Speel zelden games probeer wel een boel spellen maar ben ze meestal vrij snel zatquote:Op maandag 17 februari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gamen gaat je anders goed af gezien je voorbij komende lijst aan games. Maar als deze houding je een beter gevoel over jezelf geeft gun ik je dit van harte
Overigens had Breivik inderdaad een vrij indrukwekkend sociaal netwerk over heel Europa.
kanjer op danquote:Op maandag 17 februari 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt in feite best veel leren hier op FOK! en zaken die je hier tegenkomt weer toepassen in je alledaagse niet virtuele bestaan Zolang je niet alleen blijft hangen in de SC's.
quote:1 mrt 2014
Omloop Het Nieuwsblad
2 mrt 2014
Kuurne - Brussel - Kuurne
8 mrt 2014
Strade Bianche
9 mrt - 16 mrt 2014
Parijs - Nice
12 mrt - 18 mrt 2014
Tirreno - Adriatico
19 mrt 2014
Nokere Koerse
23 mrt 2014
Milaan - Sanremo
26 mrt 2014
Dwars door Vlaanderen
28 mrt 2014
E3 Harelbeke
30 mrt 2014
Gent - Wevelgem
Als het dan ook nog eens gewoon door gaat met warmer worden ben ik ook tevredenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo lees krijg ik dat kerstlied in mn hoofd. " and its the most wonderful time of the yeaaaar"
pomtiedomtiedom.
Laten we hopen op zeer plaatselijk baggerweer in Vlaanderen op de koersdagenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het dan ook nog eens gewoon door gaat met warmer worden ben ik ook tevreden
Onderuit op de motor?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Het gekraak in mijn pols kunnen ze vooralsnog niet verklaren..
Gevochten in Breda?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Het gekraak in mijn pols kunnen ze vooralsnog niet verklaren..
Wat een pechquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nee man. Van de trap getyft.
La primaveraquote:Op maandag 17 februari 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo lees krijg ik dat kerstlied in mn hoofd. " and its the most wonderful time of the yeaaaar"
pomtiedomtiedom.
Wat vind ik dit verschrikkelijk om aan te moeten horenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nee man. Van de trap getyft.
6 uur lang naar he-le-maal niks kijken om daarna in een half uur tien koersen in 1 af te raffelenquote:
Klopt ja. Weet niet wat ik er van moet vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit jaar trouwens nieuw parcours in de primavera.
Ik moet het ook nog zien. Valt nog maar weinig te winnen voor de sprinters zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet niet wat ik er van moet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |