Hoeveel?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die /played vorige maand was beangstigend
Nope.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel weet ik maar hij is dus net weg.
Is dat geen spel rondom Walking dead?
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
Al ging het volgens mij wel richting de 240 days of zo.
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
uh, wat? volgens mij wel wat meer dan 10 dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.
Lezen is moeilijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ben je autist of zo dat zijn 10 dagen op rij.
240 dagen is niet zo overdrevenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
Oh fuck blijkbaar ben ik zelf blind.
Al lijkt 240 dagen me overdreven je lijkt nu HMF wel.
zoquote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het weer verdrongen.
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
Begin gewoon weer joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het was echt iets in die richting.
Tja... laat ik het onder jeugdzonden plaatsen...
Als je er zoveel tijd in heb zitten zou je er inderdaad niet mee moeten stoppen ook. Anders is al die effort voor niks geweest..quote:
Neuh. Zou het toch na 5 dagen max weer zat zijn. Wel genoeg geld weggegooid.quote:
Ik ben al 6/7 jaar gestopt. Denk niet dat er nog veel waarde inzitquote:Op maandag 17 februari 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je er zoveel tijd in heb zitten zou je er inderdaad niet mee moeten stoppen ook. Anders is al die effort voor niks geweest..
en dan 240 daysquote:Op maandag 17 februari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Zou het toch na 5 dagen max weer zat zijn. Wel genoeg geld weggegooid.
[..]
Ik ben al 6/7 jaar gestopt. Denk niet dat er nog veel waarde inzit
Vast wel, maar daar gaf ik toen net zo weinig om als ik er nu om geef wat mensen van mij vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
Vond je omgeving het dan niet bizar raar dat je zoveel aan het gamen was LR? Of chillde je alleen met andere gamers.
Paar wings wel. Al bereikte ik volgens mij meer door het sociale aspect dan dat ik daadwerkelijk buitengewoon goed was.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan 240 days
wat de fuck man
heb je naxxramas enzo nog helemaal gedaan toen?
FEAR 2 is niet eens eng. In het donker met surround achter je PC FEAR 1 spelen was veel erger. En dat was 7 jaar geleden, toen was ik nog jong ook. Watjequote:Op maandag 17 februari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Zaterdag FEAR 2 gespeeld bij een maat op de beamer met surround en paddenstoelen op, nooit meer. Kreeg dikke paniekaanvallen en heb uiteindelijk tot half 5 naar Jettix zitten kijken klote spel .
Meh Fear 1 is meer als Resident Evil en dan de oudere delen. Wel veel schrikmomenten zoals die muur die instort maar Fear 2 is grafisch zoveel beter dan 1 en dan die kut-Alma steeds plotseling achter je staat godverdomme jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FEAR 2 is niet eens eng. In het donker met surround achter je PC FEAR 1 spelen was veel erger. En dat was 7 jaar geleden, toen was ik nog jong ook. Watje
Euhm...nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh Fear 1 is meer als Resident Evil en dan de oudere dealen. Wel veel schrikmomenten zoals die muur die instort maar Fear 2 is grafisch zoveel beter dan 1 en dan die kut-Alma steeds plotseling achter je staat godverdomme jongen.
kan prima, al helemaal in een mmorpg, waarbij veel tijd zit in gewoon lullen in de guildchat of willekeurige plaatsenquote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |