quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super kut.
Wat je met die opmerking bedoelt begrijp ik niet helemaal, maar dat terzijde.
De kinderen vonden het ook vervelend worden denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies.
Die man mocht niet meer werken vanwege een hernia, en z`n vrouw had ook reuma en hartklachten, is natuurlijk hartstikke klote, en ik leefde enorm met ze mee, stond altijd voor ze klaar.
Maar hoe kut het ook is, dat is natuurlijk geen valide reden om maar te gaan zeiken om 2 uur in de middag
Ze schijnen nu ook in een tehuis te zitten, eind goed al goed denk ik dan.
Ahh, op die manier, hij moest even doordringenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"
"Niet zo hard roepen, anders worden ze wakker!"
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is net wat ik leuk vind aan de nacht.
Ja, het kwartje viel pas laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, doordat ze het altijd horen weten ze hoe lang een potje gemiddeld duurt bij jou.
Dat heb ik meer als het licht is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moe![]()
proud to be whitequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.
[..]
Racist
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die we in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kinderen vonden het ook vervelend worden denk ik.
Ziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien?)
Lijkt me ook wel logisch als je van zulke vervelende ouders hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke kinderen? Die ze niet hadden? (Naja, die in de 6 jaar dat we naast ze woonden nog nooit hadden gezien?)
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook, maar dan is het zo donker en word ik moe![]()
Fritzl?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.
Jij bent voorbestemd om nachtwacht te zijn en de groep te bewaken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?
Ja vind je het gek als je de hele nacht wakker bent geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik meer als het licht is.
Ja merk het ook direct als de dagen langer worden. Dan heb ik veel meer energie en ben ik ook een stuk vrolijker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mens is een dagdier dus is het niet zo vreemd dat je moe wordt van donkere dagen, vroeger was dat de biologische klok.
Lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent voorbestemd om nachtwacht te zijn en de groep te bewaken.
ja, begrijp me niet verkeerd.. Als je dat soort kwaaltjes hebt snap ik dat je vrij vlot geïrriteerd bent en dat je geen zin meer hebt in lawaai vanwege stress.. Maar ga dan ook niet in een redelijk drukke buurt wonen, maar verhuis meteen naar een verzorgingstehuis, dan kan je tenminste nog "Genieten" van je ouwe dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch als je van zulke vervelende ouders hebt.
Vampierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe het komt dat ik me overdag vaak moe voel en juist in de nacht vol energie?
Ik weet het niet, ik kwam laatst ergens een topic tegen (in BNW of TRU weet ik het) dat spoken actief zijn tussen 12:00 en 04:00, misschien ben je een spook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien. "Vind je het gek dat je in de nacht altijd moe bent als je de hele dag wakker bent geweest?"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als je de hele nacht wakker bent geweest
Dit herken ik wel, in de zomer heb ik in de nacht en dag energie.quote:[..]
Ja merk het ook direct als de dagen langer worden. Dan heb ik veel meer energie en ben ik ook een stuk vrolijker.
Ja, dat is wel absurd, ze schenen wel kinderen te hebben, maar die komen dan toch wel op bezoek neem ik aan..quote:
Zo voel ik me eerder overdag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kwam laatst ergens een topic tegen (in BNW of TRU weet ik het) dat spoken actief zijn tussen 12:00 en 04:00, misschien ben je een spook.
Misschien ligt het aan jouw ritme of je hebt nog behouden wat pubers normaal hebben, die zijn vaak ook 's avonds actief en 's ochtends niet vooruit te branden.quote:
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien. "Vind je het gek dat je in de nacht altijd moe bent als je de hele dag wakker bent geweest?"
[..]
Dit herken ik wel, in de zomer heb ik in de nacht en dag energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |