Hihi zolderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.
Dat zag je alleen op het station.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?
Dat is eigenlijk ook hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boh nu doe je het zelf.
Maakt me niet uit wanneer anderen slapen of wakker zijn. Als ik er maar geen last van heb.
Ja mijn verwarming zit niet helemaal goed vast dus als de wind net verkeerd staat rammelt dat ding gewoon als er een goederentrein langskomtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.
Oh ik hoor het wel af en toe. Soms is het niks, soms hoor je bijna gelijk daarna de sirenes al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zag je alleen op het station.
Ja dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mijn verwarming zit niet helemaal goed vast dus als de wind net verkeerd staat rammelt dat ding gewoon als er een goederentrein langskomt
Niet echt een ideale springplek wat mij betreft. Bedoel als je toch een einde eraan maakt, zoek dan een mooier plekje op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?
Ach, nu weet ik waarom ik zo vaak sirenes hoorde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik hoor het wel af en toe. Soms is het niks, soms hoor je bijna gelijk daarna de sirenes al.
Ik werd er ook gek van op een gegeven moment, ik had geen ochtend meer, en amper nog een middag, ik was elke dag zo brak als een uil totdat het 11 uur in de avond werd, toen leefde ik opeens helemaal op, maarja... daar heb je niks aan om 11 uurquote:
Maar ga jij ook gewoon overdag slapen en ben je vervolgens de hele nacht op of dat ook niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook hoe ik erover denk.
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werd er ook gek van op een gegeven moment, ik had geen ochtend meer, en amper nog een middag, ik was elke dag zo brak als een uil totdat het 11 uur in de avond werd, toen leefde ik opeens helemaal op, maarja... daar heb je niks aan om 11 uur
Als het even kan wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar ga jij ook gewoon overdag slapen en ben je vervolgens de hele nacht op of dat ook niet?
Lekker marcheren op Captain Jack.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?
Lijkt me toch best vreemd, altijd in het donker leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker marcheren op Captain Jack.
Heb ik geen last van. Behalve in de zomer, dan zijn de dagen mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me toch best vreemd, altijd in het donker leven.
Zou toch wel depressief worden denk ik.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker marcheren op Captain Jack.
Dan ben je gewoon 24/7 wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Behalve in de zomer, dan zijn de dagen mooi.
Het was niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon lekker het nachtleven in toch?
Had ik ook niet echt verwachtquote:
Tv kijken kan wel, maar wel heel kort. Dan fappen, dan slapen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was niks
En ik heb altijd de gewoonte om vlak voor ik ga slapen TV te kijken.
Maar wat is er op TV s`nachts? Nieuws/Sex Reclames/Tel Sell/slechte film/Comedy Central/Dance muziek
Dus dat schoot ook niet op, en daarbij is het veel fijner zoals het nu is, ik ben tenminste fit in de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |