Als je het kon omdraaien waarom was je dan overtuigd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, begrijp me niet verkeerd.. Als je dat soort kwaaltjes hebt snap ik dat je vrij vlot geïrriteerd bent en dat je geen zin meer hebt in lawaai vanwege stress.. Maar ga dan ook niet in een redelijk drukke buurt wonen, maar verhuis meteen naar een verzorgingstehuis, dan kan je tenminste nog "Genieten" van je ouwe dag.
Rebels.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het kon omdraaien waarom was je dan overtuigd?
Dat heb ik ook vaak genoeg te horen gekregen. "Pubergedrag" of "Niet normaal dit dat", nou ja, ik functioneer gewoon beter in de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan jouw ritme of je hebt nog behouden wat pubers normaal hebben, die zijn vaak ook 's avonds actief en 's ochtends niet vooruit te branden.
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachtsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.
Sommige mensen.
Inderdaad, ga dan niet zeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens met een bedrijf waar ik een vakantiebaantje had. Daar mocht je niet buiten werken in de nacht want dan hadden de omwonenden er last van. Ja joh, ga dan niet pal naast een bedrijf wonen die 24 uur per dag draait. Mijn slaapkamer lag een handvol meters van een spoorlijn af, maar ik ging ook niet klagen dat treinen niet tussen acht uur in de avond en acht in de ochtend mochten rijden.
Sommige mensen.
Toch wil ik geloven dat er inderdaad mensen zijn die beter tot hun recht komen wanneer de zon onder is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is je ritme denk ik. Als je maar lang genoeg alles omdraait dan raakt je lichaam daar vanzelf aan gewend. Was eerder ook altijd lang wakker 's nachts en meende ook echt dat ik dan niet kon slapen. Dat was ik op den duur wel beu dus heb ik het omgedraaid.
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken heerlijk relaxend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachts
Wat werkt moet je vooral blijven doen denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak genoeg te horen gekregen. "Pubergedrag" of "Niet normaal dit dat", nou ja, ik functioneer gewoon beter in de nacht.
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex van me had dat. Na een tijdje daar in een vakantie werd ik heerlijk ontspannen van dat geluid vam goederentreinen snachts
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat werkt moet je vooral blijven doen denk ik dan maar.
Ah, daar ging het dus mis. Jij mocht af en toe overdag slapen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"![]()
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah, daar ging het dus mis. Jij mocht af en toe overdag slapen?
Toch is de mens een dagdier en slapen 'normale' mensen, of misschien is het merendeel van de mensen een betere benaming, 's nachts. Kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.
Precies daarom is mijn ritme nu volledig omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid. Mensen die het niet kenden en bij me sliepen: "Holy fuck! Wat is dit?!"![]()
Is het niet ook zo dat je dan het gebrek aan energie dat je krijgt van zonlicht gaat compenseren door extra te eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, je lichaam gaat altijd in slaapstand. Mensen die bijna altijd nachtdienst draaien worden daarom ook sneller dikker bijv. Je kunt nooit wennen aan een nachtritme. Las er toevallig nog laatst wat over waar ze dat met ratten hadden gedaan alleen die lieten ze overdag leven. Scheen hetzelfde idee te zijn volgens de wetenschappers in kwestie.
Jezusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies daarom is mijn ritme nu volledig omgedraaid.
Heerlijk, eerst lag ik er pas om 4 uur s`nachts in en kwam ik er om 2 uur in de middag uitrollen.
Nu lig ik er om half 12 in en ga ik er om 8 uur in de ochtend uit.
(En het fijnste is misschien wel dat ik niet meer eet na m`n avond eten, dus nog een stuk gezonder ook)
De mens is inderdaad een dagdier, maar de mensen die de nacht prefereren zijn niet per definitie 'niet normaal' is wat ik wil zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch is de mens een dagdier en slapen 'normale' mensen, of misschien is het merendeel van de mensen een betere benaming, 's nachts. Kan er ook niets aan doen.
Alleen af en toe piepende remmen en weer een gek die ervoor sprong?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.
Ik ook niet, op zolder wel, de hele kamer trillen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlak bij het spoor, maar ik merkte er eigenlijk nooit veel van.
Boh nu doe je het zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag, maar toch vind ik het onterecht dat nachtmensen afgeschreven worden als 'niet normaal'. Wij denken dat over dagmensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |