Nice, thanks voor de tipquote:Op maandag 17 februari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Installeer Hola en je hebt het VS/UK aanbod. Dan kom je een eind.
Ach sommige mensen houden niet van voetbal. Dus die gaan wat anders doen op zondag.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is ook wel tragisch dat je gaat protesteren op je vrije zondag. Hopelijk hebben er nog wat streng-gelovigen er schande van gesproken
Ik ga het maar aanschaffen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 30 euro staan er een hele hoop op in ieder geval.
Die gaan bijvoorbeeld naar het Gelredome...quote:Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden niet van voetbal. Dus die gaan wat anders doen op zondag.
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik melden dat ik op tr's reageer dan?
En nee, had een mooie op het oog. Zelfs hier in het dorp waar ik woon, maar helaas net te laat.
Ze zijn teringdom zo'n man moet toch ook ergens wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat die pedofiel hier weggaat
Dit is wel ernstig zeg. Leiden wordt openlijk uitgelachen door de rest van Nederland.
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken (quote:Op maandag 17 februari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn teringdom zo'n man moet toch ook ergens wonen.
het was inderdaad een totaal andere situatiequote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken () dat benno hun kind bij de kladden grijpt. Terwijl het toch gehandicapte en weerloze kinderen waren die hij graag neukte.
Liever niet nee. Dan blijft er minder voor mij over.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.
Of mag ik HMF vanaf nu niet meer plagen of zo?
Was laatst in NWS een goed topic over eigenlijk moeten die mensen ergens totaal afgezonderd gaan wonen, er zijn onderzoeken en enquêtes naar geweest maar zo'n 40% van de mensen tolereert hun aanwezigheid simpelweg niet en zijn daarin ook niet op andere gedachten te brengen door welke ratio dan ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij woont in een fucking seniorenflat... die mensen doen alsof hij een huis/appartement naast hem woont. Al die drugsverslaafden en tokkies gaan nu met Henrigod praten omdat ze denken () dat benno hun kind bij de kladden grijpt. Terwijl het toch gehandicapte en weerloze kinderen waren die hij graag neukte.
Vreemd. Zie er wel een hoop andere Disney producties opstaanquote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Netflix heeft niet eens the Lion King![]()
![]()
![]()
Kutsite.
Geen slecht idee. Probeer hem ook steeds een ban aan te smeren maar jij lijkt daar toch beter in te zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet nee. Dan blijft er minder voor mij over.
Ja de zogenaamde B-films.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd. Zie er wel een hoop andere Disney producties opstaan
Wel die staan onder de rubriek Disney.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Netflix heeft niet eens the Lion King![]()
![]()
![]()
Kutsite.
http://www.networkworld.c(...)y-good-news-bad-newsquote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de zogenaamde B-films.
En een paar dingen die ik aanklikte deden het al niet. Hmm ik kijk morgen wel verder.
Voor nu, weltrusten.
rustig rustigquote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ja want lion king is de top van de animatie. Krijg toch buikgriep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |