Sowieso carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal kijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Aiciu het volgende:
Geen tijd voor carnaval, voetbal wielrennen kijken
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.quote:
We gaan bij de beren bestellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg wel dat je er dadelijk tiptop uit ziet, met een lekker gerecht in de oven en een koud biertje op tafel voor je man.
Ok dan het bier en de kleding.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan bij de beren bestellen
Dit.quote:
dat komt goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan het bier en de kleding.
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt goed
Alleen het bier niet, want hij drinkt niet voor het sporten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat de uitdagende kleding dan ook maar zitten want hij is toch homoseksueel.
Je kan wel makkelijk van bil JR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele andere tak van sport dan dat gehoempapa in Brabant.
Met mijn hosselskills niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel makkelijk van bil JR.
Gewoon wachten tot de chickies flink zat zijn en dan toeslaan 14.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enige hosselskill die je bij carneval nodig hebt is de skill om nog overeind te staan.
Dan drink je zelf niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is lastig bij mij als ik drank op heb. En ik heb daarvoor echt heel weinig drank nodig
Sossa?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan drink je zelf niet.
Ik kan ook wel wat sossa voor je regelen dan kan je ook drinken.
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een grietje zo dronken voeren dat ze nog net niet in coma ligt, dan gaat de rest vanzelf.
en Hoi.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sossa?
[..]
Bah gaat ze kotsen als je hem er net in hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |