netcodequote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall zit er een beetje tussen in wat mij betreft. Wat een goed iets is imo. Quake en UT waren voor hun tijd tof en enorm populair, CoD is dat nu.
Ik heb nu zin in een shooter gekregen, dus BF4 maar voor een zacht prijsje gehaald.
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua gameplasy is Titanfall met het walljumping, straving en fast paced combat wel meer als UT en Quake. CoD is voor paupers die dat niet aankunnen.
Ik wil weer UT2k4quote:Op maandag 17 februari 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het ook wel veel weg heeft van CoD, wat logisch is gezien de bazen van de ontwikkelaar.
Toch heb ik nog steeds het liefst Halo 2/3, maar daar is ook weinig aan in mijn eentje.
Team fortressquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Heb geen één CoD veel gespeeld.quote:
Dat heb ik ook veel gespeeld, al was ik er volgens mij behoorlijk slecht in. Was toen nog niet heel oud.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Enemy Territory kapot gespeeld vroeger. Nooit begrepen waarom er nooit meer een shooter is gekomen met een dusdanig class systeem en de te behalen sterren hierin
Laatst Halo 3 weer eens opgestart met 3 maten splitscreen. Geniaal nog steeds.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb Halo 2 wel gespeeld online op Xbox en Halo destijds op PC af en toe.
Ik ook wel van 11 tot 16/17quote:Op maandag 17 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was best wel een extreme gamer eigenlijk qua uren tussen mijn 12de en +- 19de
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel weet ik maar hij is dus net weg.
Is dat geen spel rondom Walking dead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |