Zelfs dat nietquote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een pech![]()
Had je gezopen?
Mooi dat het geen gebroken botten zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
Geen gebroken botten
Wel kneuzingen
Het gekraak in mijn pols kunnen ze vooralsnog niet verklaren..
Whatever gast, maak dan ook geen tr's meer aan aub.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar jij quote mij en hem totaal random dus ben nog steeds benieuwd waar je exact op doelde met die post.
Of mag ik HMF vanaf nu niet meer plagen of zo?
quote:Co-piloot blijkt kaper Ethiopisch toestel
Een Boeing 767 van Ethiopian Airlines, die op weg van Ethiopië naar Italië werd gekaapt, is geland in Genève. Het toestel bleek gekaapt door de co-piloot, toen de gezagvoerder op het toilet zat.
Schelequote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ijshockey zitten kijken en ik had totaal niet in de gaten waar die puck was.
Volgens mij word je een beetje moe van Elan.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever gast, maak dan ook geen tr's meer aan aub.
Ik heb bijna alle wedstrijden gezien: niet de hele tijd naar de puck proberen te kijken maar de spelers volgen werkt beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ijshockey zitten kijken en ik had totaal niet in de gaten waar die puck was.
Het verbaast me wel dat je het blijkbaar zelfs als piloot nog zo slecht hebt dat je alles wil verliezen alleen om asiel te kunnen aanvragen in Zwitserland.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot zou het tekort aan hersencellen zijn daar?
Co-piloot. Tevens zijn we natuurlijk nog niet bekend met zijn redenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je het blijkbaar zelfs als piloot nog zo slecht hebt dat je alles wil verliezen alleen om asiel te kunnen aanvragen in Zwitserland.
Tja, ik ga in elk geval niet meer serieus in op zijn gezeik over HMF.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij word je een beetje moe van Elan.
Ik gooi mijn luie rechteroog in de strijdquote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hoort nog hele scherpe ogen te hebben man.
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn luie rechteroog in de strijd.
Zijn we nog steeds niet bekend met zijn redenenquote:
Wat kijk je met een blij gezicht verdômme. Ja, hij moest vaak worden afgeplakt. Vaak ook met een afgeplakte bril verhalen moeten lezen etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?
Om het minder zielig te maken kregen stond er vaak ook een Power Ranger oid op. Want het eigenlijk nog zieliger maakte.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had jij vroeger zo'n pleister op je oog?
Ineens snap ik waarom je korfbaltquote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kijk je met een blij gezicht verdômme. Ja, hij moest vaak worden afgeplakt. Vaak ook met een afgeplakte bril verhalen moeten lezen etc.
..............................................................quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ineens snap ik waarom je korfbalt
Waarschijnlijk word je zelfs daar met zo'n beroerde ooghandcoordinatie gepest.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ineens snap ik waarom je korfbalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |