abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135033549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Genoeg mensen die het interessant vinden.
Ja, meer dan je zou denken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:13:29 #52
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135033565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat herken ik dan weer niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_135033571
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Out of nowhere kwam die bui, waarom kunnen we bliksem niet " oogsten " kk veel wat, wat?
gvd :')
Ja hier ook, eerst niets aan de hand en ineens ging het helemaal los :D Nu weer zo goed als over.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135033585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Geen straight 8's halen bij kunstgeschiedenis zonder ooit te komen. :')
pi_135033642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat herken ik dan weer niet.
Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.
pi_135033667
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Geen straight 8's halen bij kunstgeschiedenis zonder ooit te komen. :')
Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoorden :')
Wist niet wat ik zag.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:15:41 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135033670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Heb vorig jaar stage gelopen op een vmbo school en daar uiteindelijk lessen kunstgeschiedenis gegeven en daar werd positief op gereageerd ook al raadde de docent het in eerste instantie af. Stond er zelf ook wel van te kijken, gewoon een blokuur lang theorie gegeven en iedereen deed mee.
Zo hey, dikke skills deze dame.
pi_135033676
Laatste week verwend met nespresso, nu weer senseo omdat thuis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135033704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zo hey, dikke skills deze dame.
Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.
pi_135033709
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja godver op St. Joost kreeg je ook gewoon 40 stellingen waar je ja of nee op moest antwoorden :')
Wist niet wat ik zag.
En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragen :') ( thank god, want ik haat studeren )
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:16:42 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135033719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Valt wel mee had ze gewoon bedreigd van tevoren.
Is ook een vak.
pi_135033733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
Laatste week verwend met nespresso, nu weer senseo omdat thuis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niks :')
pi_135033741
Onweer :'( wtf
pi_135033775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik proef nog net het verschil tussen slappe koffie en sterke koffie en vind het allemaal niks :')
Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.
pi_135033802
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:

[..]

En ookal wist je de stof niet uit je kop, ging altijd wel een belletje rinkelen bij die vragen :') ( thank god, want ik haat studeren )
Ja :') Waren ook wel echt heel gemakkelijk daar. Snap niet hoe dat mogelijk is. Hoorde van mensen uit mijn klas dat je bij een herkansing iets van 10 open vragen kreeg waar je er dan een aantal van moest uitkiezen en die moest je dan maken ;(
Snap niet hoe er ooit mensen waren die die tentamens moesten herkansen.

Huidige academie zijn ze wel iets moeilijker, maar dat moet denk ik ook wel bij docentenopleiding.
pi_135033805
Voor diegene die zich vervelen.

pi_135033841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Maar jij drinkt dan ook geen koffie, zo lekker, dat gevoel smorgens bohh.
Nee :r paar keer geprobeerd omdat ik dan vroeg voor de klas moest maar het deed geen flikker behalve dat ik me enigszins opgefokt voelde en een smerige smaak in m'n mond had.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:20:07 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135033879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee :r paar keer geprobeerd omdat ik dan vroeg voor de klas moest maar het deed geen flikker behalve dat ik me enigszins opgefokt voelde en een smerige smaak in m'n mond had.
Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.
pi_135033882
Lekker weertje.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:20:24 #70
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135033895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

In mijn ervaring vind ik ze beiden interessant.
Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.
Merendeel vindt toch de oudheid en de oorlogen het meest interessant van de geschiedenis, in de regel dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Het ligt nog het dichtst bij cultuurgeschiedenis, krijgen wij ook heel veel. Hoort eigenlijk ook wel bij elkaar geloof ik.

Ja dat was mijn plan inderdaad. Eerst even kijken hoeveel studiepunten de premaster daadwerkelijk wordt en misschien eerst een jaar werken aangezien het best een dure grap zal worden.
Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_135033919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja :') Waren ook wel echt heel gemakkelijk daar. Snap niet hoe dat mogelijk is. Hoorde van mensen uit mijn klas dat je bij een herkansing iets van 10 open vragen kreeg waar je er dan een aantal van moest uitkiezen en die moest je dan maken ;(
Snap niet hoe er ooit mensen waren die die tentamens moesten herkansen.

Huidige academie zijn ze wel iets moeilijker, maar dat moet denk ik ook wel bij docentenopleiding.
Hoop het, stage docenten die wij hadden waren een beetje mehhh, beetje jammer dit dat.
Zowieso raar, om kunst docent te worden, en later mensen hun werk moet " keuren ". Lekker kunst paradox waar je 24/7 mee aan het vechten bent.
pi_135033948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sowieso zo vroeg beginnen met de les werkt alleen maar averechts, bij leerkracht en leerlingen.
Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:22:06 #73
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135033984
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Je hebt veel variatie hoor, zo heb je ook economische geschiedenis, die zich puur richt op de economie. Heb jij niets met economie zul je daar weinig aan vinden.
Merendeel vindt toch de oudheid en de oorlogen het meest interessant van de geschiedenis, in de regel dan.
Dat is ook, en vooral de Tweede Wereldoorlog. Raken ze maar niet over uitgepraat.

quote:
[..]

Ah, dan krijg jij ook literatuur, film en dat soort dingen. Als het echt cultuur is zul je ook nog religie erbij krijgen denk ik, al kun je dat natuurlijk ook niet los zien van de kunst.
pi_135034076
Snap niet dat er een " Toekomst Docent" is, die je dan niks leert wat er al is, maar jezelf aan het denken zet, hoe het eruit kan komen zien en hoe je de wereld zelf ziet.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:23:45 #75
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_135034080
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Eerste 2 uur vrij was altijd goddelijk, keer rond 11 de les in komen kakken, mooi.
Nu ik zelf werk vind ik het eigenlijk raar dat leraren om de haverklap uitvielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')