Maakt het uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is Braddie nou weer terug ondanks zijn geklaag dat de SC kut was?
Voor glitter niet?quote:
Of gewoon lezen zonder brilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.
Ik zou willen dat ik dat kon in de zomer.quote:
Ik kijk meestal een klein uurtje TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.
Dat wel ja. Zomernachten zijn ook wel te gek vaak. Was vroeger altijd mooi na het uitgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon in de zomer.
Heb ik geprobeerd met TV kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of gewoon lezen zonder brilVallen m'n ogen altijd na 2 pagina's dicht.
Je mag alleen ja of nee antwoorden.quote:
En voor en tijdens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat wel ja. Zomernachten zijn ook wel te gek vaak. Was vroeger altijd mooi na het uitgaan.
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag alleen ja of nee antwoorden.
Ja tv helpt minder omdat dat ding ook nog veel licht geeft en ik mijn ogen dan iets minder hoef te focussen. Gewoon een boek werkt echt prima. Geen tegenlicht, geen geluid/beeld dat je gemakkelijk kunt volgen dus je moet er ook nog iets meer voor doen. Slaap je zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd met TV kijkenDat werkte nóg minder, constant in m`n ogen wrijven vanwege de irritatie
Word je ook niet moeier van
Als ik echt moe ben hou ik het sowieso maar een pagina of drie vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja tv helpt minder omdat dat ding ook nog veel licht geeft en ik mijn ogen dan iets minder hoef te focussen. Gewoon een boek werkt echt prima. Geen tegenlicht, geen geluid/beeld dat je gemakkelijk kunt volgen dus je moet er ook nog iets meer voor doen. Slaap je zo. Behalve als het echt spannend is en je ineens de hele nacht aan het lezen bent
Pff inderdaad ja. Gewoon de hele dag/nacht doorgaan met dingen doen. Maakt allemaal ook niet uit dan, toch niet moe.quote:
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.quote:
Komt pas als de zon opkomt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff inderdaad ja. Gewoon de hele dag/nacht doorgaan met dingen doen. Maakt allemaal ook niet uit dan, toch niet moe.
Ja en dan vechten tegen de slaap omdat je het hoofdstuk af moet lezen. Heb ik in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben hou ik het sowieso maar een pagina of drie vol.
Ik verlies dat gevecht vaker dan dat ik hem win.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dan vechten tegen de slaap omdat je het hoofdstuk af moet lezen. Heb ik in ieder geval
Wie is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.
En dan toch gewoon op tijd weer wakker zijnquote:
Mag er nog zijn nadat er wat jaren bij opgeteld zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was ze wel wat jonger, denk ergens in de dertig.
Ligt een beetje aan het boek, maar ik kan er niet tegen om middenin een hoofdstuk te stoppen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik verlies dat gevecht vaker dan dat ik hem win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |