en ghibli's dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben natuurlijk wel anime biased, ook gezien mijn irritatie jegens Disney en andere amerikaanse studios enz groeiende is.
kut aziaatquote:Op maandag 17 februari 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben natuurlijk wel anime biased, ook gezien mijn irritatie jegens Disney en andere amerikaanse studios enz groeiende is.
Waarom zit jij bij de redactie gamesquote:Op maandag 17 februari 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut aziaat
ik vind anime maar niks
op de standaard dingen na
of zijn pokémon en yu-gi-oh geen anime?
Vind ik leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zit jij bij de redactie games? En anime is in alle soorten. Serieuze met goede char. en story dev en kinder anime, zoals pokemon en yugioh.
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat ik anime ooit een eerlijke kans ga geven. Ik heb al teveel moeite om het enigszins serieus te kunnen nemen
Animatiefilms als in?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.
oh je hebt gelijk, disney verzorgt alleen de wereldwijde productiequote:Op maandag 17 februari 2014 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stuio Ghibli van Disney. If gewoon onafhankelijk hoor.
Ik kan me eig geen animatiefilm voor de geest halen die niet voor kinder is bestemd van Disneyquote:
Nooit in verdiept laat staan dat ik het kijk. Eigenlijk komen mijn computersessies ook niet veel verder dan fora/nieuwssites meestal in combinatie met iets willekeurigs.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je animatiefilms wel kunt waarderen van het westen, dan moet je anime zeker wel een kans geven.
Ik denk niet dat ik dat stijltje trek op de één of andere manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Jij houdt bijv van BSG, dan zul je Yamato 2199 ook wel vet vinden.
Volgens mij zit er in de meest Disney producties wel een diepere laag enkel te begrijpen voor volwassenen is het niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan me eig geen animatiefilm voor de geest halen die niet voor kinder is bestemd van Disney.
Dat kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat stijltje trek op de één of andere manier.
ze proberen het grote verlies van mikey in te vullen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zit jij bij de redactie games?
Ja, bevalt wel eigenlijk. En dat voor iemand die CoD altijd snel weer weg heeft gelegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan.
Nu je bij de redactie zit, ga ik ervan uit dat je veel game kennis hebt. Heb je Titanfall gespeeld ja?
Vaak wel ja, maar ik heb dan ook puur over story en violence etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in de meest Disney producties wel een diepere laag enkel te begrijpen voor volwassenen is het niet?
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoDquote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bevalt wel eigenlijk. En dat voor iemand die CoD altijd snel weer weg heeft gelegd.
Welk opzicht? Ik speel sinds kort wel weer Quakelive af en toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoD? Het is meer als Quake of UT.
Qua snelheid en diepte.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk opzicht? Ik speel sinds kort wel weer Quakelive af en toe.
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want jij durft Titanfall te vergelijken met CoD? Het is meer als Quake of UT.
netcodequote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.
Ik wil weer UT2k4quote:Op maandag 17 februari 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.
Toch heb ik nog steeds het liefst Halo 2/3, maar daar is ook weinig aan in mijn eentje.
Team fortressquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Heb geen één CoD veel gespeeld.quote:
Dat heb ik ook veel gespeeld, al was ik er volgens mij behoorlijk slecht in. Was toen nog niet heel oud.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Laatst Halo 3 weer eens opgestart met 3 maten splitscreen. Geniaal nog steeds.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb Halo 2 wel gespeeld online op Xbox en Halo destijds op PC af en toe.
Ik ook wel van 11 tot 16/17quote:Op maandag 17 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was best wel een extreme gamer eigenlijk qua uren tussen mijn 12de en +- 19de
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel weet ik maar hij is dus net weg.
Is dat geen spel rondom Walking dead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |