Tjaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
De Boer wil Ziyech lijkt me meer dat Feyenoord zo'n speler nodig heeft dan Ajax.
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
De Boer wil Ziyech lijkt me meer dat Feyenoord zo'n speler nodig heeft dan Ajax.
Ja maar Feyenoord kan geen geld uitgeven.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
Ik weet het niet, vind het wel een leuke spelerquote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.
Dat is makkelijker te trainen dan beter voetballenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen mag 'ie wel fysiek wat beter worden.
Nog buiten het geld.quote:
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar Ajax hoor, net als bij Schone heeft Ajax veel meer te bieden.
Valt wel mee. Er zou een hoop creativiteit kunnen doorstromen maar het eerste loopt er momenteel niet bepaald van over.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten het geld.
Ajax heeft toch al genoeg creativiteit op het middenveld rondlopen nu die Hoesen weg is en die IJslander tegenvalt kunnen ze beter investeren in een centrumspits.
Wel interessant met zijn aflopende contract natuurlijk.
Valt wel mee. Serero en Klaassen zijn niet spelers die de steekpass geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten het geld.
Ajax heeft toch al genoeg creativiteit op het middenveld rondlopen nu die Hoesen weg is en die IJslander tegenvalt kunnen ze beter investeren in een centrumspits.
Wel interessant met zijn aflopende contract natuurlijk.
Laat ik het anders zeggen, hij gaat sowieso niet naar Feyenoord komen als Ajax hem ook wil.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.
Gaat 'ie weer met z'n ''mark netto is toch zo gierig gedachte''quote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem juist totaal niet naar Ajax gaan. Zelfs als Ajax hem wil loopt het vast weer stuk op salariseisen ofzo.
Ja dan is de keuze makkelijk gemaakt ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, hij gaat sowieso niet naar Feyenoord komen als Ajax hem ook wil.
Ik vind het niet verkeerd dat er een salarisplafond is. Ik denk alleen dat zulke spelers altijd teveel willen verdienen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie weer met z'n ''mark netto is toch zo gierig gedachte''.
Wie zou 'm willen hebben dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziyech gaat lekker naar het buitenland joh.
Ik zie hem nog wel naar PSV gaan. Alvast als opvolger voor als Maher weggaatquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziyech gaat lekker naar het buitenland joh.
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.quote:
Het lag niet aan de eisen van Maher dat hij niet naar Ajax kwam, maar meer dat ze hem als type speler niet geschikt vonden voor Ajax.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.
Maar ik zie hem best naar Ajax verrekken als hij geen Maher eisen heeft.
Ik mag hopen dat iedere Eredivisierevelatie wel weet wat 'ie moet doen als PSV interesse heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel naar PSV gaan. Alvast als opvolger voor als Maher weggaat
Ajax heeft daar al een aantal spelers voor rondlopen. Ziyech aantrekken zou hun gedroomde beleid waar ze te pas en te onpas mee te koop lopen er wel een beetje mee verloochenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clubs als Swansea en Norwich scouten (en eerder Fulham, maar zal nu wel minder zijn) in de Eredivise, goedkope optie en dus weinig risico voor ze.
Maar ik zie hem best naar Ajax verrekken als hij geen Maher eisen heeft.
Misschien krijgt hij wel leuke sms'jes van de swagger boys van PSV. Dat kan het verschil maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedere Eredivisierevelatie wel weet wat 'ie moet doen als PSV interesse heeft.
Ah, dat was Narsingh toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij wel leuke sms'jes van de swagger boys van PSV. Dat kan het verschil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |