boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.
Tja... laat ik het onder jeugdzonden plaatsen...
Lees op internet in comments dat iedereen Fear 1 veel beter vond je zal dus wel gelijk hebben.quote:
Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
boeiend, dat hoort ook bij de jeugd. wat moet je anders als je klaar bent met je lessen.
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan prima, al helemaal in een mmorpg, waarbij veel tijd zit in gewoon lullen in de guildchat of willekeurige plaatsen
op fok kom je ook snel aan die tijd
wat had je anders willen bereiken in je puberteit?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een periode wel heel erg hoor. maar verder zit ik er ook niet over in. Leuke tijd gehad.
wat deed jij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
Fucking waste of precious time.
Grand Marshal. Nu stopte ik bij Marshal om te gaan raidenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wat had je anders willen bereiken in je puberteit?
Ach ja. De één gaat rond zijn 15de hard aan de drank ik deed wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dus jij vindt een tijdsbestek 8 maanden achter je pc doorbrengen normaal als je jong bent.
Fucking waste of precious time.
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.quote:
Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.
Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles vanquote:Op maandag 17 februari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Al geloof ik niet dat de sociale relaties in een dusdanig spel + het gedwongen samenspel nou zoveel anders zijn op een dusdanige leeftijd. Zeker niet als je gewoon activiteiten als voetbal ernaast blijft houden.
Verder wat Adames stelt. Al vind ik het ergens wel jammer dat ik werkelijk al mijn passie voor games kwijt ben. Al heb ik nooit meer dan 1 game tegelijkertijd gespeeld
ook genoeg gedaan, maar dat ging ook niet verder dan wat samen film kijken, uitgaan, bier drinken, etcquote:Op maandag 17 februari 2014 02:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Chillen vrienden niet compleet opgaan in een fictieve wereld.
Niet denigrerend verder maar het is wel een bizarre berg aan tijd dat iemand steekt in iets dat uiteindelijk totaal los staat van de realiteit.
er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van![]()
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je nooit het gevoel dat je je omgeving tekort deed dan? Bedoel, kan best leuk zijn een verslaving weet er alles van![]()
.... Echter de rest van de wereld incl mensen die om je geven hebben op die manier geen meer flikker aan je omdat alles draait om het gamen, zuipen whatever.
Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:00 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die voor hun pakweg 20e al veel nuttige dingen doen.
om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima trainingquote:Op maandag 17 februari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussen volkomen nuttig bezig zijn en jezelf afzonderen in je eigen realiteit zit nog wel een redelijk grijs gebied natuurlijk.
Hoop plezier gemaakt en dan binnen de kaders van ons aardse bestaan, zo'n spel is toch een soort van vlucht net als drank of drugs.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:04 schreef Adames het volgende:
ik heb weinig zin in persoonlijke aanvallen, maar ik vraag me af wat elans nuttigere tijdsbesteding hem in zijn verdere leven heeft gebracht
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt hetquote:Op maandag 17 februari 2014 03:05 schreef Adames het volgende:
[..]
om succesvol te zijn in een mmorpg heb je doorzettingsvermogen of goede sociale vaardigheden nodig, prima training
en toch kom je iedere keer terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt het.
K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu
Het gamen gaat je anders goed af gezien je voorbij komende lijst aan games. Maar als deze houding je een beter gevoel over jezelf geeft gun ik je dit van hartequote:Op maandag 17 februari 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Brevik was ook erg goed met WoW schijnt het.
K ga wel slapen snap geen reet dat mensen zolang achter de pc zitten na een dag FOK! ben ik het al beu
Je kunt in feite best veel leren hier op FOK! en zaken die je hier tegenkomt weer toepassen in je alledaagse niet virtuele bestaan Zolang je niet alleen blijft hangen in de SC's.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en toch kom je iedere keer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |