Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast met jullie overwinning
Ik wel, ik heb er om de een of andere reden wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
diarree
maar ik zie het niet rooskleurig in voor zondag
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb er om de een of andere reden wel vertrouwen in.
Laten we het er op houden dat Frank de Boer een hele goede trainer is en dat ik hoop dat hij zijn droom om ooit bij PSV te werken waarmaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.
Salzburg speelde toch wel beter dan ik dacht, maar Ajax viel me toch wel erg tegen die wedstrijden. Ze werden echt kansloos weggespeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die één of andere reden is dat Ajax het beste voetbal van Nederland speelt neem ik aan? Het jammerlijke is alleen dat dat voetbal vergeleken met de rest in Europa vooralsnog heel weinig voorstelt.
Dat zeker op PSV na dan, maar nee ik hou wel gewoon vast aan wat ik net zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Frank de Boer een hele goede trainer is en dat ik hoop dat hij zijn droom om ooit bij PSV te werken waarmaakt.
lag ook beetje aan de opstellingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Salzburg speelde toch wel beter dan ik dacht, maar Ajax viel me toch wel erg tegen die wedstrijden. Ze werden echt kansloos weggespeeld.
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zeker op PSV na dan, maar nee ik hou wel gewoon vast aan wat ik net zeg.
Maar Eriksen kunnen we niet meer opstellen.quote:
Ik denk dat ze iedere Nederlandse club makkelijk hadden verslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.
Dat denk ik ook niet, die cijfers zouden veel hoger uitvallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan daar mee leven. Al denk ik dat Salzburg het ideale team was om Ajax af te straffen en ik niet denk dat ze met deze cijfers van, pak-em-beet, Feyenoord hadden gewonnen.
Ik twijfel daar aan. Het naar voren spelen van Ajax speelde hen enorm in de kaart. Dat hebben ze perfect uitgebuit. Het was wachten op een foutje en dan loeihard toeslaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedere Nederlandse club makkelijk hadden verslagen.
Dan schat je Ajax echt te hoog in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, die cijfers zouden veel hoger uitvallen.
Dit weekend hebben we een mooie test.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan schat je Ajax echt te hoog in.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit weekend hebben we een mooie test.
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Ajax die redelijk simpel wint. Maar daar gaat het niet om. Ik denk dat Ajax tegen RB Salzburg te naïef heeft gevoetbald.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dit. Wat compleet aansluit bij mij betoog. Dank je LR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.
Ajax liet zoveel ruimte in hun rug open.
Ik vanzelfsprekend ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu al een beetje zat.
Hihi
Das toch pas morgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vanzelfsprekend ook.
Chipsbal van zoon en dochter. 30 4-jarige helemaal los zien gaan op Tsnunami-liedje. Dadelijk frietjes eten en dan stappen. Carnaval
Aan de bal vond ik ze ook wel sterk, ik denk dat ze Feyenoord ook kapot zouden spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Volgens Lange zijn visie niet dus, en op zich heeft hij ook wel een punt natuurlijk. Feyenoord zou nooit uit zijn schulp kruipen waardoor dat afjagen ook minder effect heeft.
Ajax liet zoveel ruimte in hun rug open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |