quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja ik snap het wel maar is gewoon niet grappig.
Goede speler is datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Leuk voor die gozer!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)derlands-elftal.html
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar ik ook zo hekel aan heb? Ramen zemen
En binnen dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Buiten doet de glazenwasser het.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze nooit mooi. Wel schoon maar met strepen. Ik kan er niks van.
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet er van dat blauwe spul op spuiten, en dan met een stofvrije doek afnemen.
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Glassex ja doe ik ook maar dan nog. En een krant heb ik weleens gehoord. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Dan nog lukt het me nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan ook een halve fles in een emmer met water gooien, en met een spons je ruit goed schoonmaken. Vervolgens met een schone trekker/zeem er overheen.
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
Ik zet vaak een technodeuntje op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
ik vind schoonmaken niet zo erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog lukt het me nietGlazenwassers doen even hup hup en schoon.
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 1 doek goed die foam verspreiden en heel snel met een droge doek afnemen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt handig. Hopelijk eindelijk eens van die strepen af
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jarenlang auto's moeten wassen op zaterdag, het zou moeten werken dus.
Valt wel mee, is met 30 minuten klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou DAT is pas een kutklus, auto's wassen.
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC makenquote:
Wie?quote:
Wielrennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wielrenner.
[ afbeelding ]
Tommeke
opruimen bij mij zelf danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoelaat kom je langs? Mag je het verder af maken
Ok dan van Gerwen samen met 422.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit wil ik wel een cartoonversie van iedereen uit de SC maken
[..]
Wie?
[..]
Wielrennen![]()
owquote:
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna verder met de was opvouwen
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
schiet al op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Nou ja, ik ben ook bijna klaar, alleen nog gedeelte van de huiskamer stofzuigen en dweilen
Doei typisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Toedeloe have funquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze net bij de ibood hunt een handig dingetje voor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet niet iets leuks aan te trekken om je man te ontvangen.
Doeiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
schiet al op dan
ik ga effe naar mijn pa
doag
Ja die! Is dat nou echt handig?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo blauwe? met van die gaten en dan omklappen enzo
Die heb ik
[..]
quote:
GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een halfuur dan gaan we bier drinken.
Kan ik wel doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan van Gerwen samen met 422.
Meh geen zin om graftombes te tekenen.quote:
Ooit al een keer getekend, was niet helemaal goed geluktquote:
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft eindelijk de kratjes verstuurd?
Jess en ik zouden het erg waarderenquote:
Een weddenschap houden met die man is zinloos inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die kratjes heb ik afgeschreven.
[/quote]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jess en ik zouden het erg waarderen
Als ik daarna een uurtje met haar krijg[quote]
Op vrijdag 28 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een hele mooie grote tekening van het interesseert me geen reet maken.
met z'n visjesquote:Ooit maak ik een tekening van jou, maak je geen zorgen
Curve Fever is dan ook een smakeloos spel, gisteren was er nog ene Zlata1234 die de strijd met Alba aanging.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zit Nicki Minaj in Curve Fever af te branden. Geen ronde meer gewonnen gelijk
Gelukkig heb ik hem ooit al getekend met Stijn. Alleen weet ik niet hoe hij er echt uit zietquote:
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stinho ik kom er zo aan.
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
Dan geef ik Knut de schuld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Ik let een beetje op dan mag het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag jij nog helemaal niet doerak.
Doen we gewoon samen aan de toog joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks huiswerk maken, geen tijd voor bier.
Sowieso carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal kijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal wielrennen kijken
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.quote:
We gaan bij de beren bestellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.
Ok dan het bier en de kleding.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan bij de beren bestellen
Dit.quote:
dat komt goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan het bier en de kleding.
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt goed
Alleen het bier niet, want hij drinkt niet voor het sporten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.
Je kan wel makkelijk van bil JR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele andere tak van sport dan dat gehoempapa in Brabant.
Met mijn hosselskills niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel makkelijk van bil JR.
Gewoon wachten tot de chickies flink zat zijn en dan toeslaan 14.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Dan drink je zelf niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Sossa?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan drink je zelf niet.
Ik kan ook wel wat sossa voor je regelen dan kan je ook drinken.
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.
en Hoi.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sossa?
[..]
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |