bestaan die danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt een gezellig boel op de VBL-crew meet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net inloggen maar hij opent hem nu helemaal niet, because fuck me.
Ik wou net FM14 gaan spelen
ik speel gewoon fm14 nu hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net inloggen maar hij opent hem nu helemaal niet, because fuck me.
Ik wou net FM14 gaan spelen
Uh, oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn wij aartsvijanden.
Wordt een gezellig boel op de VBL-crew meet.
Nope, Steam zit hier ook te janken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doettie het bij jou drizzt?
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister slam fm.
[..]
bestaan die dan
Ik moet hem eerst nog aanschaffen. En ik dacht dat dat wel online kon in de Steam winkel. Maar als die zooi niet opentquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aan
Doe nou maar niet zo stoer. Je weet best dat we gewoon de webcams aanzetten en doen alsof we samen in één ruimte zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.![]()
Bij iemand thuis, op zolder.
En jij bent de pispaal dan zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, één keer per maand gaan we gezellig wat drinken met z'n alle.![]()
Bij iemand thuis, op zolder.
Deze melding krijg ik niet eens. Hij negeert het gewoon als ik het programma wil openen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doettie het bij jou drizzt?
ff computer herstarten dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze melding krijg ik niet eens. Hij negeert het gewoon als ik het programma wil openen.
And stay there!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op naar het volgende project, de keuken
Ik ga jullie weer voor een kwartier verlaten
moet je niet bij steam doen johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog aanschaffen. En ik dacht dat dat wel online kon in de Steam winkel. Maar als die zooi niet opent
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jij bent de pispaal dan zeker?
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op naar het volgende project, de keuken
Ik ga jullie weer voor een kwartier verlaten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.
Nou nou nou. c_a woont vast niet in een grot hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je even die grot gaat doorsmeren hoor.
Dat creeër je zelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Jammer dat jij altijd negatief moet doen over mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. c_a woont vast niet in een grot hoor.
in spykquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee ik woon gewoon in een hoekwoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |