GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een halfuur dan gaan we bier drinken.
Kan ik wel doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan van Gerwen samen met 422.
Meh geen zin om graftombes te tekenen.quote:
Ooit al een keer getekend, was niet helemaal goed geluktquote:
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?
Jess en ik zouden het erg waarderenquote:
Een weddenschap houden met die man is zinloos inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.
[/quote]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jess en ik zouden het erg waarderen
Als ik daarna een uurtje met haar krijg[quote]
Op vrijdag 28 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een hele mooie grote tekening van het interesseert me geen reet maken.
met z'n visjesquote:Ooit maak ik een tekening van jou, maak je geen zorgen
Curve Fever is dan ook een smakeloos spel, gisteren was er nog ene Zlata1234 die de strijd met Alba aanging.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zit Nicki Minaj in Curve Fever af te branden. Geen ronde meer gewonnen gelijk
Gelukkig heb ik hem ooit al getekend met Stijn. Alleen weet ik niet hoe hij er echt uit zietquote:
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stinho ik kom er zo aan.
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
Dan geef ik Knut de schuld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Ik let een beetje op dan mag het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Doen we gewoon samen aan de toog joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |