is wel een behoorlijk goede filmquote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ja want lion king is de top van de animatie. Krijg toch buikgriep.
Moet het nog altijd een keer terugkijken. Nooit meer na mijn 8ste naar gekeken en toen vond ik de dood van de vader vooral zielig.quote:
nog een weekje om het er af te trainenquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen teveel gedronken/gegeten. Komende dagen maar wat vaker stilzitten. Straks moet ik nog iets aan sport gaan doen
dan heb je weer te weinig geslapen, nu dit weerquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen teveel gedronken/gegeten. Komende dagen maar wat vaker stilzitten. Straks moet ik nog iets aan sport gaan doen
Het is voor het genre zeker een goede film, maar het is niet echt superier aan de restquote:
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een weekje om het er af te trainen
niks mis mee, het is niet alleen een plezier om naar te kijken om nostalgische redenenquote:Op maandag 17 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het nog altijd een keer terugkijken. Nooit meer na mijn 8ste naar gekeken en toen vond ik de dood van de vader vooral zielig.
Euhm..zondag moet je wel fatsoenlijk eruitzine hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.
welke rest?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is voor het genre zeker een goede film, maar het is niet echt superier aan de rest
dan mag jij op het stoeltje zitten dat het verst weg is van de restquote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo onverzorgd mogelijk. Baard, buik, oude jas.
Ja, straks jaagt hij de leuke Ajax chickies wegquote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dan mag jij op het stoeltje zitten dat het verst weg is van de rest
waarbij je de oude tekenstijl en de nieuwe computer/3Dstijl even samenvoegt? Zelfs dan is het wel een topper. Al ben ik ook niet erg thuis in de animatiefilms.quote:
Ben je toch een player.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, straks jaagt hij de leuke Ajax chickies weg
Jammer dat Ruslan won, mijn favo player is van slowakije. Zdeno charaquote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je toch een player.
[ afbeelding ]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoortquote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je toch een player.
[ afbeelding ]
Tekenstijl alleen, veel nieuwe 3d dingen vind ik niets.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
waarbij je de oude tekenstijl en de nieuwe computer/3Dstijl even samenvoegt? Zelfs dan is het wel een topper. Al ben ik ook niet erg thuis in de animatiefilms.
Ze moeten zich nog inhouden op de OS, als ze zo spelen zoals in de NHL worden ze gediskwalificeerd.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoort
noem eens een paar betere danquote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tekenstijl alleen, veel nieuwe 3d dingen vind ik niets.
Zag er laatst ook één iemand vol de boarding in willen rammen waarna hij zichzelf juist meters naar achter lanceerdequote:Op maandag 17 februari 2014 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige sport waarbij ik me oprecht afvraag of dat nou een overtreding is, of dat het er gewoon bij hoort
Rusland moet gewoon goud halen. Bij voorkeur revancheren tegen de VS in de finale.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat Ruslan won, mijn favo player is van slowakije. Zdeno chara
wat een sportquote:Op maandag 17 februari 2014 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten zich nog inhouden op de OS, als ze zo spelen zoals in de NHL worden ze gediskwalificeerd.
IK ken alleen Warcraft lore animations.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |