abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136800632
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.

Tja... laat ik het onder jeugdzonden plaatsen...
boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.
pi_136800649
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Euhm...nee.
Lees op internet in comments dat iedereen Fear 1 veel beter vond je zal dus wel gelijk hebben.
blablablabla
pi_136800651
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:38 schreef Adames het volgende:

[..]

boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.
Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.
pi_136800654
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Adames het volgende:

[..]

kan prima, al helemaal in een mmorpg, waarbij veel tijd zit in gewoon lullen in de guildchat of willekeurige plaatsen
op fok kom je ook snel aan die tijd
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
Fucking waste of precious time.
blablablabla
pi_136800657
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.
wat had je anders willen bereiken in je puberteit?
pi_136800658
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
wat deed jij dan?
pi_136800668
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Adames het volgende:

[..]

wat had je anders willen bereiken in je puberteit?
Grand Marshal. Nu stopte ik bij Marshal om te gaan raiden :{

Al ben ik wel blij dat ik in 2005 al enigszins was afgezakt qua studie. Dan valt dat verwijt in ieder geval al af :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Ach ja. De één gaat rond zijn 15de hard aan de drank ik deed wat anders.
pi_136800669
het doel van je puberteit is je sociaal ontwikkelen, maatschappelijke komt wel in je 20'er jaren.
natuurlijk is 4 keer per week je de tering in zuipen op feestjes ook een sociale ontwikkeling, maar ook daar valt wat van te zeggen. zolang je het leuk hebt gehad met zo'n spelletje is het toch goed

heb meer moeite met 40 jarigen die zich nog totaal vergeten in zo'n mmorpg, dan is er meer mis met je leven
pi_136800674
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Adames het volgende:

[..]

wat deed jij dan?
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.
Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
blablablabla
pi_136800679
Doet me een beetje denken aan die film van Ben X.
blablablabla
pi_136800680
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.

Verder wat Adames stelt. Al vind ik het ergens wel jammer dat ik werkelijk al mijn passie voor games kwijt ben. Al heb ik nooit meer dan 1 game tegelijkertijd gespeeld
pi_136800697
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.

Verder wat Adames stelt. Al vind ik het ergens wel jammer dat ik werkelijk al mijn passie voor games kwijt ben. Al heb ik nooit meer dan 1 game tegelijkertijd gespeeld
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van :')
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.
blablablabla
pi_136800701
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:

[..]

ook genoeg gedaan, maar dat ging ook niet verder dan wat samen film kijken, uitgaan, bier drinken, etc
toen de jongens eenmaal aan het blowen sloegen, vroeg ik me af of ik daar wel bij wilde horen
wel gedaan dan natuurlijk, maar was ook niet je van het.
pi_136800702
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van :')
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.

er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.
pi_136800703
ik geef een dame weg :(
pi_136800706
ik stond gewonnen

pi_136800711
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Volgens mij staar jij je een beetje blind op cijfers of vind je het gewoon leuk om alles weer eens te chargeren. Ja, het zijn veel uren maar het is wel een tijdsbestek van +- 3/4 jaar he.

Nu heb ik trek en ga ik dus eten en daarna slapen
pi_136800715
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:00 schreef Adames het volgende:

[..]

er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.
Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.
blablablabla
pi_136800717
ik heb weinig zin in persoonlijke aanvallen, maar ik vraag me af wat elans nuttigere tijdsbesteding hem in zijn verdere leven heeft gebracht
pi_136800720
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.
om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima training
pi_136800729
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:04 schreef Adames het volgende:
ik heb weinig zin in persoonlijke aanvallen, maar ik vraag me af wat elans nuttigere tijdsbesteding hem in zijn verdere leven heeft gebracht
Hoop plezier gemaakt en dan binnen de kaders van ons aardse bestaan, zo'n spel is toch een soort van vlucht net als drank of drugs.
blablablabla
pi_136800731
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:05 schreef Adames het volgende:

[..]

om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima training
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt het :+ .

K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu :')
blablablabla
pi_136800736
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:

[..]

K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu :')
en toch kom je iedere keer terug.
pi_136800742
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gamen gaat je anders goed af gezien je voorbij komende lijst aan games. Maar als deze houding je een beter gevoel over jezelf geeft gun ik je dit van harte :)

Overigens had Breivik inderdaad een vrij indrukwekkend sociaal netwerk over heel Europa.
pi_136800750
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

en toch kom je iedere keer terug.
Je kunt in feite best veel leren hier op FOK! en zaken die je hier tegenkomt weer toepassen in je alledaagse niet virtuele bestaan Zolang je niet alleen blijft hangen in de SC's.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')