Oh stage, dat is wel minder inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maandag weer terug naar school zonder ook maar 1 ding gedaan te hebben wat ik van plan was. Moet nog een compleet onderzoek beginnen waarvan ik had bedacht dat 9 januari met het tekenen van m'n stagecontracten volledig opgestart te hebbenWordt hard werken maandag-woensdag.
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh stage, dat is wel minder inderdaad.
Dan valt het gelukkig nog mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreid
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Germano het volgende:
Ah, ik ben niet de enige. Moet zondag 3 opdrachten afronden en één bouwtekening corrigeren zodat het maandag kan worden ingeleverd.
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maandenquote:
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Levert misschien ngo wat extra punten opquote:
Flashin' dem titties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Laat dat misschien maar weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Levert misschien ngo wat extra punten op
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.
En de latere maanden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoNeem alleen de eerste maanden overal veeeeel te veel tijd voor omdat ik te zorgvuldig ben.
Kan ik ineens knopen doorhakkenquote:
Ja ik weet er alles vanquote:
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.quote:
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolMaar kerstvakantie lukte me niet om terug te gaan.
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.
Nee daar ben ik wel overheen intussenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.
Ergens ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |