Fucking geniaal. Kunnen we dat niet met kippen doen ofzo? Hele nieuwe vorm van barbecuenquote:Natuurbeschermers zijn ernstig bezorgd om het zonne-energie project van Google in de Mojave Woestijn. Overvliegende vogeltjes worden gegrild boven het donderdag geopende Ivanpah Solar Electric Generating System, waar temperaturen kunnen oplopen tot boven de 500 graden Celsius.
Indirect willen ze zichzelf belangrijk maken..quote:Het gaat niet om ons, de verslaggevers, maar wij zijn wel het doorgeefluik naar supporters en sponsoren die graag de man van de goal en de assist aan het woord willen.
http://www.tubantia.nl/ex(...)dat-hij-is-1.4222579
Het was me niet eens opgevallen dat je hier niet meer postte.quote:
Ach je hebt ook niks beters te doen met een uitkering.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
Vanaf nu ga hier weer elke dag posten puur om Stijn te zieken.
Ah per toeval, ja dat klinkt wel heel logisch Stijnquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me niet eens opgevallen dat je hier niet meer postte.
Per toeval kwam ik er weer achter.
Uitkeringquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach je hebt ook niks beters te doen met een uitkering.
Ik denk dat Ajax alleen verliest in De Kuip.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah per toeval, ja dat klinkt wel heel logisch Stijn.
Ajax kampioen of zie je Twente nog inhalen? Wel een makkelijk(er) programma...
Tja de arbeidsmarkt is nu eenmaal slecht momenteel had het ook graag anders gezien.quote:
Was dit niet hoaxquote:
Belangrijkste is dat die kastanje gewoon een eikeltje isquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Echt kansloos die journalisten tegenwoordig
[..]
Indirect willen ze zichzelf belangrijk maken..
kastanje, eikeltje.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat die kastanje gewoon een eikeltje is
neequote:
Tjaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
De Boer wil Ziyech lijkt me meer dat Feyenoord zo'n speler nodig heeft dan Ajax.
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
De Boer wil Ziyech lijkt me meer dat Feyenoord zo'n speler nodig heeft dan Ajax.
Ja maar Feyenoord kan geen geld uitgeven.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
Ik weet het niet, vind het wel een leuke spelerquote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.
Dat is makkelijker te trainen dan beter voetballenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen mag 'ie wel fysiek wat beter worden.
Nog buiten het geld.quote:
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.
Valt wel mee. Er zou een hoop creativiteit kunnen doorstromen maar het eerste loopt er momenteel niet bepaald van over.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten het geld.
Ajax heeft toch al genoeg creativiteit op het middenveld rondlopen nu die Hoesen weg is en die IJslander tegenvalt kunnen ze beter investeren in een centrumspits.
Wel interessant met zijn aflopende contract natuurlijk.
Valt wel mee. Serero en Klaassen zijn niet spelers die de steekpass geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten het geld.
Ajax heeft toch al genoeg creativiteit op het middenveld rondlopen nu die Hoesen weg is en die IJslander tegenvalt kunnen ze beter investeren in een centrumspits.
Wel interessant met zijn aflopende contract natuurlijk.
Laat ik het anders zeggen, hij gaat sowieso niet naar Feyenoord komen als Ajax hem ook wil.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.
Gaat 'ie weer met z'n ''mark netto is toch zo gierig gedachte''quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.
Ja dan is de keuze makkelijk gemaakt ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, hij gaat sowieso niet naar Feyenoord komen als Ajax hem ook wil.
Ik vind het niet verkeerd dat er een salarisplafond is. Ik denk alleen dat zulke spelers altijd teveel willen verdienen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie weer met z'n ''mark netto is toch zo gierig gedachte''.
Wie zou 'm willen hebben dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziyech gaat lekker naar het buitenland joh.
Ik zie hem nog wel naar PSV gaan. Alvast als opvolger voor als Maher weggaatquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziyech gaat lekker naar het buitenland joh.
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.quote:
Het lag niet aan de eisen van Maher dat hij niet naar Ajax kwam, maar meer dat ze hem als type speler niet geschikt vonden voor Ajax.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.
Maar ik zie hem best naar Ajax verrekken als hij geen Maher eisen heeft.
Ik mag hopen dat iedere Eredivisierevelatie wel weet wat 'ie moet doen als PSV interesse heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel naar PSV gaan. Alvast als opvolger voor als Maher weggaat
Ajax heeft daar al een aantal spelers voor rondlopen. Ziyech aantrekken zou hun gedroomde beleid waar ze te pas en te onpas mee te koop lopen er wel een beetje mee verloochenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.
Maar ik zie hem best naar Ajax verrekken als hij geen Maher eisen heeft.
Misschien krijgt hij wel leuke sms'jes van de swagger boys van PSV. Dat kan het verschil maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedere Eredivisierevelatie wel weet wat 'ie moet doen als PSV interesse heeft.
Ah, dat was Narsingh toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij wel leuke sms'jes van de swagger boys van PSV. Dat kan het verschil maken.
waar hij wekelijks uitblinktquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Narsingh, totdat hij naar PSV ging.
was niet echt vers meer dusquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Deed het nog aardig in de eerste seizoenshelft 12/13 maar nu struggles en minder countervoetbal.quote:
Verse tonijn stinkt nietquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijntje, nog steeds de spelen aan het boycotten?
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.quote:
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik nader Stijn in de voetbalmanager. Dit is heel spannend.
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het vervelend dat je me gepasseerd bentquote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?
Volgens mij heb ik er 22 bijgekregen.
Ik heb mijn rug ook gerecht na tijden van inactiviteit. Ik kom eraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik sta een solide 3 punten achter Johan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?
De wedstrijden van vandaag zijn nog neit bijgewerkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.
Want bijvoorbeeld Janmaat won vorige week, en maakte vandaag een doelpunt, maar hij staat maar op 7 punten. Dus ik denk dat ik nog meer punten moet krijgen.
Waarom quote je me in godsnaam aangaande zaken die niet eens gerelateerd zijn aan het punt dat je probeert te maken? Je bent zelf lachwekkend manquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.
Ik stond al wel op 75, nog zonder de wedstrijden van vandaag, dus volgens mij is dat best aardig.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden van vandaag zijn nog neit bijgewerkt.
Het spijt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je me gepasseerd bent
Ik adviseer je om Higdon terug te kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn rug ook gerecht na tijden van inactiviteit. Ik kom eraan.
Ah lekker, heb je dit weekend niet meegedaan dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik sta een solide 3 punten achter Johan.
Komt vooral omdat ik elke keer precies dezelfde voorspelling speel als Johan.
Wie moesten er bij jou nog spelen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond al wel op 75, nog zonder de wedstrijden van vandaag, dus volgens mij is dat best aardig.
Wat had Leverkussen gedaan dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit weekend heb ik 2 uit 6 bij de vi toto
Mijn aankopen waren allemaal geblesseerd/afwezig in de eerste week. Tactisch niet heel slim maar er zat een diepere gedachten achter. Denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me.
[..]
Ik adviseer je om Higdon terug te kopen.
Ebay actie. Ik heb mijn jaarabonnement voor 20 euro. (Gedeeld ook nog)quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm zal ik Netflix aanschaffen of niet
Nee, ik heb geloof ik een keer niet ingevuld omdat ik er toen niet was, en een keer was er in Engeland al een wedstrijd om 13.45 en toen was ik te laat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah lekker, heb je dit weekend niet meegedaan dan?
Johan had 3.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had Leverkussen gedaan dan?
Ik had ook zoiets, misschien 3. Johan had 3 toch?
Ik heb alleen Ajax en Twente correctquote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had Leverkussen gedaan dan?
Ik had ook zoiets, misschien 3. Johan had 3 toch?
Finnbogasson en Zyjech, maar die leveren weinig op.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moesten er bij jou nog spelen dan?
Is die actie nog geldig dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebay actie. Ik heb mijn jaarabonnement voor 20 euro. (Gedeeld ook nog)
Wees er maar trots op. Tokkievolkquote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK!tv: 'Weg met die pedofiel'
FOK!TV bij de flat van Benno L
wel hoor. 20 euro.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die actie nog geldig dan?![]()
Want dat kost niks dan.
Hmm even kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wel hoor. 20 euro.
En geen idee. Broertje kwam er mee. Je kunt met 2 afzonderlijke devices tegelijkertijd op één account.
Ik schaam me voor mijn stad. Al is het sowieso een tokkiewijk aangevuld met oostblokkers en turken en marokkanenquote:
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom quote je me in godsnaam aangaande zaken die niet eens gerelateerd zijn aan het punt dat je probeert te maken? Je bent zelf lachwekkend man.
Maar ff serieus hebbie nou al een andere wagi uitgezocht ouwe reus?
Installeer Hola en je hebt het VS/UK aanbod. Dan kom je een eind.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm even kijken.
Is de content wel goed genoeg om ervoor te betalen?
Mooie UI heb je Donquote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?
En nee, had een mooie op het oog. Zelfs hier in het dorp waar ik woon, maar helaas net te laat.
Woon jij daar ook in die wijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn stad. Al is het sowieso een tokkiewijk aangevuld met oostblokkers en turken en marokkanen
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij daar ook in die wijk?
Nice, thanks voor de tipquote:Op maandag 17 februari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Installeer Hola en je hebt het VS/UK aanbod. Dan kom je een eind.
Ach sommige mensen houden niet van voetbal. Dus die gaan wat anders doen op zondag.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is ook wel tragisch dat je gaat protesteren op je vrije zondag. Hopelijk hebben er nog wat streng-gelovigen er schande van gesproken
Ik ga het maar aanschaffen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 30 euro staan er een hele hoop op in ieder geval.
Die gaan bijvoorbeeld naar het Gelredome...quote:Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden niet van voetbal. Dus die gaan wat anders doen op zondag.
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?
En nee, had een mooie op het oog. Zelfs hier in het dorp waar ik woon, maar helaas net te laat.
Ze zijn teringdom zo'n man moet toch ook ergens wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat die pedofiel hier weggaat
Dit is wel ernstig zeg. Leiden wordt openlijk uitgelachen door de rest van Nederland.
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken (quote:Op maandag 17 februari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn teringdom zo'n man moet toch ook ergens wonen.
het was inderdaad een totaal andere situatiequote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken () dat benno hun kind bij de kladden grijpt. Terwijl het toch gehandicapte en weerloze kinderen waren die hij graag neukte.
Liever niet nee. Dan blijft er minder voor mij over.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.
Of mag ik HMF vanaf nu niet meer plagen of zo?
Was laatst in NWS een goed topic over eigenlijk moeten die mensen ergens totaal afgezonderd gaan wonen, er zijn onderzoeken en enquêtes naar geweest maar zo'n 40% van de mensen tolereert hun aanwezigheid simpelweg niet en zijn daarin ook niet op andere gedachten te brengen door welke ratio dan ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken () dat benno hun kind bij de kladden grijpt. Terwijl het toch gehandicapte en weerloze kinderen waren die hij graag neukte.
Vreemd. Zie er wel een hoop andere Disney producties opstaanquote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Netflix heeft niet eens the Lion King![]()
![]()
![]()
Kutsite.
Geen slecht idee. Probeer hem ook steeds een ban aan te smeren maar jij lijkt daar toch beter in te zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet nee. Dan blijft er minder voor mij over.
Ja de zogenaamde B-films.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd. Zie er wel een hoop andere Disney producties opstaan
Wel die staan onder de rubriek Disney.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Netflix heeft niet eens the Lion King![]()
![]()
![]()
Kutsite.
http://www.networkworld.c(...)y-good-news-bad-newsquote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de zogenaamde B-films.
En een paar dingen die ik aanklikte deden het al niet. Hmm ik kijk morgen wel verder.
Voor nu, weltrusten.
rustig rustigquote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ja want lion king is de top van de animatie. Krijg toch buikgriep.
is wel een behoorlijk goede filmquote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ja want lion king is de top van de animatie. Krijg toch buikgriep.
Moet het nog altijd een keer terugkijken. Nooit meer na mijn 8ste naar gekeken en toen vond ik de dood van de vader vooral zielig.quote:
nog een weekje om het er af te trainenquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen teveel gedronken/gegeten. Komende dagen maar wat vaker stilzitten. Straks moet ik nog iets aan sport gaan doen
dan heb je weer te weinig geslapen, nu dit weerquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen teveel gedronken/gegeten. Komende dagen maar wat vaker stilzitten. Straks moet ik nog iets aan sport gaan doen
Het is voor het genre zeker een goede film, maar het is niet echt superier aan de restquote:
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een weekje om het er af te trainen
niks mis mee, het is niet alleen een plezier om naar te kijken om nostalgische redenenquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het nog altijd een keer terugkijken. Nooit meer na mijn 8ste naar gekeken en toen vond ik de dood van de vader vooral zielig.
Euhm..zondag moet je wel fatsoenlijk eruitzine hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.
welke rest?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is voor het genre zeker een goede film, maar het is niet echt superier aan de rest
dan mag jij op het stoeltje zitten dat het verst weg is van de restquote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.
Ja, straks jaagt hij de leuke Ajax chickies wegquote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dan mag jij op het stoeltje zitten dat het verst weg is van de rest
waarbij je de oude tekenstijl en de nieuwe computer/3Dstijl even samenvoegt? Zelfs dan is het wel een topper. Al ben ik ook niet erg thuis in de animatiefilms.quote:
Ben je toch een player.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, straks jaagt hij de leuke Ajax chickies weg
Jammer dat Ruslan won, mijn favo player is van slowakije. Zdeno charaquote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je toch een player.
[ afbeelding ]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoortquote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je toch een player.
[ afbeelding ]
Tekenstijl alleen, veel nieuwe 3d dingen vind ik niets.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
waarbij je de oude tekenstijl en de nieuwe computer/3Dstijl even samenvoegt? Zelfs dan is het wel een topper. Al ben ik ook niet erg thuis in de animatiefilms.
Ze moeten zich nog inhouden op de OS, als ze zo spelen zoals in de NHL worden ze gediskwalificeerd.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoort
noem eens een paar betere danquote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tekenstijl alleen, veel nieuwe 3d dingen vind ik niets.
Zag er laatst ook één iemand vol de boarding in willen rammen waarna hij zichzelf juist meters naar achter lanceerdequote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoort
Rusland moet gewoon goud halen. Bij voorkeur revancheren tegen de VS in de finale.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat Ruslan won, mijn favo player is van slowakije. Zdeno chara
wat een sportquote:Op maandag 17 februari 2014 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten zich nog inhouden op de OS, als ze zo spelen zoals in de NHL worden ze gediskwalificeerd.
IK ken alleen Warcraft lore animations.quote:
en ghibli's dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben natuurlijk wel anime biased, ook gezien mijn irritatie jegens Disney en andere amerikaanse studios enz groeiende is.
kut aziaatquote:Op maandag 17 februari 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben natuurlijk wel anime biased, ook gezien mijn irritatie jegens Disney en andere amerikaanse studios enz groeiende is.
Waarom zit jij bij de redactie gamesquote:Op maandag 17 februari 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut aziaat
ik vind anime maar niks
op de standaard dingen na
of zijn pokémon en yu-gi-oh geen anime?
Vind ik leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zit jij bij de redactie games? En anime is in alle soorten. Serieuze met goede char. en story dev en kinder anime, zoals pokemon en yugioh.
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat ik anime ooit een eerlijke kans ga geven. Ik heb al teveel moeite om het enigszins serieus te kunnen nemen
Animatiefilms als in?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.
oh je hebt gelijk, disney verzorgt alleen de wereldwijde productiequote:Op maandag 17 februari 2014 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stuio Ghibli van Disney. If gewoon onafhankelijk hoor.
Ik kan me eig geen animatiefilm voor de geest halen die niet voor kinder is bestemd van Disneyquote:
Nooit in verdiept laat staan dat ik het kijk. Eigenlijk komen mijn computersessies ook niet veel verder dan fora/nieuwssites meestal in combinatie met iets willekeurigs.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.
Ik denk niet dat ik dat stijltje trek op de één of andere manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Jij houdt bijv van BSG, dan zul je Yamato 2199 ook wel vet vinden.
Volgens mij zit er in de meest Disney producties wel een diepere laag enkel te begrijpen voor volwassenen is het niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan me eig geen animatiefilm voor de geest halen die niet voor kinder is bestemd van Disney.
Dat kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat stijltje trek op de één of andere manier.
ze proberen het grote verlies van mikey in te vullen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zit jij bij de redactie games?
Ja, bevalt wel eigenlijk. En dat voor iemand die CoD altijd snel weer weg heeft gelegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan.
Nu je bij de redactie zit, ga ik ervan uit dat je veel game kennis hebt. Heb je Titanfall gespeeld ja?
Vaak wel ja, maar ik heb dan ook puur over story en violence etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in de meest Disney producties wel een diepere laag enkel te begrijpen voor volwassenen is het niet?
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoDquote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bevalt wel eigenlijk. En dat voor iemand die CoD altijd snel weer weg heeft gelegd.
Welk opzicht? Ik speel sinds kort wel weer Quakelive af en toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoD? Het is meer als Quake of UT.
Qua snelheid en diepte.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk opzicht? Ik speel sinds kort wel weer Quakelive af en toe.
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoD? Het is meer als Quake of UT.
netcodequote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.
Ik wil weer UT2k4quote:Op maandag 17 februari 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.
Toch heb ik nog steeds het liefst Halo 2/3, maar daar is ook weinig aan in mijn eentje.
Team fortressquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Heb geen één CoD veel gespeeld.quote:
Dat heb ik ook veel gespeeld, al was ik er volgens mij behoorlijk slecht in. Was toen nog niet heel oud.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Laatst Halo 3 weer eens opgestart met 3 maten splitscreen. Geniaal nog steeds.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb Halo 2 wel gespeeld online op Xbox en Halo destijds op PC af en toe.
Ik ook wel van 11 tot 16/17quote:Op maandag 17 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was best wel een extreme gamer eigenlijk qua uren tussen mijn 12de en +- 19de
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel weet ik maar hij is dus net weg.
Is dat geen spel rondom Walking dead?
Hoeveel?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die /played vorige maand was beangstigend
Nope.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel weet ik maar hij is dus net weg.
Is dat geen spel rondom Walking dead?
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
Al ging het volgens mij wel richting de 240 days of zo.
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
uh, wat? volgens mij wel wat meer dan 10 dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.
Lezen is moeilijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.
240 dagen is niet zo overdrevenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
Oh fuck blijkbaar ben ik zelf blind.
Al lijkt 240 dagen me overdreven je lijkt nu HMF wel.
zoquote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
Begin gewoon weer joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.
Tja... laat ik het onder jeugdzonden plaatsen...
Als je er zoveel tijd in heb zitten zou je er inderdaad niet mee moeten stoppen ook. Anders is al die effort voor niks geweest..quote:
Neuh. Zou het toch na 5 dagen max weer zat zijn. Wel genoeg geld weggegooid.quote:
Ik ben al 6/7 jaar gestopt. Denk niet dat er nog veel waarde inzitquote:Op maandag 17 februari 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je er zoveel tijd in heb zitten zou je er inderdaad niet mee moeten stoppen ook. Anders is al die effort voor niks geweest..
en dan 240 daysquote:Op maandag 17 februari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Zou het toch na 5 dagen max weer zat zijn. Wel genoeg geld weggegooid.
[..]
Ik ben al 6/7 jaar gestopt. Denk niet dat er nog veel waarde inzit
Vast wel, maar daar gaf ik toen net zo weinig om als ik er nu om geef wat mensen van mij vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
Vond je omgeving het dan niet bizar raar dat je zoveel aan het gamen was LR? Of chillde je alleen met andere gamers.
Paar wings wel. Al bereikte ik volgens mij meer door het sociale aspect dan dat ik daadwerkelijk buitengewoon goed was.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan 240 days
wat de fuck man
heb je naxxramas enzo nog helemaal gedaan toen?
FEAR 2 is niet eens eng. In het donker met surround achter je PC FEAR 1 spelen was veel erger. En dat was 7 jaar geleden, toen was ik nog jong ook. Watjequote:Op maandag 17 februari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Zaterdag FEAR 2 gespeeld bij een maat op de beamer met surround en paddenstoelen op, nooit meer. Kreeg dikke paniekaanvallen en heb uiteindelijk tot half 5 naar Jettix zitten kijken klote spel .
Meh Fear 1 is meer als Resident Evil en dan de oudere delen. Wel veel schrikmomenten zoals die muur die instort maar Fear 2 is grafisch zoveel beter dan 1 en dan die kut-Alma steeds plotseling achter je staat godverdomme jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FEAR 2 is niet eens eng. In het donker met surround achter je PC FEAR 1 spelen was veel erger. En dat was 7 jaar geleden, toen was ik nog jong ook. Watje
Euhm...nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh Fear 1 is meer als Resident Evil en dan de oudere dealen. Wel veel schrikmomenten zoals die muur die instort maar Fear 2 is grafisch zoveel beter dan 1 en dan die kut-Alma steeds plotseling achter je staat godverdomme jongen.
kan prima, al helemaal in een mmorpg, waarbij veel tijd zit in gewoon lullen in de guildchat of willekeurige plaatsenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.
Tja... laat ik het onder jeugdzonden plaatsen...
Lees op internet in comments dat iedereen Fear 1 veel beter vond je zal dus wel gelijk hebben.quote:
Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan prima, al helemaal in een mmorpg, waarbij veel tijd zit in gewoon lullen in de guildchat of willekeurige plaatsen
op fok kom je ook snel aan die tijd
wat had je anders willen bereiken in je puberteit?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.
wat deed jij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
Fucking waste of precious time.
Grand Marshal. Nu stopte ik bij Marshal om te gaan raidenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wat had je anders willen bereiken in je puberteit?
Ach ja. De één gaat rond zijn 15de hard aan de drank ik deed wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
Fucking waste of precious time.
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.quote:
Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.
Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles vanquote:Op maandag 17 februari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.
Verder wat Adames stelt. Al vind ik het ergens wel jammer dat ik werkelijk al mijn passie voor games kwijt ben. Al heb ik nooit meer dan 1 game tegelijkertijd gespeeld
ook genoeg gedaan, maar dat ging ook niet verder dan wat samen film kijken, uitgaan, bier drinken, etcquote:Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.
Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van![]()
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van![]()
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.
Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:00 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.
om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima trainingquote:Op maandag 17 februari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.
Hoop plezier gemaakt en dan binnen de kaders van ons aardse bestaan, zo'n spel is toch een soort van vlucht net als drank of drugs.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:04 schreef Adames het volgende:
ik heb weinig zin in persoonlijke aanvallen, maar ik vraag me af wat elans nuttigere tijdsbesteding hem in zijn verdere leven heeft gebracht
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt hetquote:Op maandag 17 februari 2014 03:05 schreef Adames het volgende:
[..]
om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima training
en toch kom je iedere keer terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt het.
K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu
Het gamen gaat je anders goed af gezien je voorbij komende lijst aan games. Maar als deze houding je een beter gevoel over jezelf geeft gun ik je dit van hartequote:Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt het.
K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu
Je kunt in feite best veel leren hier op FOK! en zaken die je hier tegenkomt weer toepassen in je alledaagse niet virtuele bestaan Zolang je niet alleen blijft hangen in de SC's.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en toch kom je iedere keer terug.
Speel zelden games probeer wel een boel spellen maar ben ze meestal vrij snel zatquote:Op maandag 17 februari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gamen gaat je anders goed af gezien je voorbij komende lijst aan games. Maar als deze houding je een beter gevoel over jezelf geeft gun ik je dit van harte
Overigens had Breivik inderdaad een vrij indrukwekkend sociaal netwerk over heel Europa.
kanjer op danquote:Op maandag 17 februari 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt in feite best veel leren hier op FOK! en zaken die je hier tegenkomt weer toepassen in je alledaagse niet virtuele bestaan Zolang je niet alleen blijft hangen in de SC's.
quote:1 mrt 2014
Omloop Het Nieuwsblad
2 mrt 2014
Kuurne - Brussel - Kuurne
8 mrt 2014
Strade Bianche
9 mrt - 16 mrt 2014
Parijs - Nice
12 mrt - 18 mrt 2014
Tirreno - Adriatico
19 mrt 2014
Nokere Koerse
23 mrt 2014
Milaan - Sanremo
26 mrt 2014
Dwars door Vlaanderen
28 mrt 2014
E3 Harelbeke
30 mrt 2014
Gent - Wevelgem
Als het dan ook nog eens gewoon door gaat met warmer worden ben ik ook tevredenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo lees krijg ik dat kerstlied in mn hoofd. " and its the most wonderful time of the yeaaaar"
pomtiedomtiedom.
Laten we hopen op zeer plaatselijk baggerweer in Vlaanderen op de koersdagenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het dan ook nog eens gewoon door gaat met warmer worden ben ik ook tevreden
Onderuit op de motor?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Het gekraak in mijn pols kunnen ze vooralsnog niet verklaren..
Gevochten in Breda?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Wat een pechquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nee man. Van de trap getyft.
La primaveraquote:Op maandag 17 februari 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo lees krijg ik dat kerstlied in mn hoofd. " and its the most wonderful time of the yeaaaar"
pomtiedomtiedom.
Wat vind ik dit verschrikkelijk om aan te moeten horenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nee man. Van de trap getyft.
6 uur lang naar he-le-maal niks kijken om daarna in een half uur tien koersen in 1 af te raffelenquote:
Klopt ja. Weet niet wat ik er van moet vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit jaar trouwens nieuw parcours in de primavera.
Ik moet het ook nog zien. Valt nog maar weinig te winnen voor de sprinters zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet niet wat ik er van moet vinden.
Zelfs dat nietquote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een pech![]()
Had je gezopen?
Mooi dat het geen gebroken botten zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Whatever gast, maak dan ook geen tr's meer aan aub.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.
Of mag ik HMF vanaf nu niet meer plagen of zo?
quote:Co-piloot blijkt kaper Ethiopisch toestel
Een Boeing 767 van Ethiopian Airlines, die op weg van Ethiopië naar Italië werd gekaapt, is geland in Genève. Het toestel bleek gekaapt door de co-piloot, toen de gezagvoerder op het toilet zat.
Schelequote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ijshockey zitten kijken en ik had totaal niet in de gaten waar die puck was.
Volgens mij word je een beetje moe van Elan.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever gast, maak dan ook geen tr's meer aan aub.
Ik heb bijna alle wedstrijden gezien: niet de hele tijd naar de puck proberen te kijken maar de spelers volgen werkt beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ijshockey zitten kijken en ik had totaal niet in de gaten waar die puck was.
Het verbaast me wel dat je het blijkbaar zelfs als piloot nog zo slecht hebt dat je alles wil verliezen alleen om asiel te kunnen aanvragen in Zwitserland.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot zou het tekort aan hersencellen zijn daar?
Co-piloot. Tevens zijn we natuurlijk nog niet bekend met zijn redenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je het blijkbaar zelfs als piloot nog zo slecht hebt dat je alles wil verliezen alleen om asiel te kunnen aanvragen in Zwitserland.
Tja, ik ga in elk geval niet meer serieus in op zijn gezeik over HMF.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij word je een beetje moe van Elan.
Ik gooi mijn luie rechteroog in de strijdquote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hoort nog hele scherpe ogen te hebben man.
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn luie rechteroog in de strijd.
Zijn we nog steeds niet bekend met zijn redenenquote:
Wat kijk je met een blij gezicht verdômme. Ja, hij moest vaak worden afgeplakt. Vaak ook met een afgeplakte bril verhalen moeten lezen etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?
Om het minder zielig te maken kregen stond er vaak ook een Power Ranger oid op. Want het eigenlijk nog zieliger maakte.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?
Ineens snap ik waarom je korfbaltquote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kijk je met een blij gezicht verdômme. Ja, hij moest vaak worden afgeplakt. Vaak ook met een afgeplakte bril verhalen moeten lezen etc.
..............................................................quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ineens snap ik waarom je korfbalt
Waarschijnlijk word je zelfs daar met zo'n beroerde ooghandcoordinatie gepest.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ineens snap ik waarom je korfbalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |