Meh wel beter, ik woon op 1 hoog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee ik woon gewoon in een hoekwoning
Dat wel ja. Hiervoor woonde ik ook in een hoekhuis, 3 verdiepingen. Was ik echt zowat 2 dagen bezig om alles echt schoon te maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is wel beter met schoonmaken, alles gelijkvloers
Waarom moet je dat niet bij Steam doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je niet bij steam doen joh
gewoon keytje kopen online
Dat valt echt wel mee. Vroeger ging het veel sneller.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef TwenteFC het volgende:
Die ibood hunt gaat ook veel te snel
veel duurderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat niet bij Steam doen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Vroeger ging het veel sneller.
Ow op die manier. Ja die interessante dingen zijn zo weg. Maar veel komt een paar keer voorbij dus dan heb je de review al gelezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zit bij alles wat interessant is als een malle naar tweakers te surfen om een review te lezen, maar nog steeds te laat elke keer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ja die interessante dingen zijn zo weg. Maar veel komt een paar keer voorbij dus dan heb je de review al gelezen.
Goed voor je. Neemt niet weg dat je nog steeds een hommo bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig vieren ze hier geen carnaval
Gelukkig kan ik de zolder overslaan, want die zijn we aan het verbouwenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hiervoor woonde ik ook in een hoekhuis, 3 verdiepingen. Was ik echt zowat 2 dagen bezig om alles echt schoon te maken.
Ik ben met 3 kwartier of zo weg. Maar ik zal kijken voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je een Synology NAS voorbij ziet komen doe even een schreeuw
![]()
Gister al het voorwerk gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In een kwartier de keuken schoonmaken.
Dat gelooft toch niemand.
Ik ga dit aan je man vertellen CA.
Krijg je ook weer zooi vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de zolder overslaan, want die zijn we aan het verbouwen
Het blad al schoongeveegd met je bips?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister al het voorwerk gedaan
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister al het voorwerk gedaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.
Ik denk dat ze gewoon goed kan organiserenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg jij dieWelke sites kom jij op dat je die voorgeschoteld krijgt.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je ook weer zooi van
Tuinieren vond ik ook niet leuk trouwens. Liet ik mijn (toen) vriend doen
Mmm niet echt iets waar getrouwde mannen op komen lijkt me. Want dat is toch voor vreemdgangers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Zit jij ook op twitter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok, voetbal sites en wat game nieuws sites de afgelopen uren (naast facebook en twitter)
blijkbaar leggen ze die link zelf
Ja was lekker johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het blad al schoongeveegd met je bips?
Dat kan best, ik heb er een hekel aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij de kantjes van je vrouwelijke taken af.
Ik had toen best een grote tuin met ook bloemen en planten, enige wat ik af en toe deed was een beetje onkruid wieden. Halfbakken. Rotwerk en allemaal vieze beesten, wormen en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Geen enkele plant in de tuin, alleen maar tegels
quote:
er is ook wat met die laptopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook heul niet grappig. Ze slaapt en hij pakt haar in of zo?
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is ook wat met die laptop
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat negeerde ik want dat snapte ik ook niet
Leg uit danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |