waar hij wekelijks uitblinktquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Narsingh, totdat hij naar PSV ging.
was niet echt vers meer dusquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Deed het nog aardig in de eerste seizoenshelft 12/13 maar nu struggles en minder countervoetbal.quote:
Verse tonijn stinkt nietquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijntje, nog steeds de spelen aan het boycotten?
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.quote:
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik nader Stijn in de voetbalmanager. Dit is heel spannend.
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het vervelend dat je me gepasseerd bentquote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?
Volgens mij heb ik er 22 bijgekregen.
Ik heb mijn rug ook gerecht na tijden van inactiviteit. Ik kom eraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik sta een solide 3 punten achter Johan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?
De wedstrijden van vandaag zijn nog neit bijgewerkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.
Want bijvoorbeeld Janmaat won vorige week, en maakte vandaag een doelpunt, maar hij staat maar op 7 punten. Dus ik denk dat ik nog meer punten moet krijgen.
Waarom quote je me in godsnaam aangaande zaken die niet eens gerelateerd zijn aan het punt dat je probeert te maken? Je bent zelf lachwekkend manquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.
Ik stond al wel op 75, nog zonder de wedstrijden van vandaag, dus volgens mij is dat best aardig.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden van vandaag zijn nog neit bijgewerkt.
Het spijt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je me gepasseerd bent
Ik adviseer je om Higdon terug te kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn rug ook gerecht na tijden van inactiviteit. Ik kom eraan.
Ah lekker, heb je dit weekend niet meegedaan dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik sta een solide 3 punten achter Johan.
Komt vooral omdat ik elke keer precies dezelfde voorspelling speel als Johan.
Wie moesten er bij jou nog spelen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond al wel op 75, nog zonder de wedstrijden van vandaag, dus volgens mij is dat best aardig.
Wat had Leverkussen gedaan dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit weekend heb ik 2 uit 6 bij de vi toto
Mijn aankopen waren allemaal geblesseerd/afwezig in de eerste week. Tactisch niet heel slim maar er zat een diepere gedachten achter. Denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me.
[..]
Ik adviseer je om Higdon terug te kopen.
Ebay actie. Ik heb mijn jaarabonnement voor 20 euro. (Gedeeld ook nog)quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm zal ik Netflix aanschaffen of niet
Nee, ik heb geloof ik een keer niet ingevuld omdat ik er toen niet was, en een keer was er in Engeland al een wedstrijd om 13.45 en toen was ik te laat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah lekker, heb je dit weekend niet meegedaan dan?
Johan had 3.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had Leverkussen gedaan dan?
Ik had ook zoiets, misschien 3. Johan had 3 toch?
Ik heb alleen Ajax en Twente correctquote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had Leverkussen gedaan dan?
Ik had ook zoiets, misschien 3. Johan had 3 toch?
Finnbogasson en Zyjech, maar die leveren weinig op.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moesten er bij jou nog spelen dan?
Is die actie nog geldig dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebay actie. Ik heb mijn jaarabonnement voor 20 euro. (Gedeeld ook nog)
Wees er maar trots op. Tokkievolkquote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK!tv: 'Weg met die pedofiel'
FOK!TV bij de flat van Benno L
wel hoor. 20 euro.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die actie nog geldig dan?![]()
Want dat kost niks dan.
Hmm even kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wel hoor. 20 euro.
En geen idee. Broertje kwam er mee. Je kunt met 2 afzonderlijke devices tegelijkertijd op één account.
Ik schaam me voor mijn stad. Al is het sowieso een tokkiewijk aangevuld met oostblokkers en turken en marokkanenquote:
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom quote je me in godsnaam aangaande zaken die niet eens gerelateerd zijn aan het punt dat je probeert te maken? Je bent zelf lachwekkend man.
Maar ff serieus hebbie nou al een andere wagi uitgezocht ouwe reus?
Installeer Hola en je hebt het VS/UK aanbod. Dan kom je een eind.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm even kijken.
Is de content wel goed genoeg om ervoor te betalen?
Mooie UI heb je Donquote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?
En nee, had een mooie op het oog. Zelfs hier in het dorp waar ik woon, maar helaas net te laat.
Woon jij daar ook in die wijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn stad. Al is het sowieso een tokkiewijk aangevuld met oostblokkers en turken en marokkanen
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij daar ook in die wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |