waar hij wekelijks uitblinktquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Narsingh, totdat hij naar PSV ging.
was niet echt vers meer dusquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Deed het nog aardig in de eerste seizoenshelft 12/13 maar nu struggles en minder countervoetbal.quote:
Verse tonijn stinkt nietquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat tonijnsalade gegeten net, nu meurt de kamer er naar.
Einde bericht
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijntje, nog steeds de spelen aan het boycotten?
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.quote:
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik nader Stijn in de voetbalmanager. Dit is heel spannend.
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het vervelend dat je me gepasseerd bentquote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog punten door de wedstrijden van vandaag dan?
Volgens mij heb ik er 22 bijgekregen.
Ik heb mijn rug ook gerecht na tijden van inactiviteit. Ik kom eraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik sta een solide 3 punten achter Johan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met de Derksen-toto?
De wedstrijden van vandaag zijn nog neit bijgewerkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.
Want bijvoorbeeld Janmaat won vorige week, en maakte vandaag een doelpunt, maar hij staat maar op 7 punten. Dus ik denk dat ik nog meer punten moet krijgen.
Waarom quote je me in godsnaam aangaande zaken die niet eens gerelateerd zijn aan het punt dat je probeert te maken? Je bent zelf lachwekkend manquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat me om andere zaken. Ik quote je zodat je het terugvindt. En kap aub met uit de hoogte te doen. Het siert je niet en is ook nog eens volslagen lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |