Gewoon gaan, is gewoon bier tanken ohne ende.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer leuk
Wilde het dit jaar vieren, maar valt in het verkeerde weekend
Ja maar dit weekend kan ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon gaan, is gewoon bier tanken ohne ende.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dit weekend kan ik nietFeyenoord - ajax.
Godverdommequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef J.Pistone het volgende:
Dat heeft die Davy toch weer knap gemaakt.
Ik ben paranormaal begaafd, ik zag het aankomen. Soms ben je net een klein kind GGMM.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw reactie stond er al voordat die pics er stonden.
Liegen
Vrijdag kan ik niet omdat ik zaterdag naar de training van Feyenoord ga. Zaterdag ga ik niks doen omdat ik op zondag al vroeg naar Feyenoord ga.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan heb je vrijdag,zaterdag,maandag en dinsdag nog.
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer wil Steam niet openen
Je moeder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat pas walgelijk is?
Die kop van jou.
Eens. Met zijn gekke muziek met geschminkte pandaberen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat pas walgelijk is?
Die kop van jou.
Ik kan ook niet inloggenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer wil Steam niet openen
Hij had er gisteren gewoon geen zin in. Netflix speelde hij ook al kut af, gebeurde anders nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aan
Ik ging net inloggen maar hij opent hem nu helemaal niet, because fuck me.quote:
bestaan die danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt een gezellig boel op de VBL-crew meet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net inloggen maar hij opent hem nu helemaal niet, because fuck me.
Ik wou net FM14 gaan spelen
ik speel gewoon fm14 nu hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net inloggen maar hij opent hem nu helemaal niet, because fuck me.
Ik wou net FM14 gaan spelen
Uh, oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn wij aartsvijanden.
Wordt een gezellig boel op de VBL-crew meet.
Nope, Steam zit hier ook te janken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doettie het bij jou drizzt?
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister slam fm.
[..]
bestaan die dan
Ik moet hem eerst nog aanschaffen. En ik dacht dat dat wel online kon in de Steam winkel. Maar als die zooi niet opentquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aan
Doe nou maar niet zo stoer. Je weet best dat we gewoon de webcams aanzetten en doen alsof we samen in één ruimte zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.![]()
Bij iemand thuis, op zolder.
En jij bent de pispaal dan zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.![]()
Bij iemand thuis, op zolder.
Deze melding krijg ik niet eens. Hij negeert het gewoon als ik het programma wil openen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doettie het bij jou drizzt?
ff computer herstarten dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze melding krijg ik niet eens. Hij negeert het gewoon als ik het programma wil openen.
And stay there!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op naar het volgende project, de keuken
Ik ga jullie weer voor een kwartier verlaten
moet je niet bij steam doen johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog aanschaffen. En ik dacht dat dat wel online kon in de Steam winkel. Maar als die zooi niet opent
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jij bent de pispaal dan zeker?
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op naar het volgende project, de keuken
Ik ga jullie weer voor een kwartier verlaten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.
Nou nou nou. c_a woont vast niet in een grot hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat creeër je zelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Jammer dat jij altijd negatief moet doen over mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. c_a woont vast niet in een grot hoor.
in spykquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee ik woon gewoon in een hoekwoning
Meh wel beter, ik woon op 1 hoog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee ik woon gewoon in een hoekwoning
Dat wel ja. Hiervoor woonde ik ook in een hoekhuis, 3 verdiepingen. Was ik echt zowat 2 dagen bezig om alles echt schoon te maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is wel beter met schoonmaken, alles gelijkvloers
Waarom moet je dat niet bij Steam doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je niet bij steam doen joh
gewoon keytje kopen online
Dat valt echt wel mee. Vroeger ging het veel sneller.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef TwenteFC het volgende:
Die ibood hunt gaat ook veel te snel
veel duurderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat niet bij Steam doen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Vroeger ging het veel sneller.
Ow op die manier. Ja die interessante dingen zijn zo weg. Maar veel komt een paar keer voorbij dus dan heb je de review al gelezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zit bij alles wat interessant is als een malle naar tweakers te surfen om een review te lezen, maar nog steeds te laat elke keer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ja die interessante dingen zijn zo weg. Maar veel komt een paar keer voorbij dus dan heb je de review al gelezen.
Goed voor je. Neemt niet weg dat je nog steeds een hommo bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig vieren ze hier geen carnaval
Gelukkig kan ik de zolder overslaan, want die zijn we aan het verbouwenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hiervoor woonde ik ook in een hoekhuis, 3 verdiepingen. Was ik echt zowat 2 dagen bezig om alles echt schoon te maken.
Ik ben met 3 kwartier of zo weg. Maar ik zal kijken voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je een Synology NAS voorbij ziet komen doe even een schreeuw
![]()
Gister al het voorwerk gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In een kwartier de keuken schoonmaken.
Dat gelooft toch niemand.
Ik ga dit aan je man vertellen CA.
Krijg je ook weer zooi vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de zolder overslaan, want die zijn we aan het verbouwen
Het blad al schoongeveegd met je bips?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister al het voorwerk gedaan
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister al het voorwerk gedaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon goed kan organiserenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg jij dieWelke sites kom jij op dat je die voorgeschoteld krijgt.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je ook weer zooi van
Tuinieren vond ik ook niet leuk trouwens. Liet ik mijn (toen) vriend doen
Mmm niet echt iets waar getrouwde mannen op komen lijkt me. Want dat is toch voor vreemdgangers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Zit jij ook op twitter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Ja was lekker johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het blad al schoongeveegd met je bips?
Dat kan best, ik heb er een hekel aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.
Ik had toen best een grote tuin met ook bloemen en planten, enige wat ik af en toe deed was een beetje onkruid wieden. Halfbakken. Rotwerk en allemaal vieze beesten, wormen en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Geen enkele plant in de tuin, alleen maar tegels
quote:
er is ook wat met die laptopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook heul niet grappig. Ze slaapt en hij pakt haar in of zo?
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is ook wat met die laptop
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook niet
Leg uit danquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja ik snap het wel maar is gewoon niet grappig.
Goede speler is datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Leuk voor die gozer!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
En binnen dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Dan nog lukt het me nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
Ik zet vaak een technodeuntje op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog lukt het me nietGlazenwassers doen even hup hup en schoon.
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 1 doek goed die foam verspreiden en heel snel met een droge doek afnemen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen af
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jarenlang auto's moeten wassen op zaterdag, het zou moeten werken dus.
Valt wel mee, is met 30 minuten klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC makenquote:
Wie?quote:
Wielrennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wielrenner.
[ afbeelding ]
Tommeke
opruimen bij mij zelf danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af maken
Ok dan van Gerwen samen met 422.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC maken
[..]
Wie?
[..]
Wielrennen![]()
owquote:
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna verder met de was opvouwen
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
schiet al op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
Doei typisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Toedeloe have funquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.
Doeiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Ja die! Is dat nou echt handig?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzo
Die heb ik
[..]
quote:
GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een halfuur dan gaan we bier drinken.
Kan ik wel doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan van Gerwen samen met 422.
Meh geen zin om graftombes te tekenen.quote:
Ooit al een keer getekend, was niet helemaal goed geluktquote:
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?
Jess en ik zouden het erg waarderenquote:
Een weddenschap houden met die man is zinloos inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.
[/quote]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jess en ik zouden het erg waarderen
Als ik daarna een uurtje met haar krijg[quote]
Op vrijdag 28 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een hele mooie grote tekening van het interesseert me geen reet maken.
met z'n visjesquote:Ooit maak ik een tekening van jou, maak je geen zorgen
Curve Fever is dan ook een smakeloos spel, gisteren was er nog ene Zlata1234 die de strijd met Alba aanging.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zit Nicki Minaj in Curve Fever af te branden. Geen ronde meer gewonnen gelijk
Gelukkig heb ik hem ooit al getekend met Stijn. Alleen weet ik niet hoe hij er echt uit zietquote:
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stinho ik kom er zo aan.
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
Dan geef ik Knut de schuld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Ik let een beetje op dan mag het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Doen we gewoon samen aan de toog joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
Sowieso carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal kijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal wielrennen kijken
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.quote:
We gaan bij de beren bestellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.
Ok dan het bier en de kleding.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan bij de beren bestellen
Dit.quote:
dat komt goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan het bier en de kleding.
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt goed
Alleen het bier niet, want hij drinkt niet voor het sporten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.
Je kan wel makkelijk van bil JR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele andere tak van sport dan dat gehoempapa in Brabant.
Met mijn hosselskills niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel makkelijk van bil JR.
Gewoon wachten tot de chickies flink zat zijn en dan toeslaan 14.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Dan drink je zelf niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Sossa?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan drink je zelf niet.
Ik kan ook wel wat sossa voor je regelen dan kan je ook drinken.
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.
en Hoi.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sossa?
[..]
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangt
Cokequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sossa?
[..]
Je hoeft je lul ook niet per se in haar strot te duwen natuurlijk. Al begrijp ik dat die drang erg groot is als ze toch knockout is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sossa?
[..]
quote:Vermomde autocoureur neemt wraak op journalist
Even een flashback om uw geheugen op te frissen: vorig jaar beleefde een autoverkoper de schrik van zijn leven toen hij bij een helse testrit helemaal door elkaar geschud werd. 'Jij bent verantwoordelijk voor schade aan het voertuig, dus stop de wagen alstublieft', riep een doodsbange Steve zelfs.
Wat de arme drommel niet wist, was dat de Amerikaanse NASCAR-kampioen Jeff Gordon aan het stuur zat en hij dus het slachtoffer geworden was van een verborgen cameragrap.
Heel wat mensen hadden echter hun bedenkingen en dachten dat het fameuze stuntwerk in scène gezet was. Onder hen ook autojournalist Travis Okulski, hij klasseerde het amusante filmpje zonder te twijfelen onder de noemer 'fake'.
Tijd om hem een lesje te leren, dachten de betrokkenen. Een opnieuw onherkenbare als taxichauffeur vermomde Gordon pikte Travis op, maar al snel werden ze achtervolgd door de politie. De chauffeur blijkt niet zuiver op de graat en heeft er alles voor over om niet naar de gevangenis te vliegen. De uitdrukking op Travis' tronie als Jeff vervolgens plankgas geeft, is om in te lijsten.
Bron: AD
Haha, jij weet niet eens hoe een spoilertag werkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Mansjester het volgende:
Weekend!
/Spoiler
Dat had ik al sinds woensdag
Wat ben je vandaag toch kattig, meid!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij weet niet eens hoe een spoilertag werkt.
Jij bent écht dom.
Grapje joh, ik ben echt vrolijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ben je vandaag toch kattig, meid!
Heracles-Heerenveen is veel leuker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond sla ik VI over.
Nico Dijkshoorn
Vorig jaar werd het 6-3, alleen zit Peter Bosz er niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heracles-Heerenveen is veel leuker.![]()
Ik heb het overigens verschrikkelijk koud.
Lekker curvenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond sla ik VI over.
Nico Dijkshoorn
Ik kijk nu The Valley's S03E01quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nieuwe originals net gekeken
Vanavond tvd
alles goed charmed
je bent er zelf niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het 6-3, alleen zit Peter Bosz er niet meer.
ja ik gooi even een pizza in de oven en dan zo maar eens etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nu The Valley's S03E01
Daarna TVD kijken en dan weet ik het nog niet
Denk dat ik morgen Originals ga kijken
Alles goed hier, ben nu aan het relaxen. En met jou?
Ik ga bestellen bij de 'beren'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik gooi even een pizza in de oven en dan zo maar eens eten
daarna even joggen ofzo
Die kans acht ook ik zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig maar 2 keer fake nu dus?
Ik ben niet in vorm vandaag.quote:
nou eh leuk het is je gegundquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga bestellen bij de 'beren'
Ik ben te lui om te koken
En dat allemaal door een Nicki-bash.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kans acht ook ik zeer aanwezig.
[..]
Ik ben niet in vorm vandaag.
Wat, wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een Nicki-bash.
Niks meer gewonnen daarna. Dat terwijl ik nog wel stelde zijn mening te moeten respecteren maar ik hem wel een ontzettende ... wat willekeurige scheldwoorden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een Nicki-bash.
http://curvefever.com/users/markk96quote:
Voor wat?quote:
http://www.bezorgbeer.nl/quote:
dat je aanwezig bent op deze aardequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
http://www.bezorgbeer.nl/
Je staat niet meer eerste bij de Eredivisietoto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is er in voor voor een potje curve fever/
Daar heb ik sinds de winterstop niet meer aan meegedaan. Idem voor de VI toto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat niet meer eerste bij de Eredivisietoto.
Kan niet, zij scheldt nooit met kankerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Naai je haar toch een ban aan, doe je bij al die Feyenoorders.
dat is simpel op te lossenquote:
Ik zal het proberen, bedankt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen
ga naar google.
tik: damon vampire diaries in
post plaatjes van hem wanneer je charmed ziet
en ze houdt van je
Ja hoor. Wat zijn de gegevens? Jullie zijn zeker al begonnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is er in voor voor een potje curve fever/
Mansjesterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat zijn de gegevens? Jullie zijn zeker al begonnen?
Ik denk dat ik nog wat moet voorspellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat niet meer eerste bij de Eredivisietoto.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Naai je haar toch een ban aan, doe je bij al die Feyenoorders.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen
ga naar google.
tik: damon vampire diaries in
post plaatjes van hem wanneer je charmed ziet
en ze houdt van je
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het helemaal snapt
Tyron post jij eens een gifje van Damon
In Delft had je er ook één, dat is nu een Sport bar geworden. Best nog wel een leuke plek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
http://www.bezorgbeer.nl/
http://www.beren.nl/welkom/
Ik heb Vampire Diaries 2x gezien in Zweden en van alle irritante personages was hij toch wel de irritantste.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loop je nou weer op mij te geilen? Geen wonder dat je me wilt volgen @ Instagram
Haha, sop je niet weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf een curve feverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een Curve Fever bezig?
Geweldig hoe jij mensen met de meest scherpe opmerkingen compleet in hun onderbroek zet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een curve fever
ahahahahahha
ajajjajahahahah
het blijft een kwaliteit inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig hoe jij mensen met de meest scherpe opmerkingen compleet in hun onderbroek zet.
Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een curve fever
ahahahahahha
ajajjajahahahah
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha
Hier heeft ie vast niet van terug![]()
![]()
gefeliciteerd alvast met jullie overwinningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha
Hier heeft ie vast niet van terug![]()
![]()
Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast met jullie overwinning
Ik wel, ik heb er om de een of andere reden wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
diarree
maar ik zie het niet rooskleurig in voor zondag
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb er om de een of andere reden wel vertrouwen in.
Laten we het er op houden dat Frank de Boer een hele goede trainer is en dat ik hoop dat hij zijn droom om ooit bij PSV te werken waarmaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.
Salzburg speelde toch wel beter dan ik dacht, maar Ajax viel me toch wel erg tegen die wedstrijden. Ze werden echt kansloos weggespeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.
Dat zeker op PSV na dan, maar nee ik hou wel gewoon vast aan wat ik net zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Frank de Boer een hele goede trainer is en dat ik hoop dat hij zijn droom om ooit bij PSV te werken waarmaakt.
lag ook beetje aan de opstellingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Salzburg speelde toch wel beter dan ik dacht, maar Ajax viel me toch wel erg tegen die wedstrijden. Ze werden echt kansloos weggespeeld.
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zeker op PSV na dan, maar nee ik hou wel gewoon vast aan wat ik net zeg.
Maar Eriksen kunnen we niet meer opstellen.quote:
Ik denk dat ze iedere Nederlandse club makkelijk hadden verslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.
Dat denk ik ook niet, die cijfers zouden veel hoger uitvallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.
Ik twijfel daar aan. Het naar voren spelen van Ajax speelde hen enorm in de kaart. Dat hebben ze perfect uitgebuit. Het was wachten op een foutje en dan loeihard toeslaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedere Nederlandse club makkelijk hadden verslagen.
Dan schat je Ajax echt te hoog in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, die cijfers zouden veel hoger uitvallen.
Dit weekend hebben we een mooie test.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan schat je Ajax echt te hoog in.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit weekend hebben we een mooie test.
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Ajax die redelijk simpel wint. Maar daar gaat het niet om. Ik denk dat Ajax tegen RB Salzburg te naïef heeft gevoetbald.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dit. Wat compleet aansluit bij mij betoog. Dank je LR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.
Ajax liet zoveel ruimte in hun rug open.
Ik vanzelfsprekend ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu al een beetje zat.
Hihi
Das toch pas morgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vanzelfsprekend ook.
Chipsbal van zoon en dochter. 30 4-jarige helemaal los zien gaan op Tsnunami-liedje. Dadelijk frietjes eten en dan stappen. Carnaval
Aan de bal vond ik ze ook wel sterk, ik denk dat ze Feyenoord ook kapot zouden spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.
Ajax liet zoveel ruimte in hun rug open.
Ik begin wat eerder. Als je zin hebt, ben je vanzelfsprekend meer dan welkom. Vreemde vrouwen bevoelen en zuipen. Ik kan me geen mooier weekend bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |