Fucking geniaal. Kunnen we dat niet met kippen doen ofzo? Hele nieuwe vorm van barbecuenquote:Natuurbeschermers zijn ernstig bezorgd om het zonne-energie project van Google in de Mojave Woestijn. Overvliegende vogeltjes worden gegrild boven het donderdag geopende Ivanpah Solar Electric Generating System, waar temperaturen kunnen oplopen tot boven de 500 graden Celsius.
Indirect willen ze zichzelf belangrijk maken..quote:Het gaat niet om ons, de verslaggevers, maar wij zijn wel het doorgeefluik naar supporters en sponsoren die graag de man van de goal en de assist aan het woord willen.
http://www.tubantia.nl/ex(...)dat-hij-is-1.4222579
Het was me niet eens opgevallen dat je hier niet meer postte.quote:
Ach je hebt ook niks beters te doen met een uitkering.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
Vanaf nu ga hier weer elke dag posten puur om Stijn te zieken.
Ah per toeval, ja dat klinkt wel heel logisch Stijnquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me niet eens opgevallen dat je hier niet meer postte.
Per toeval kwam ik er weer achter.
Uitkeringquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach je hebt ook niks beters te doen met een uitkering.
Ik denk dat Ajax alleen verliest in De Kuip.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah per toeval, ja dat klinkt wel heel logisch Stijn.
Ajax kampioen of zie je Twente nog inhalen? Wel een makkelijk(er) programma...
Tja de arbeidsmarkt is nu eenmaal slecht momenteel had het ook graag anders gezien.quote:
Was dit niet hoaxquote:
Belangrijkste is dat die kastanje gewoon een eikeltje isquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Echt kansloos die journalisten tegenwoordig
[..]
Indirect willen ze zichzelf belangrijk maken..
kastanje, eikeltje.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat die kastanje gewoon een eikeltje is
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |