Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 1 doek goed die foam verspreiden en heel snel met een droge doek afnemen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen af
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jarenlang auto's moeten wassen op zaterdag, het zou moeten werken dus.
Valt wel mee, is met 30 minuten klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC makenquote:
Wie?quote:
Wielrennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wielrenner.
[ afbeelding ]
Tommeke
opruimen bij mij zelf danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af maken
Ok dan van Gerwen samen met 422.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC maken
[..]
Wie?
[..]
Wielrennen![]()
owquote:
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna verder met de was opvouwen
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
schiet al op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
Doei typisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Toedeloe have funquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.
Doeiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Ja die! Is dat nou echt handig?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzo
Die heb ik
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |