SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 14-02-2014 23:13:55 ]
kan ze lkrkr pijpequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, jennifer lawrence zonder tanden ofzo?
in de winter zit ik altijd aan de dnp kan niet zegge dat ik het koud heb. kslaap momenteel ook buiten op een matrasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
Krijgen jullie het ook altijd zo tyfus koud als je ff dagje low kcal zit?
d'r uit gezet ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in de winter zit ik altijd aan de dnp kan niet zegge dat ik het koud heb. kslaap momenteel ook buiten op een matras
Ik denk het niet. Als je naar de gym gaat ben je teveel gericht op uiterlijk, je moet gewoon jezelf leren accepteren zoals je bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat Jennifer mij ook wel zou willen.
als jennifer mij in de verte zou zien staan begon ze zichzelf meteen te verwenne denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat Jennifer mij ook wel zou willen.
Volgens mij zijn die dingen over haar lichaam als reactie op kritiek van journalisten dat ze dik was en babyvet had oid. Ik vind haar echt niet feministisch oid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
echt zonde dat ze het haar eraf geknipt heeft
van een goede 8.8/10 nu nog maar een 7.4/10
Ik heb gehoord dat die fucking lekker zijn. Helaas heb ik geen magnetron.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zo even twee van deze bad boys in de magnetron gooien
[ afbeelding ]
#bulklife.
Geen idee man, blijkbaar kan het. Ik heb in 2013 misschien 3x de magnetron gebruikt toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je leven zonder magnetron? Gewoon ergens combimagnetron kopen, onmisbaar in de keuken.
Zo denk ik er ook over ja. En eten van de vorige dag opwarmen vind ik ook altijd zo smerig, dus ik eet het liever koud. Voor de rest zou ik niet weten waar ik hem voor zou gebruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef seto het volgende:
zonder magnetron valt prima te leven
meeste shit die je in een magnetron klaar moet maken valt toch niet te vreten
ik ook denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Te lui om te koken man, trek dat gedoe niet.
Als ik in de VS zou wonen zou ik sowieso fatty zijn. Elke dag drive through.
veel goedkoper, je kan ook gewoon normale maaltijden afhalen bij drive throughs enzoquote:
Klopt, meer variatie ook. Hier kun je via thuisbezorgd wel kwaliteitsvoedsel krijgen, maar dan betaal je 10-15 euro per maaltijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
veel goedkoper, je kan ook gewoon normale maaltijden afhalen bij drive throughs enzo
Yeah, die site is echt super informatief om jezelf op allerlei vlakken te verbeteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die site kende ik niet, ziet er nice uit idd
Klinkt ook als iets voor Ron Swanson. Hij zou het geschreven kunnen hebben.
Jup.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, meer variatie ook. Hier kun je via thuisbezorgd wel kwaliteitsvoedsel krijgen, maar dan betaal je 10-15 euro per maaltijd.
Trouwens, JB en Etha?
[ afbeelding ]
ik kick ze nooit omhoog, ik doe altijd een soort van snatch vanaf de grondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:07 schreef Sapstengel het volgende:
Kut trouwens vandaag, incline DB press doen en door vertieft erge spierpijn in je benen de dumbbells niet goed omhoog kunnen kicken
op foto zien ze er altijd heel goed uit , maar als je in het echt ziet ga je best schrikken vaak hoor denk ik,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat is die ene met cement ofzo in haar kont toch? Wat een monsters.
Als ik dan toch voor trannies moet gaan doe dan maar deze:
[ afbeelding ]
Haha nog nooit gezien datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik kick ze nooit omhoog, ik doe altijd een soort van snatch vanaf de grond
dat explosive power
Denk het ook idd. Angles, makeup. En dan komt in het echt die stem er nog bij, dat is ook vast wel even schrikken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op foto zien ze er altijd heel goed uit , maar als je in het echt ziet ga je best schrikken vaak hoor denk ik,
het zijn vaak myspace angle queens
wil wel keer dat soort type tier 1 trannies zien in het echt
zitten op bankje, dumbells liggen op grond, je buigt voorover.. pakte ze.. en met 1 explosieve beweging snatch je ze omhoog en ga je tegelijkertijd liggenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nog nooit gezien datterwijl je al op het bankje ligt?
welke stad?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk het ook idd. Angles, makeup. En dan komt in het echt die stem er nog bij, dat is ook vast wel even schrikken.
En idd ik ook wel. Afgelopen zaterdag paar gezien maar die waren geen tier 1. Eentje was legit 2 meter lang met hakken aan en zag eruit als 100kg. Was echt angstaanjagend.
Haha klinkt wel alsof het vrij lastig is, iets tever gooien en je schouder is kapotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zitten op bankje, dumbells liggen op grond, je buigt voorover.. pakte ze.. en met 1 explosieve beweging snatch je ze omhoog en ga je tegelijkertijd liggen
werkt veel beter vind ik
In Apeldoorn, was in de Entrance.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
welke stad?
hier heb je ook zo'n freak lopen, ik dacht eerst dat legit tranny was.. maar bleken gewoon opplak tieten te zijn .. wtf
misschien als je stabilizers gemaakt zijn van weaksauce lo het zijn geen dumbells van 70kgquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klinkt wel alsof het vrij lastig is, iets tever gooien en je schouder is kapot
[..]
In Apeldoorn, was in de Entrance.
Whahaha opplak tieten?![]()
Ja er was zo'n redhead die wel okay was van veraf, van dichterbij wat minder maar wood berry. De rest van die groep was vrij eng wel.
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
misschien als je stabilizers gemaakt zijn van weaksauce lo het zijn geen dumbells van 70kg
die in entrance zijn allemaal travos volgens mij man lmao
hahaha
die crossdressers zijn echt helemaal naar ja, freaksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.
En ja kloptmaar deze waren op bezoek ofzo, zagen er wel legit uit. Niet van die crossdressers iig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.
En ja kloptmaar deze waren op bezoek ofzo, zagen er wel legit uit. Niet van die crossdressers iig.
deze bedoel je zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:35 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha oja ik zie het iddMjah die er toen waren zagen er wel wat beter uit, dit is idd gewoon een man.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
LOL nope.
Haha die linker, wtf is dat?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
Yuri ga je ook opplak tieten dragen?
Wel direct zieke chest gains.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
Yuri ga je ook opplak tieten dragen?
Wel direct zieke chest gains.
nobody got time fo datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:46 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon naar de gym?
what what in the buttquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt net een plastic versie van die zoon van André Hazes
even een purgequote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
Om al die narigheid enigzins te compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenquote:
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenen ziet er ook een stuk beter uit.
Nee gelukkig hebben die ingrepen dat wel veranderdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet van
hold your horses brah 22 gemeenschappelijk hierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAO
6 mutual friends met haar.
entrance hoertje is zijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:58 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha ja dat is zo, iedereen kent elkaar hier.
teveel moeite brahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenen ziet er ook een stuk beter uit.
haha ja, maar die heeft zo'n gare bek eronder hangenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja? Ik dacht in die bovenste foto eerst dat het Kimberley was met blond haar. Die heeft ook van die typische ogen.
die is mooi ja, epische gastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:00 schreef Sapstengel het volgende:
Karl Pilkington is echt een held trouwens
heb al die radioshows allemaal al 3x geluisterd ofzo in de auto
Ja idd, dat wel. Beetje sletje wel geloof ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja, maar die heeft zo'n gare bek eronder hangen![]()
wel dikke memmen die kimberley ja
i can confirmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, dat wel. Beetje sletje wel geloof ik
Lol watquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:04 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is echt baas, die geluidseffecten erbij
BEEN HAD POLOquote:
Fijn zo'n zaterdagdienst als ze de patchkast opnieuw gaan inrichten, geen netwerk, geen telefoon, makkelijk verdienen zoquote:
The Fuckquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef JackieBrown het volgende:
Dat is ook wel klachtwaardig toch
Mannenheb je een prachtige vriendin ga je alsnog vreemd. Daarom moet je er goed uitzien, goed koken en tot op zekere hoogte een beetje psycho-eng zijn. Zo van als ik erachter kom dat je vreemd gaat is de kans vrij groot dat ik savonds een gaatje in je penis prik. Maar verder niks aan de hand
Dat had ik dus ook toen ik haar ontmoette. Serieus één zeldzame chick met humorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan soms wel een beetje om JB lachen, ondanks het geslacht en zo. #confessions
Ja laten we haar niet teveel becomplimenteren hier, voordat ze nog meer praatjes krijgt. Maar je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik haar ontmoette. Serieus één zeldzame chick met humor
Ik kijk haar ook altijd boos aan als ze een grap maakt, terwijl ik van binnen echt stuk ga. Niet laten blijken dat je ze grappig vindt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja laten we haar niet teveel becomplimenteren hier, voordat ze nog meer praatjes krijgt. Maar je hebt gelijk inderdaad.
Ik date er nu ook zo eentje. Best leuk. Niet dat ik dat ooit zal toegeven, maar je snapt het punt.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Awesome_ het volgende:
VANMIDDAG TOMORROWLAND POGING TWEE GODVERDOMME!!! WISH ME LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze 'trots'. Fucking herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kijk haar ook altijd boos aan als ze een grap maakt, terwijl ik van binnen echt stuk ga. Niet laten blijken dat je ze grappig vindt.
17:00. Had al met de belgische ticketsale meegedaan maar dat was al niks geworden, dus verwacht hier ook niet veel van. Maarja, wil toch keer in mijn leven nog daarnaartoe.quote:
Vanavond Babi Pangang met Nasi Javaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het ging over JB eventjes seto, heb jij nog iets dat je op de agenda wil zetten?
nsisquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kijk haar ook altijd boos aan als ze een grap maakt, terwijl ik van binnen echt stuk ga. Niet laten blijken dat je ze grappig vindt.
Zie hier de oplossing voor al die gasten die roepen dat ze geen broeken kunnen vinden. De portemonnee trekken en niet shoppen bij de h&m en zara. Eventueel een maat groter kopen en taille in laten nemen door een naaister voor een tientje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man o man o man. Vandaag naar de H&M geweest om een broek te kopen gezien ik vorige week door een broek gescheurd ben. Daar aangekomen weet ik me god niet wat voor een model mij goed past gezien ze zes soorten hadden. Ook wist ik mijn maat niet aangezien ik aangekomen ben, wat betekende dat ik allerlei maten moest uitproberen.
Na drie broeken uitgeprobeerd te hebben werd ik al lichtelijk geïrriteerd, en dat kwam met name doordat ik een dikke trui aanhad waardoor ik het ontzettend warm kreeg en begon te zweten. Toen nog maar wat broeken gepast, maar allemaal zaten ze niet goed; te baggy, te strak of te lang.
Ik gaf de hoop op, want de maat die ik blijkbaar nodig had - na acht broeken aangepast te hebben - kon ik ook nergens vinden. Voor de zekerheid vroeg ik een meisje die daar werkte of ze mijn maat hadden, maar het mocht niet baten. Het meisje leek toevallig echt onzettend veel op Miley Cyrus, maar dan een beetje chubby - I kid you not. Erg toevallig na vandaag.
Gefrustreerd en overhit verliet ik de H&M.
Na de uitgang verlaten te hebben stuurde ik een maatje van mij, die tevens buff is, een berichtje met waar hij zijn broeken koopt. "Levi's," zei hij. Aangekomen bij Levi's kreeg ik gelijk de hulp die ik nodig had: ik legde de beste meneer mijn probleem uit (grote bovenbenen) en hij herkende zich in dit probleem. Ik keek naar zijn benen en vroeg mij af "lel, do u even lift?".
Anyways, hij raadde mij de 508's aan gezien die bovenin wat losser zitten maar voor de rest wel wat getailleerder rond de kuiten zijn; wat ik mooi vind en het was ook nog een maat kleiner! Ik deed de broek aan en voila: hij pastte gelijk perfect!
Na afgerekend te hebben heb ik nog even de lekkerste Vlaamse friet van Nederland met mayo en saté gehaald.
Ik ben bijna bij de gym aangekomen voor een reps-for-jesus squat sessie om mijn nieuwe Levi's waardig te doen, dus hierbij eindig ik dit verhaal.
p.s. hebben jullie ook soms het gevoel dat je denkt dat de medewerkers denken dat je iets wilt stelen, of komt dat doordat ik een kk buitenlander ben?
Paar kekke Airwalks eronder. Bam jongequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. Mooie dickies trui erop en deze jongen kan er weer tegenaan.
Die ringen zijn wel handig voor de ketting aan m'n portemonnee`quote:
Oke. thanks man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Herqules het volgende:
hierbij nomineer ik jullie allemaal om een shakeie te atten
Nudie, altijd. Heb nudies in de kast liggen die ik al zeker 5 jaar heb. En als je ze in de sale scoort heb je ze voor 70-100 euro ong. Geen geld voor een broek die het meerdere jaren volhoudt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik draag al jaren enkel Levi's en Nudies jeans. Mensen die Cheap Monday dragen
Zara is gemaakt voor mocrotjes. Wat een kutzaak.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn
Het is dat je het erbij zegt. Goed gelukt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:50 schreef dreamerbulk het volgende:
speciaal voor sap, allemaal trannies
[ afbeelding ]
Werkt dat een beetje dat Itaylor? Kan wel een paar nieuwe overhemden gebruiken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.
Pakken via SuitSupply of SocietyShop.
Broeken blijft kut, maar zoek ook eens op dbb: je bent niet de enige met dit probleem.
Misschien sowieso eens een vakantie-tje naar Zuid-Oost Azie boeken en dan daar een flinke berg kleding op maat laten maken.
48 uur spacen in de Berghain, goed begin voor je cut.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee joh, kan wel paar dagen zonder.
Is goed voor me
Berlijn.
Riod city aus Duisland toch?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet
mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
Ik heb lekker halve liters met me wijf gehakt op valentijn. Gulpener Dortquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Vegaburgerdat soort mensen moeten eigenlijk de cel in voor godslastering. Je gaat toch geen hamburgers gemaakt van groente eten?
Lol wat de neuk moet je met een wijf dat zich gedraagt als een schoothondje? Bang voor een beetje tegengas?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend van me is naar Vietnam verhuisd en woont nu samen met een vrouw daar. Zij is meer type 1, maar ja geen probleem lijkt me. Liever dat dan van die zelfstandige vrouwen cq sletten.
Bazige wagen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://issuu.com/autovisi(...)_opel_senator_cd?e=0
Patat speciaal van de smullers opvreten in de stiltecoupequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede ook altijd, sinds die kebabzaak er zit ligt er nauwelijks eten klaar bij de burger king en moeten ze alles nog maken. Altijd kiezen tussen trein halen of eten.
Natuurlijk kies je dan voor het laatste.
u srs brah? die kutzooi is toch niet te vreten ofwel?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zo even twee van deze bad boys in de magnetron gooien
[ afbeelding ]
#bulklife.
Kunnen die wijven nooit eens normaal recht voor een spiegel gaan staan? Tering ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als al dr vriendjes vreemd zijn gegaan zal er wel wat aan haar mankeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Beetje kutwijf denk ik, ze klaagt dat ze geen date had voor valentijnsdag en dat haar voormalige vriendjes allemaal vreemd zijn gegaan.
want vrouwen gaan nooit vreemd lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef JackieBrown het volgende:
Dat is ook wel klachtwaardig toch
Mannenheb je een prachtige vriendin ga je alsnog vreemd. Daarom moet je er goed uitzien, goed koken en tot op zekere hoogte een beetje psycho-eng zijn. Zo van als ik erachter kom dat je vreemd gaat is de kans vrij groot dat ik savonds een gaatje in je penis prik. Maar verder niks aan de hand
Anders gewoon hekje klimmen brah. Terrein is groot zat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Awesome_ het volgende:
VANMIDDAG TOMORROWLAND POGING TWEE GODVERDOMME!!! WISH ME LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valt nog mee tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:24 schreef H1N1 het volgende:
Lkkr die multiquote , henk. Gvd:') wat een lijst.
Grotchampignons?quote:
Die bovenste is een midget.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dwergwerpenquote:
Ananasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Tosti, shakeje, 350 gram ananas, bak kwark en een big King xxl.
Dat endocutting.
ik heb die HEMA-boxers gekocht op aanraden van Champy. Vooralsnog niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Boys, welke boxers dragen jullie? Ik zoek boxers die wat ruimer zitten om de quads, wel strakken en dus niet van die free willy boxers. Heb laatst XXL gekocht ipv XL maar dat begint wat ruim om het middel te zitten maar nog steeds strak om de quads
Jij zou mij nog laten passen vriend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb die HEMA-boxers gekocht op aanraden van Champy. Vooralsnog niks mis mee.
Nice. Ook maar eens eentje fixen. Ananas is echt mijn go-to fruitsoort. Never gets old.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ananas
Heb van m'n ma laatst zo'n ananasschiller gekregen fucking nice
Ding is ideaal, in 2 minuten een complete ananas geklaard. Net nog 3 gescoord op de marktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Ook maar eens eentje fixen. Ananas is echt mijn go-to fruitsoort. Never gets old.
1 minuut tops, beetje doordraaien en vervolgens een paar keer snijden en je hebt een miljoen stukjes om je tong mee te laten bloedenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ding is ideaal, in 2 minuten een complete ananas geklaard. Net nog 3 gescoord op de markt
krijg je lkr zaad vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Ook maar eens eentje fixen. Ananas is echt mijn go-to fruitsoort. Never gets old.
Win win dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
krijg je lkr zaad van
Lkr voor je meid
Deze units?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef dreamerbulk het volgende:
mineolas en manderijnen uit een kistje met de mythische zwarte foliewrap
wat een kk wijf? kun je nie gewwon die wijf op de bek ramme?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef G.R.S. het volgende:
Uiteindelijk hebben ze helemaal geen gebruik gemaakt van de inclinebench.
Eigenlijk wel maar ik heb geleerd dat je je negatieve energie moet gebruiken om PR's te zetten. Gaar wijf man, met haar roze 'Personal Trainer' shirt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een kk wijf? kun je nie gewwon die wijf op de bek ramme?
Helaas hebben we hier alleen maar arrogante PT's. Je betaalt hier sowieso al de hoofdprijs en daarnaast besteden mensen ook nog 30 euro per week aan een PT. Ze laten klanten oefeningen doen die je rechtstreeks van bb.com kan halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hier loopt maar één PT rond en die is best okay, aardige vrouw. Geeft af en toe ook tips aan mensen hier die wel gewoon goed zijn
Ziet er wel uit als een legit viking, volgens mij kan ze echt 200kg squatten. Ziek dikke benen heeft ze.
wel die ass poundenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een irritant type, zou niet daten.
Griekse stijl? Morgen maar eens proberen dan; benieuwd wat dat mag inhouden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Montelly het volgende:
Deze is zo goddelijk..
[ afbeelding ]
gewoon slaan met een natte handdoekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef G.R.S. het volgende:
We hebben een vrouwelijke PT en zij is een eerste klas bitch
Zij en een klant van haar waren aan het curlen. Zij stonden voor de inclinebench die ik wilde gebruiken voor incline dumbbell press. Ik vraag netjes aan haar of ik het bankje mocht gebruiken aangezien zij aan het curlen waren. Ze zei tegen me dat ik de platte bank maar moest gebruiken want de incline was bezet.![]()
Enfin, ik ging shrugs doen en tot mijn verbazing zag ik ze richting de cablemachine lopen. Daarnaast heeft dat meisje haar handdoek en flesje op de inclinebench gezet terwijl ze daar helemaal geen gebruik van gingen makenUiteraard ben ik geen echte FOK'er en heb er wat van gezegd.
Uiteindelijk hebben ze helemaal geen gebruik gemaakt van de inclinebench.
Bahbah, vrouwen(behalve JB, Fanta en irCute natuurlijk
)
/dagboek
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer gepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
te aanwezig iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een irritant type, zou niet daten.
Huh, watskeburt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer gepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
Hoe was het diner?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer opgepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
Eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon slaan met een natte handdoek
ME en AT oefeningquote:
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe was het diner?
[..]
Eigenlijk wel he
Ow, klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben Commander prestige 10 (no hack)
Bij Luitenan General was ik gestopt had geen zin meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke .quote:
Wel geslagen met wapenstok en met zijn 4en weggesleept..ik heb fotos van mijn benen gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?
Dat is Engels of Amerikaans.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wou net zeggen wat een kkneusquote:
damn..ik heb zin in zomer, sws Brazilië in Juniquote:
but u cantquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik koop 10 kaartjes en verkoop ze voor het dubbele door.
ik voor defqon en awakefestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik koop 10 kaartjes en verkoop ze voor het dubbele door.
Mirin' VOC mentality.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik voor defqon en awakefest
gouden handel wel
vorig jaar verkocht ik awakefest kaartjes voor 125p/s
het mooiste is altijd die haat die je dan krijgt op die facebookpaginas van die evenementenquote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het mooiste is altijd die haat die je dan krijgt op die facebookpaginas van die evenementen
daar geniet ik eigenlijk nog meer van, dan de daadwerkelijke winst
die gasten die het organiseren verdienen goudquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en dan beginnen ze over... "ja zo hou jij geen kaartjes over voor de liefhebbers"
liefhebbers.... liefhebbers ...
jonge vroeger was techno voor liefhebbers, tegenwoordig is het een commercieel monster dat gevolgd wordt door amsterdamse huppelkutjes en huppelpikjes die ff vlug het techno-dansje ingestudeerd hebben... inclusief opgerolde broekspijpen en tshirt mouwtjes ... 1 groot goor hipsterfest
maar jij loopt zonder shirt te shinen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en dan beginnen ze over... "ja zo hou jij geen kaartjes over voor de liefhebbers"
liefhebbers.... liefhebbers ...
jonge vroeger was techno voor liefhebbers, tegenwoordig is het een commercieel monster dat gevolgd wordt door amsterdamse huppelkutjes en huppelpikjes die ff vlug het techno-dansje ingestudeerd hebben... inclusief opgerolde broekspijpen en tshirt mouwtjes ... 1 groot goor hipsterfest
kijk die prijzen op die feesten.. en wat men gemiddeld uitgeeft... poi poi poiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten die het organiseren verdienen goud
have fun!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben erdoor trouwensFuckyeah Tomorrowland '14 lusu in de sky
ik hou nog wel van een festivalletje op zijn tijd .. maar awakenings is voor mij een beetje klaar nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar jij loopt zonder shirt te shinen toch?
ik zou je zeker een superman aanbieden
Tomorrowlandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben erdoor trouwensFuckyeah Tomorrowland '14 lusu in de sky
Fucking awesome. Hopelijk word je niet neergeschoten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
zit over paar maanden hier.
er trots op zijn dat je vrijwillig naar een 3e wereldland toe gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
Helaas is Carnaval niet tijdens het WK.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
je gaat gewoon voor de shemales, sneakerdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Montelly het volgende:
[ ]
ik zal jullie wel groetjes doen uit zon plaatselijke enclave fans..
2650p.p. 19 dagenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas is Carnaval niet tijdens het WK.
Hoeveel betaal je voor dat geintje?
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.quote:
Ja echt bizar, was tijden Zuid Afrika ook, wat je daar normaliter zou betalen was tijdens wk 2 a 3 keer zoveel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.Het zal echter wel echt supervet zijn.
Ik had met Jb ook plannen om er heen te gaan maar het is toch een andere bestemming geworden
Supervet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Montelly het volgende:
Naar Maracana, helaas geen wedstrijd bijwonen, was echt ontbetaalbaar dan.
[ afbeelding ]
Capacity 78,838
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef dreamerbulk het volgende:
lekker hoor ik zou kk hard trannies rammen
daar heeft alles een grote ronde ass en dikke memme
Mvg,
Sap
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
Ga je een wedstrijd bijwonen?
Naar Rio moet je met je maten gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.Het zal echter wel echt supervet zijn.
Ik had met Jb ook plannen om er heen te gaan maar het is toch een andere bestemming geworden
gr grquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Helaas geen wedstrijd bijwonen."
"Ga je een wedstrijd bijwonen?"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
Nee helaasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
Ah oké.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
fuckit, gewoon in een van de talloze bars met shemales, assimplants, toeristen en gekke hollanders.
waar ken je koppequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik met de laptop van JB er zo door kom, heb ik nog 6 tickets te koop. WTS Tomorrowzland '14 1k G / stuk
geef linkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik met de laptop van JB er zo door kom, heb ik nog 6 tickets te koop. WTS Tomorrowzland '14 1k G / stuk
samen pille poppen daar of wa?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
godverdomme al bijna een uur te wachten
Ach ja. Ik zag er gisteren twee curlen, een van hun gaf de ander het advies om wat meer te slingeren met z'n lichaam om de dumbell omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
30 kg benchen, form=maar tot de helft, 3x12, met handschoentjes, met een spotter, met handschoentjes.
En ik maar denken dat de goede voornemenssporters al weg waren.![]()
Vrolijk pasen.
Sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
samen pille poppen daar of wa?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
die had ik idd gezien jaquote:
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.quote:
Check horloge topic in LIF.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
Sziget?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
ojah goeie, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
Dreamer post hier wat pics en vraag aan de kenners.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die had ik idd gezien ja
nee de klok is iig echt, want zit ook echtheids certificaat bij .. komt uit een failliete juwelier ..
maar ik probeer hem te vinden en de waarde ervan in te schatten .. best lastig nog als je daarin noob bent.
misschien moet ik het dan maar niet doen... aangezien ik noob ben lol
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.quote:
ahh nog beterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dreamer post hier wat pics en vraag aan de kenners.
http://breitlingsource.com/phpBB2/
Toen ik twee jaar terug het programma checkte waren er echt heel veel bekende artiesten die er optraden, en uiteraard gaat het om de ervaring.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar terug het programma checkte waren er echt heel veel bekende artiesten die er optraden, en uiteraard gaat het om de ervaring.
Naar zon feest voor line-up gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.
Snap ik wel, maar dan kun je beter naar een festival gaan waar je die dingen ook hebt + muziek die je chill vindt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Naar zon feest voor line-up gaangewoon sex,drugs en fijne tijd vriendje,
Die jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:
Damn wat een geld. Maar lijkt me echt serieus tof.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
2650p.p. 19 dagen
3 jaar voor gespaard btw.
hahahahaaquote:
Ja toch echt maar 183quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, je lijkt echt altijd erg lang in je foto's/filmpjes.
dobro dobro vriend.quote:
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben je bekend met Kazantip?
Als je daarop googled moet je je best doen om geen topless foto's van chicks te vinden.
[ afbeelding ]
haha ik heb altijd van die halve dingen staan die ik nooit verder typ of postquote:
kazantip schijnt wel dope te zijn, maar ook heel naargeestig .. zoveel criminaliteit daar.. echt russische invloeden daaroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.
Er is ook een documentaire van gemaakt (20 min).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.
Maar waarom zou je in godsnaam de rondte in slaan omdat er geen jalapenos zijn hahaha. Waar heb je dat voor nodig? En die moeten ze toch haast altijd wel hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ik heb altijd van die halve dingen staan die ik nooit verder typ of post
Dan pas ik daar mooi thuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kazantip schijnt wel dope te zijn, maar ook heel naargeestig .. zoveel criminaliteit daar.. echt russische invloeden daaro
sowieso keertje heen
Ik wilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:
Wanneer is het precies?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik wilWie gaat er mee? Ik heb geen vrienden die dit kunnen betalen.
400 G's, welke muricans kunnen dit nog betalen manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik wilWie gaat er mee? Ik heb geen vrienden die dit kunnen betalen.
ah, i know ppl who know pplquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen in Miami, misschien dat ik ergens op de grond kan slapen
Als je smoes is niet 4 barkie bijeen te kunnen rapen dan heb je je prioriteiten verkeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef dreamerbulk het volgende:
"sparen"gewoon genoeg geld binnen harken
Fokken is ook kk ziekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik doe echt alleen maar zieke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |