Oh stage, dat is wel minder inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maandag weer terug naar school zonder ook maar 1 ding gedaan te hebben wat ik van plan was. Moet nog een compleet onderzoek beginnen waarvan ik had bedacht dat 9 januari met het tekenen van m'n stagecontracten volledig opgestart te hebbenWordt hard werken maandag-woensdag.
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh stage, dat is wel minder inderdaad.
Dan valt het gelukkig nog mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig maar 60-80 uur over een week of 10-12 verspreid
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Germano het volgende:
Ah, ik ben niet de enige. Moet zondag 3 opdrachten afronden en één bouwtekening corrigeren zodat het maandag kan worden ingeleverd.
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maandenquote:
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Levert misschien ngo wat extra punten opquote:
Flashin' dem titties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als het meezit heb ik de rest tegen die tijd al af dus lekker rustig aan de laatste maanden
Alsof dat echt gaat gebeuren, wie houd ik voor de gekSowieso zware stress met afstuderen.
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studenten voeren geen reet meer uit tegenwoordig.
Laat dat misschien maar weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Levert misschien ngo wat extra punten op
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uitstellen is inderdaad niet zo slim.
En de latere maanden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou het uitstellen is het probleem niet eens zoNeem alleen de eerste maanden overal veeeeel te veel tijd voor omdat ik te zorgvuldig ben.
Kan ik ineens knopen doorhakkenquote:
Ja ik weet er alles vanquote:
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.quote:
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zit elke dag netjes de hele dag op schoolMaar kerstvakantie lukte me niet om terug te gaan.
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zei Socrates pakweg 2500 jaar geleden ook.
Nee daar ben ik wel overheen intussenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel goed dat je niet op tilt slaat als het zo ver is.
Ergens ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Socrates maar het is inderdaad wel waar; dat is van alle tijden. Ik deed zelf eigenlijk ook niet zo gek veel.
Pas als het niet verplicht is ga ik heel veel doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.
Kan me er wel wat bij voorstellen overigens maar ik trek altijd in de vakantie op vaste tijdstippen terug in mijn werkkamer en dan dwing ik mijzelf wat te doen.
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je de rest van het jaar genoeg doet lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, ontspanning is al even belangrijk.
Kan me er wel wat bij voorstellen overigens maar ik trek altijd in de vakantie op vaste tijdstippen terug in mijn werkkamer en dan dwing ik mijzelf wat te doen.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.
Mja wij komen niet zo gemakkelijk weg met niets doen. Voor theoretische vakken misschien nog wel, maar beeldend werk kost gewoon wat tijd. Voor de een natuurlijk meer dan de ander, maar als ik kijk naar andere opleidingen zitten er bij ons toch wel wat meer uren in (hbo dan)
Jij moet natuurlijk ook echt bepaalde dingen fabriceren, dan kom je inderdaad er moeilijk mee weg als je niets hebt gedaan dan als je op goed geluk een tentamen maakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook niet heel veel kwaad, even flink doorwerken de eerste weken na de vakantie. In de herfst/mei-vakantie lukt het me altijd wel om een paar dagen terug te gaan.
Mja wij komen niet zo gemakkelijk weg met niets doen. Voor theoretische vakken misschien nog wel, maar beeldend werk kost gewoon wat tijd. Voor de een natuurlijk meer dan de ander, maar als ik kijk naar andere opleidingen zitten er bij ons toch wel wat meer uren in (hbo dan)
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel. Dan heb ik geen rust in mijn reet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pas als het niet verplicht is ga ik heel veel doen.
Dit herken ik wel. Eerst liet het liggen tot de laatste dag, nu wil ik alles zo snel mogelijk af hebben om er vanaf te zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel.
Whehe, deze zin.quote:Dan heb ik geen rust in mijn reet.
Kunstacademie, richting docent. Maar mijn zwaartepunt ligt op kunstgeschiedenis ipv docentschap/kunstenaarschapquote:
Het werkt wel om bepaalde, niet al te moeilijk haalbare doelen per dag te stellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit herken ik wel. Eerst liet het liggen tot de laatste dag, nu wil ik alles zo snel mogelijk af hebben om er vanaf te zijn.
Kun je dubbelzinnig lezen inderdaadquote:Whehe, deze zin.![]()
Tof. En kunstgeschiedenis is tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunstacademie, richting docent. Maar mijn zwaartepunt ligt op kunstgeschiedenis ipv docentschap/kunstenaarschap
Kwam ik ook achter, te hoge doelen werken niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het werkt wel om bepaalde, niet al te moeilijk haalbare doelen per dag te stellen.
Ik had geen keuze.quote:[..]
Kun je dubbelzinnig lezen inderdaad![]()
.
Ja precies. Het is niet zozeer dat het allemaal qua niveau verschrikkelijk moeilijk is, je moet gewoon meer doen. De tentamens vind ik zelf belachelijk gemakkelijk, maar voor iemand op de kunstacademie ben ik veeeeeel te theoretisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk ook echt bepaalde dingen fabriceren, dan kom je inderdaad er moeilijk mee weg als je niets hebt gedaan dan als je op goed geluk een tentamen maakt.
[..]
Dat had ik ook wel. Nu niet zo'n last meer van, ik voel me nu ongemakkelijk als ik werk uitstel. Dan heb ik geen rust in mijn reet.
Ja, hoop aangenomen te worden voor de (pre-)master en uiteindelijk kunstgeschiedenis te kunnen geven op academies ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tof. En kunstgeschiedenis is tof.
Lijkt me ook echt leuk om te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, hoop aangenomen te worden voor de (pre-)master en uiteindelijk kunstgeschiedenis te kunnen geven op academies ofzo.
Op mijn stage mag ik ook enkele lezingen gaan geven als het goed is, verheug ik me echt op
Dan ben je meer iemand voor een academische opleiding inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies. Het is niet zozeer dat het allemaal qua niveau verschrikkelijk moeilijk is, je moet gewoon meer doen. De tentamens vind ik zelf belachelijk gemakkelijk, maar voor iemand op de kunstacademie ben ik veeeeeel te theoretisch.
Hier ook, en snel achter elkaar.quote:
Ja, helaas was deze opleiding er alleen op hbo niveau anders was daar mijn voorkeur sowieso naar uitgegaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je meer iemand voor een academische opleiding inderdaad.
Ook over kunstgeschiedenis of liever iets anders?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt leuk om te doen.
Soms kun je de master combineren met een leraarschap (als je daar zin in hebt) en dan betaalt jouw werkgever de opleiding. Vaak is het zo dat je dan wel doorgaat voor een eerstegraads docentschap maar als ik mij niet vergis dacht ik dat je als docent beeldende kunsten sowieso eerstegraads docent bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, helaas was deze opleiding er alleen op hbo niveau anders was daar mijn voorkeur sowieso naar uitgegaan.
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook over kunstgeschiedenis of liever iets anders?
Ja je wordt inderdaad sowieso eerstegraads docent, maar helaas heb je daar vrij weinig aan aangezien het een vereiste wordt dat je dan een mastertitel hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms kun je de master combineren met een leraarschap (als je daar zin in hebt) en dan betaald jouw werkgever de opleiding. Vaak is het zo dat je dan wel doorgaat voor een eerstegraads docentschap maar als ik mij niet vergis dacht ik dat je als docent beeldende kunsten sowieso eerstegraads docent bent.
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewone geschiedenis of kunstgeschiedenis, maakt me niet zoveel uit.
Het lijkt mij ook niet echt rustig om het met een baan te combineren, kun je beter een jaartje of 2 twee student blijven denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja je wordt inderdaad sowieso eerstegraads docent, maar helaas heb je daar vrij weinig aan aangezien het een vereiste wordt dat je dan een mastertitel hebt.
De master die ik wil doen sluit wel erg goed aan op mijn afstudeerstage, dus misschien dat daar ergens mogelijkheden zijn maar ik zit natuurlijk altijd eerst te koekeloeren met een schakeljaar.
[..]
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecter![]()
Maar gewone geschiedenis is idd ook mooi om lezingen over te geven. Komt omdat het ook zo verhalend is denk ik.
Holy shit hemel komt naar beneden
In mijn ervaring vind ik ze beiden interessant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.
Genoeg mensen die het interessant vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis zoals Hannibal Lecter![]()
Maar gewone geschiedenis is idd ook mooi om lezingen over te geven. Komt omdat het ook zo verhalend is denk ik.
Holy shit hemel komt naar beneden
Het ligt nog het dichtst bij cultuurgeschiedenis, krijgen wij ook heel veel. Hoort eigenlijk ook wel bij elkaar geloof ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit toch een groot verschil tussen al doet de naam het niet echt vermoeden. Al is 'geschiedenis' vrij breed, daar moet je ook weer kiezen.
[..]
Het lijkt mij ook niet echt rustig om het met een baan te combineren, kun je beter een jaartje of 2 twee student blijven denk ik.
Dat was een uurtje geleden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |