fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg jij dieWelke sites kom jij op dat je die voorgeschoteld krijgt.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je ook weer zooi van
Tuinieren vond ik ook niet leuk trouwens. Liet ik mijn (toen) vriend doen
Mmm niet echt iets waar getrouwde mannen op komen lijkt me. Want dat is toch voor vreemdgangers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Zit jij ook op twitter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Ja was lekker johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het blad al schoongeveegd met je bips?
Dat kan best, ik heb er een hekel aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.
Ik had toen best een grote tuin met ook bloemen en planten, enige wat ik af en toe deed was een beetje onkruid wieden. Halfbakken. Rotwerk en allemaal vieze beesten, wormen en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Geen enkele plant in de tuin, alleen maar tegels
quote:
er is ook wat met die laptopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook heul niet grappig. Ze slaapt en hij pakt haar in of zo?
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is ook wat met die laptop
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook niet
Leg uit danquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja ik snap het wel maar is gewoon niet grappig.
Goede speler is datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Leuk voor die gozer!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
En binnen dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Dan nog lukt het me nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
Ik zet vaak een technodeuntje op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog lukt het me nietGlazenwassers doen even hup hup en schoon.
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 1 doek goed die foam verspreiden en heel snel met een droge doek afnemen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen af
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jarenlang auto's moeten wassen op zaterdag, het zou moeten werken dus.
Valt wel mee, is met 30 minuten klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC makenquote:
Wie?quote:
Wielrennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wielrenner.
[ afbeelding ]
Tommeke
opruimen bij mij zelf danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af maken
Ok dan van Gerwen samen met 422.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC maken
[..]
Wie?
[..]
Wielrennen![]()
owquote:
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna verder met de was opvouwen
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
schiet al op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
Doei typisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Toedeloe have funquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.
Doeiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Ja die! Is dat nou echt handig?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzo
Die heb ik
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |