Bij mij nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, is ineens omgeslagen
Zomer is beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben 's avonds meestal te moeBehalve 's zomers, dan heb ik daar niet zo'n last van.
Winter
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bleek (en kou dit jaar) valt nog mee gelukkig, maar die korte dagen trek ik echt niet
mocroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat krijg je soms als je met zijn allen op een vierkante decimeter woont.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
En dat kwam door de buren.
Even kort:
Wij hadden buren, 2 oude mensen, en als ik op normaal praat niveau muziek had aanstaan rond etens tijd, of rond 8 uur in de avond werd er al op de muur gebonkt of het zachter mocht.
Het was zelfs zo erg dat op een gegeven moment om 2 uur in de middag die man kwam klagen "Hartstikke leuk dat je muziek maakt, maar kan je dat niet doen als wij weg zijn?"
Dus toen had ik zoiets van, we hebben een schuurtje, muziek maken is mijn hobby, en toch ook wel mijn leven, dus ik ga met wat vrienden en familie leden het schuurtje opknappen/ombouwen.
Tot nu toe nog van niemand wat gehoord, of ik nou om 2 uur s`middags, of om 3 uur s`nachts muziek maak.
Wel ironisch dat die buren 3 maanden geleden gingen verhuizen omdat ze het geluid van ons in de tuin zat warenEcht, als je niet sociaal bent ingesteld naar je buren toe bouw dan een hutje op de hei.
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan herrie en mensendrukte, daarom heb ik ook geen buren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
Even kort:
Wij hadden buren, 2 oude mensen, en als ik op normaal praat niveau muziek had aanstaan rond etens tijd, of rond 8 uur in de avond werd er al op de muur gebonkt of het zachter mocht.
Het was zelfs zo erg dat op een gegeven moment om 2 uur in de middag die man kwam klagen "Hartstikke leuk dat je muziek maakt, maar kan je dat niet doen als wij weg zijn?"
Dus toen had ik zoiets van, we hebben een schuurtje, muziek maken is mijn hobby, en toch ook wel mijn leven, dus ik ga met wat vrienden en familie leden het schuurtje opknappen/ombouwen.
Tot nu toe nog van niemand wat gehoord, of ik nou om 2 uur s`middags, of om 3 uur s`nachts muziek maak.
Wel ironisch dat die buren 3 maanden geleden gingen verhuizen omdat ze het geluid van ons in de tuin zat warenEcht, als je niet sociaal bent ingesteld naar je buren toe bouw dan een hutje op de hei.
Jaquote:
Kan ook goed dat het nooit gaat gebeuren.quote:
Ja pff tegenover de zomer ben ik ook wel bleek jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Tegenover de zomer ben ik toch wel bleek. Scheelt dat ik maar 2 dagen zon nodig heb om dezelfde kleur weer te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, ik heb een hekel aan ochtenden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan ook goed dat het nooit gaat gebeuren.
Ah dat is echt kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Initiatief van mij zelf.
Even kort:
Dat is het probleem met een typisch rijtjes huis helaas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat krijg je soms als je met zijn allen op een vierkante decimeter woont.
Je hebt wel een mooie rug hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, maar ben wel 25% allochtoon als je het zo bekijkt.
[ afbeelding ]
Zo'n goede seks, dat zelfs de buren zin hebben in een sigaretje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
als je ooit seks gaat hebben kunnen ze op hun horloge kijken en weten ze of het nog lang duurt.
Ja, dat is echt super kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dat is echt kut.
En als je ooit seks gaat hebben kunnen ze op hun horloge kijken en weten ze of het nog lang duurt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, maar ben wel 25% allochtoon als je het zo bekijkt.
[ afbeelding ]
Dankjewel, dat is lief. Ik vind hem zelf normaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie rug hoor.
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super kut.
Wat je met die opmerking bedoelt begrijp ik niet helemaal, maar dat terzijde.
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb een hekel aan ochtenden.
Racistquote:
De ironie wil dat ze dat dan vaak zelf schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Er liggen hier kinderen te slapen!!"
"Niet zo hard roepen, anders worden ze wakker!"
Serveren ze daar ook Pantaloni?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net wat ik leuk vind aan de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ook echt heel lang. Nu vind ik ze echt fijn. Lekker rustig.
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan herrie en mensendrukte, daarom heb ik ook geen buren.
Maar dat soort mensen moeten gewoon een tehuis gaan opzoeken of ergens in een seniorencentrum gaan wonen, die zijn een beetje het gevoel met het dagelijks leven kwijt. Daarnaast ga je als je met pensioen bent overal opletten. Zo'n schuur is wel een mooie oplossing, kun je zoveel herrie maken als jij wil.
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ironie wil dat ze dat dan vaak zelf schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |