Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heerlijke motown achtige muziek man
Michael Buble.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërdan Jamie Cullum en
Michael fukking Buble
door elkaar. Echt de kk van de NL muziek.
hard geblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je nu ervaringen met negerinnen?
Ik welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit echt wat mee gehad.
Ik zie geen kleur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je nu ervaringen met negerinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Alain Clark vergelijken met Michael "Autotune" Buble"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt alles is bedacht aan die kneus. En die muziek is nog clichéërdan Jamie Cullum en
Michael fukking Buble
door elkaar. Echt de kk van de NL muziek.
Beetje jammer dat ze zowat elke halve gare afschilderen als 'motown'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik welDie hele Motown sound vind ik heerlijk, James Jamerson
(Al ben ik meer van de rock)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie geen kleur.
ennnnnn flacideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie geen kleur.
Jmmr hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zeg niet dat het motown is, het is pop met een funk/soul randje grootendeels, maar de intentie is wel "Motown" aan sommige nummers hoor je dat ook wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze zowat elke halve gare afschilderen als 'motown'.
Dan nog begrijp ik het niet zo. Ik dacht dat hij allang in de vergetelheid was geraakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat het motown is, het is pop met een funk/soul randje grootendeels, maar de intentie is wel "Motown" aan sommige nummers hoor je dat ook wel.
(Al is de echte Motown natuurlijk vele malen baziger)
Zo'n muts met oortjes vind ik zo schattig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Alain Clark is toch die pipo die altijd een muts draagt om z'n kaalheid te verbergen?
Dat is Bonnie St Clairequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Alain Clark is toch die pipo die altijd een muts draagt om z'n kaalheid te verbergen?
Ja, zo'n petachtig ding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Mja, in de vergetenheid, geen idee, ik had laatst wat albums gedownload van hem, dus vandaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan nog begrijp ik het niet zo. Ik dacht dat hij allang in de vergetelheid was geraakt?
Ah ok. Ik weet dat hij wel wat hits heeft gehad maar voor de rest, tja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, in de vergetenheid, geen idee, ik had laatst wat albums gedownload van hem, dus vandaar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n muts met oortjes vind ik zo schattig.
Je meent het ook nog ja?quote:
Ik vind het gewoon grappig staan.quote:
Is juist authentiek mannnnn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
Urban Myth, bad genes. Deal with it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef Braddie het volgende:
is het trouwens waar dat je van petten/mutsen dragen kaal word i.v.m afsluiting van je hoofdhuid ? (is mijn ooit eens verteld
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |