Ik zal het proberen, bedankt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen
ga naar google.
tik: damon vampire diaries in
post plaatjes van hem wanneer je charmed ziet
en ze houdt van je
Ja hoor. Wat zijn de gegevens? Jullie zijn zeker al begonnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is er in voor voor een potje curve fever/
Mansjesterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat zijn de gegevens? Jullie zijn zeker al begonnen?
Ik denk dat ik nog wat moet voorspellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat niet meer eerste bij de Eredivisietoto.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Naai je haar toch een ban aan, doe je bij al die Feyenoorders.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen
ga naar google.
tik: damon vampire diaries in
post plaatjes van hem wanneer je charmed ziet
en ze houdt van je
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het helemaal snapt
Tyron post jij eens een gifje van Damon
In Delft had je er ook één, dat is nu een Sport bar geworden. Best nog wel een leuke plek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
http://www.bezorgbeer.nl/
http://www.beren.nl/welkom/
Ik heb Vampire Diaries 2x gezien in Zweden en van alle irritante personages was hij toch wel de irritantste.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loop je nou weer op mij te geilen? Geen wonder dat je me wilt volgen @ Instagram
Haha, sop je niet weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf een curve feverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een Curve Fever bezig?
Geweldig hoe jij mensen met de meest scherpe opmerkingen compleet in hun onderbroek zet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een curve fever
ahahahahahha
ajajjajahahahah
het blijft een kwaliteit inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig hoe jij mensen met de meest scherpe opmerkingen compleet in hun onderbroek zet.
Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een curve fever
ahahahahahha
ajajjajahahahah
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha
Hier heeft ie vast niet van terug![]()
![]()
gefeliciteerd alvast met jullie overwinningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha
Hier heeft ie vast niet van terug![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |