Gewoon gaan, is gewoon bier tanken ohne ende.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer leuk
Wilde het dit jaar vieren, maar valt in het verkeerde weekend
Ja maar dit weekend kan ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon gaan, is gewoon bier tanken ohne ende.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dit weekend kan ik nietFeyenoord - ajax.
Godverdommequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef J.Pistone het volgende:
Dat heeft die Davy toch weer knap gemaakt.
Ik ben paranormaal begaafd, ik zag het aankomen. Soms ben je net een klein kind GGMM.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw reactie stond er al voordat die pics er stonden.
Liegen
Vrijdag kan ik niet omdat ik zaterdag naar de training van Feyenoord ga. Zaterdag ga ik niks doen omdat ik op zondag al vroeg naar Feyenoord ga.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan heb je vrijdag,zaterdag,maandag en dinsdag nog.
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer wil Steam niet openen
Je moeder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat pas walgelijk is?
Die kop van jou.
Eens. Met zijn gekke muziek met geschminkte pandaberen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat pas walgelijk is?
Die kop van jou.
Ik kan ook niet inloggenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer wil Steam niet openen
Hij had er gisteren gewoon geen zin in. Netflix speelde hij ook al kut af, gebeurde anders nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw computer kon Curve Fever niet eens aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |