die altijd een muts draagt om z'n kaalheid te verbergen?
Dat is Bonnie St Clairequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Alain Clark is toch die pipo die altijd een muts draagt om z'n kaalheid te verbergen?
Ja, zo'n petachtig ding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Mja, in de vergetenheid, geen idee, ik had laatst wat albums gedownload van hem, dus vandaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan nog begrijp ik het niet zo. Ik dacht dat hij allang in de vergetelheid was geraakt?
Ah ok. Ik weet dat hij wel wat hits heeft gehad maar voor de rest, tja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, in de vergetenheid, geen idee, ik had laatst wat albums gedownload van hem, dus vandaar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n muts met oortjes vind ik zo schattig.
Je meent het ook nog ja?quote:
Ik vind het gewoon grappig staan.quote:
Is juist authentiek mannnnn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Urban Myth, bad genes. Deal with it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef Braddie het volgende:
is het trouwens waar dat je van petten/mutsen dragen kaal word i.v.m afsluiting van je hoofdhuid ? (is mijn ooit eens verteld
)
Ja maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig staan.Sorry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |