Ja, meer dan je zou denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het interessant vinden.
gvdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of nowhere kwam die bui, waarom kunnen we bliksem niet " oogsten " kk veel wat, wat?
Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.quote:
Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen straight 8's halen bij kunstgeschiedenis zonder ooit te komen.
Zo hey, dikke skills deze dame.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.quote:
En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoorden
Wist niet wat ik zag.
Is ook een vak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
Laatste week verwend met nespresso, nu weer senseo omdat thuis.Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niks
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragen( thank god, want ik haat studeren )
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Neepaar keer geprobeerd omdat ik dan vroeg voor de klas moest maar het deed geen flikker behalve dat ik me enigszins opgefokt voelde en een smerige smaak in m'n mond had.
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn ervaring vind ik ze beiden interessant.
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het ligt nog het dichtst bij cultuurgeschiedenis, krijgen wij ook heel veel. Hoort eigenlijk ook wel bij elkaar geloof ik.
Ja dat was mijn plan inderdaad. Eerst even kijken hoeveel studiepunten de premaster daadwerkelijk wordt en misschien eerst een jaar werken aangezien het best een dure grap zal worden.
Hoop het, stage docenten die wij hadden waren een beetje mehhh, beetje jammer dit dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaWaren ook wel echt heel gemakkelijk daar. Snap niet hoe dat mogelijk is. Hoorde van mensen uit mijn klas dat je bij een herkansing iets van 10 open vragen kreeg waar je er dan een aantal van moest uitkiezen en die moest je dan maken
Snap niet hoe er ooit mensen waren die die tentamens moesten herkansen.
Huidige academie zijn ze wel iets moeilijker, maar dat moet denk ik ook wel bij docentenopleiding.
Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.
Dat is ook, en vooral de Tweede Wereldoorlog. Raken ze maar niet over uitgepraat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.
Merendeel vindt toch de oudheid en de oorlogen het meest interessant van de geschiedenis, in de regel dan.
quote:[..]
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.
Nu ik zelf werk vind ik het eigenlijk raar dat leraren om de haverklap uitvielen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |